Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387820 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

vdweste

Citaat van: wesleylollol op di 15 jan 2013 - 14:24
heeft iemand die sneeuwkaarten voor zondag of een link :)

Lees eerst terug aub! :) Zojuist een gestuurd.

Hier inmiddels ook alweer een tijdje rustig aan het sneeuwen. Nu gelukkig met een stuk minder wind dan vannacht waardoor de vlokjes veel mooier naar beneden vallen :)

alaind86

Actueel begint het hier ook licht te sneeuwen. Ligt sinds afgelopen nacht 1cm.

Reutel

Citaat van: lans op di 15 jan 2013 - 14:21
oooh neee laat dit maar niet uitkomen dit is de volgende. ik geloof er niet in ik ga voor sneeuw

Als je voor sneeuw wil gaan kan je beter het neerslagkaartje van zaterdag posten :D

zwoof

Citaat van: wesleylollol op di 15 jan 2013 - 14:20
lol typ foutje moet zijn vandaan

Haha! Die ene letter maakt het heel anders idd. Als ik er dan ook nog punten of comma's bij bedenk, is het opeens heldere taal.  ;D

Marcellang

Alle 4 de windrichtingen hebben weer kontakt met elkaar van het front ;D
http://www.weerplaza.nl/regenradar/sneeuwradar/
Zelfs een regen signaaltje in Limburg :o
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Erik V

Heeft iemand al een update over de verwachtingen vanaf het weekend?

grizzrh

Citaat van: alaind86 op di 15 jan 2013 - 14:26
Actueel begint het hier ook licht te sneeuwen. Ligt sinds afgelopen nacht 1cm.

hier sneeuwt t nu redelijk, en dit was nog maar het minder actieve stukje komt zo volgens mij toch een bom :D
Doenrade, Limburg

Glennb

En de sneeuw blijft activeren boven het ijselmeer. Heb het idee dat het voor Flevoland / Amsterdam e.o. nog wel even kan duren.
Groet,
Glenn

wesleylollol


PatrickM

Zo te zien echt geen mazzel gehad bij mij.
http://www.buienradar.nl/afgelopen-24-uur
Loop het de hele tijd mis.

wesleylollol

Citaat van: Erik V op di 15 jan 2013 - 14:29
Heeft iemand al een update over de verwachtingen vanaf het weekend?

Arend

Citaat van: Fren op di 15 jan 2013 - 14:21
Bijzonder dat er voor een klein landje altijd van die grote verschillen zijn.
Had graag wat meer centimeters gehad vandaag, maar hopelijk zit er voor ons in Twente nog iets meer in het vat deze winter.

??? Niet tevreden? Ik weet niet waar jij in Twente woont, maar hier ligt nu een pak sneeuw. Wat wil je nog meer. Er komt meer! Hier is het na een korte pauze opnieuw gaan sneeuwen.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

MamaAs

Citaat van: JPP78 op di 15 jan 2013 - 13:54
Hier nog steeds kurkdroog en dat zal ook wel zo blijven, we zitten net op de grens van de bewolking, dan weer zon, dan weer wat grijzer. max temp nu -2,4 (as we speak)

Hier dus geen sneeuw maar wel ijs, kijk eens wat een spiegel! (onder de brug waar ik op sta nog open en zwemmende eenden/meerkoeten, er is wel een nachtje strenge vorst nodig om die uit het wak te krijgen....

Ja echt súper ijs. Nu maar hopen dat de sneeuw sowieso nog een dag of 5 weg blijft!

Weatherman

Citaat van: Glennb op di 15 jan 2013 - 14:30
En de sneeuw blijft activeren boven het ijselmeer. Heb het idee dat het voor Flevoland / Amsterdam e.o. nog wel even kan duren.
En de richting is zoals ik heb begrepen naar het Zuiden toe ??
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

GHkstra


Reutel

Citaat van: Glennb op di 15 jan 2013 - 14:30
En de sneeuw blijft activeren boven het ijselmeer. Heb het idee dat het voor Flevoland / Amsterdam e.o. nog wel even kan duren.

Ja en dat zie ik in de Hirlam niet terug... Zo zie je maar dat het een moeilijk voorspelbaar dynamisch geheel blijft. Ik verwacht nog wel de nodige cm hier in Tillybourgh.

Jdolky

Inmiddels sneeuwt het weer zachtjes in Den Haag ;D

Benieuwd hoe ver het front nog weer over ons heen komt, denk dat het front ten hoogte van den haag langzaam richting zuidoosten gaat draaien.

Jenkie

Citaat van: Arend op di 15 jan 2013 - 14:32
??? Niet tevreden? Ik weet niet waar jij in Twente woont, maar hier ligt nu een pak sneeuw. Wat wil je nog meer. Er komt meer! Hier is het na een korte pauze opnieuw gaan sneeuwen.

Dat vroeg ik me ook al af  ;) Het is hier nog niet droog geweest. Nu wel iets minder hard. Maar ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n pak sneeuw heb gehad!

zwoof

Citaat van: Fren op di 15 jan 2013 - 14:21
Bijzonder dat er voor een klein landje altijd van die grote verschillen zijn.
Had graag wat meer centimeters gehad vandaag, maar hopelijk zit er voor ons in Twente nog iets meer in het vat deze winter.

Huh ? Waar woon je dan in Twente? Volgens mij heeft heel Twente wel een cm of 5 toch? En dat boven verwachting van nog geen 24 uur geleden.

alaind86

Citaat van: grizzrh op di 15 jan 2013 - 14:30
hier sneeuwt t nu redelijk, en dit was nog maar het minder actieve stukje komt zo volgens mij toch een bom :D
Zal mooi zijn als er inderdaad 5cm valt aldus het KNMI.

Powered by EzPortal