Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 387960 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorentje1997


ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: Weatherman op ma 14 jan 2013 - 19:46
Oh oke, sorry man  :D
ach ja duitsers hebben altijd wel iets met grensen gehad :'(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jorentje1997

Citaat van: Ramon Oost op ma 14 jan 2013 - 19:46
Je kan beter je foto even verkleinen ;) langste zijde 800 pixels dacht ik...
Heb hem even aangepast, dat weet ik nu ook weer :P

Ramon Oost

Gelieve plaatjes uit de quote te halen, dat maakt het wat overzichtelijker (vooral als het zo'n grote foto is haha :P )



Citaat van: jorentje1997 op ma 14 jan 2013 - 19:52
Heb hem even aangepast, dat weet ik nu ook weer :P

Helemaal goed ;)

vdweste

De positieve sfeer kan er weer in dames en heren! De EC 12z oper is zeer goed! Klein dipje na het weekend, maar vervolgens weer een strakke oostelijke stroming! :) Jaja, pluim afwachten, maar na GFS mag dit ook wel even dan. (A)

Dennis

EC gezien ? Nou maak je maar op voor......

TaL

Toch al minstens een cm, foto's volgen nog
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

PatrickM


ron12

Citaat van: vdweste op ma 14 jan 2013 - 19:55
De positieve sfeer kan er weer in dames en heren! De EC 12z oper is zeer goed! Klein dipje na het weekend, maar vervolgens weer een strakke oostelijke stroming! :) Jaja, pluim afwachten, maar na GFS mag dit ook wel even dan. (A)
dus de diepvries kast staat open na dit weekend ::)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

maître

Ziet er prachtig uit wordt een mooie periode
Een winter die vroeg komt, vertrekt ook vroeg. ... Laat winter geen haast.

onweerdetectie1449

ruim 3-4 cm hier van die buien van vanmiddag :)
weet iemand hoeveel ze voorspellen in die aankomende bui?

Hansle

IN de westhoek worden meldingen gegeven van 4cm sneeuw per half uur. Best wel hectische toestanden daar.

jorentje1997

Citaat van: Hansle op ma 14 jan 2013 - 20:00
IN de westhoek worden meldingen gegeven van 4cm sneeuw per half uur. Best wel hectische toestanden daar.
Helemaal correct! Hier sinds 19.30 echte sneeuwval en het gaat er stevig aan toe.Auto's rijden nauwelijks nog ;o

Weatherman

Citaat van: Hansle op ma 14 jan 2013 - 20:00
IN de westhoek worden meldingen gegeven van 4cm sneeuw per half uur. Best wel hectische toestanden daar.
Laat maar komen  :P :P
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ron12

tot -15 zegt HELGA OP RTL4 waarsneeuw ligt
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Koen-IJM

Helga was ook positief wat betreft de sneeuwval. Noorden en NO blijven misschien gespaard. Zijn we allemaal blij :))) op de automobilisten en de NS na dan :P

MamaAs

Iemand mischien de ijspluim voor me?voor het noorden dan he ;)

pietjelol

toch blijf ik moed houden dat ook wij nog wel wat sneeuw gaan krijgen. Ik heb wel eerder zulke situatie gezien waarbij ze zeiden alleen het zuiden en toen sneeuwde het ook vrijwel overal.

Marlieke

zo mag het er van mij wel weer uitzien morgen hier in Rijssen. Lekker de kids naar buiten, hoppa!  8) ;D

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Powered by EzPortal