Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388135 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brisk

Citaat van: Coreupt.nl op ma 14 jan 2013 - 17:00
Beuningen (GLD) nog steeds kurkdroog!! >:(

Ik zit al een tijdje naar de radar te kijken en alles lijkt op te lossen of onder ons door te gaan....

http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/radar.html

Ik wist niet dat ze in de buurt van Arnhem een Anti-Sneeuw-Shield hadden aangebracht.....
Let is snow, let it snow, let it snow!

Chase-Stormer

Dank voor het snelle antwoord !  :D
Had gister al zo'n paars met gele stippen vermoeden, kaarten zagen er iets goed uit en kon de sneeuwdump niet meer terugvinden in de laatste 20 pagina's.

Jammer maar helaas, de laatste 15min begint het hier wel wat dicht te trekken maar heb het vermoeden dat deze bui aan het verpieteren is en niets meer uit komt vallen.

We shall see !

De rest van NL dat wel sneeuw heeft, geniet er van !!
Ik drink een bakkie warme choco voor jullie.

En nu schoenen uit en effe op de bank ploffen  8)

Jornscc

Hier in Friesland (gelukkig) nog een vlokje te zien..

Is er al weer nieuws over de Temperaturen vanvolgende week en LT?
Zet het door?
Of verversen de pluimen vanavond pas?
Stiens FRL

just0408

Ach, ik ben het inmiddels al van hem gewend. Koning Winter mag graag wat treiteren. Etterbak.
Ik ben ook niet van steen.

Brisk

Citaat van: just0408 op ma 14 jan 2013 - 17:05
Ach, ik ben het inmiddels al van hem gewend. Koning Winter mag graag wat treiteren. Etterbak.

Haat liefde verhouding zeg maar... ;-)
Let is snow, let it snow, let it snow!

bliksems

Citaat van: PatrickM op ma 14 jan 2013 - 16:55
Als ik meerdere weermodellen moet geloven komt het sneeuw toch echt niet ver vanavond. :-[
GFS ook niet.
ja maar die kaart gaat toch maar tot 4 uur snachts??
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Coreupt.nl

Citaat van: Brisk op ma 14 jan 2013 - 17:02
Ik zit al een tijdje naar de radar te kijken en alles lijkt op te lossen of onder ons door te gaan....

http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/radar.html

Ik wist niet dat ze in de buurt van Arnhem een Anti-Sneeuw-Shield hadden aangebracht.....
Ga er toch vanuit dat  Thialf hier vancht nog wat tapijt gaat leggen! 8)
Homo sapiens non urinat in ventum!

ron12

Regio nijmegen 3 tot 6 centimeter sneeuw verwacht tot morgen 14.00 uur begint hier pas rond 02.00 uur vannacht te sneeuwen.Daarna de komende 6 dagen geen neerslag meer,wel vorst verscherping vanaf morgenavond.bron omroep gelderland
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

wesleylollol

maandag 21 januari tot en met maandag 28 januari
40% kans op overgang naar minder koud weer. 60% kans op aanhoudend koud winters weer.

bron:knmi.nl

bliksems

dit word me een run zeg met die 12h gfs.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Chase-Stormer

Citaat van: just0408 op ma 14 jan 2013 - 17:05
Ach, ik ben het inmiddels al van hem gewend. Koning Winter mag graag wat treiteren. Etterbak.

Haha, de laatste 2 jaar is het meer haat dan liefde voor het Helderse landschap  :P
Laatste echte bak sneeuw wat een paar CM heeft opgeleverd is kerstavond 2010 geweest, maar we houden de moed er in !

bliksems

Citaat van: wesleylollol op ma 14 jan 2013 - 17:11
maandag 21 januari tot en met maandag 28 januari
40% kans op overgang naar minder koud weer. 60% kans op aanhoudend koud winters weer.

bron:knmi.nl
ik denk eerder dat ze er 75% van kunnen maken.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

gilleeesss

Citaat van: bliksems op ma 14 jan 2013 - 17:13
ik denk eerder dat ze er 75% van kunnen maken.

Ik schat het nog 50/50 in trouwens. Omdat LT gewoon niet te voorspellen is ;) nog niets beslist. Er is zowel kans op een blijvende blokade enzo. ofwel op een WC (of in die richtingen )

Wanneer komt Hirlam uit met z'n 12z run?

MSB

als ik het op de webcam van de 1e pagina zie, gaat het weer lekker los in scheveningen,ik gun het ze allemaal alleen  :'( :'( voor hier. maar goed wie weet vannacht nog
Lang leven de winter

PatrickM

Citaat van: bliksems op ma 14 jan 2013 - 17:11
dit word me een run zeg met die 12h gfs.

Waar? KT of LT? LT = dooi.

jornonweer

Citaat van: bliksems op ma 14 jan 2013 - 17:11
dit word me een run zeg met die 12h gfs.

hoezo? vanaf zondag gaat het dooien? 2 tot 6 graden..
Danger is real, fear is a choice.

gilleeesss

Citaat van: PatrickM op ma 14 jan 2013 - 17:17
Waar? KT of LT? LT = dooi.

Vraag me ook af, want na het weekend gaat die voor dooi.

wesleylollol

Citaat van: MSB op ma 14 jan 2013 - 17:16
als ik het op de webcam van de 1e pagina zie, gaat het weer lekker los in scheveningen,ik gun het ze allemaal alleen  :'( :'( voor hier. maar goed wie weet vannacht nog
niet alleen in scheveningen ook in zuidelijke provincies

PatrickM

Westenwind met dooi. Gelukkig is morgen weer alles anders:)

Zynex

het is hier alweer gestopt met sneeuwen, ik denk dat er in totaal 0,001cm ligt :D ( je ziet het ook alleen op het ijs liggen )

Powered by EzPortal