Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 6

Topic gezien door 388154 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 11 jan 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jorentje1997

Citaat van: Snowman op za 12 jan 2013 - 09:46
Ik had vandaag geen sneeuw verwacht.
Maar toen ik vanochtend wakker werd lag er een dik pak sneeuw op de auto.
Grond temp is nog wel te hoog want op de weg ligt weinig, Wel zitten de weilanden vol met sneeuw.
Wat ik me dan afvraag. Zal die sneeuw in België dan wel blijven liggen :o

Jan van Ooijen

Moet het nog maar zien voor België, Hirlam weer slechter geworden en alles zal voor weste België zijn in de recente run
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

zwoof

Citaat van: WinschoterWeer op za 12 jan 2013 - 09:39
Het is zaterdagochtend...ik sta buiten en voel de frisheid van deze winterochtend. Het heeft gevroren in het Oldambt. Er is wat sneeuw gevallen, maar das écht te verwaarlozen. Ik adem eens diep in en ben aan het "nowcasten"  ;) Ik geniet volop van NU, wat er NU is en ben niet bezig met een Elfstedentocht ofzoiets! Of met pakken sneeuw! Ik ben hier en het is geen grijze natte depri-ochtend meer.....het is heerlijk! Winschoten, half 10 : -2 graden licht bewolkt , nu zonnetje, eigenlijk geen zuchtje wind! Goeiemorgen! Koffie!  ;)

Dat noem ik nog eens genieten van het moment. Hier ligt nu een beetje sneeuw. Ook te verwaarlozen. Maar ook ik was net ff buiten voor mijn dagelijkse nicotine behoefte. Mijn sigaretje doet het gewoon 2 x beter. Het lijkt wel of er meer rook afkomt. Dit geld ook voor het kopje koffie dat ik meeneem naar buiten. Het dampt als een gek en smaakt ook beter. Heerlijk! Lang leve de winter  ;D

jorentje1997

Citaat van: Jan van Ooijen op za 12 jan 2013 - 09:49
Moet het nog maar zien voor België, Hirlam weer slechter geworden en alles zal voor weste België zijn in de recente run
Oh dat maakt niet uit. Daar woon ik namelijk :D

WinschoterWeer


Jan van Ooijen

Citaat van: jorentje1997 op za 12 jan 2013 - 09:55
Oh dat maakt niet uit. Daar woon ik namelijk :D

Dan kijken we ook even naar dinsdag, dan lijken jullie gewoon super te zitten en in Nederland krijgen we weer niets. Dit is wel lekker voor de schaatsliefhebbers



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

zwoof

Zeer nette pluim weer. Oper is een vreemde eend in de bijt op de midden termijn.

Weatherman

Erg jammer dat we geen sneeuw krijgen, dat geeft de winter net wat extra sfeer.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marcellang

Citaat van: zwoof op za 12 jan 2013 - 09:52
Dat noem ik nog eens genieten van het moment. Hier ligt nu een beetje sneeuw. Ook te verwaarlozen. Maar ook ik was net ff buiten voor mijn dagelijkse nicotine behoefte. Mijn sigaretje doet het gewoon 2 x beter. Het lijkt wel of er meer rook afkomt. Dit geld ook voor het kopje koffie dat ik meeneem naar buiten. Het dampt als een gek en smaakt ook beter. Heerlijk! Lang leve de winter  ;D
Kijk dit zijn mooie, Bourgondische berichten  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

xzaz

Citaat van: zwoof op za 12 jan 2013 - 10:04
Zeer nette pluim weer. Oper is een vreemde eend in de bijt op de midden termijn.
Meh, kwakkel de kwakkel
De winter is nog niet eens begonnen!

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Henk1976

Citaat van: albalinda op za 12 jan 2013 - 10:19
Kijk dit zijn mooie, Bourgondische berichten  8)

Sluit ik me volledig bij aan. Ik krijg met dit weer altijd zin om te BBQen  ;). Hier vannacht toch een mooi, halve cm, laagje poedersuiker gevallen. Maakt het leven een stuk aangenamer. Zonnetje is er al bij.... Nice!  8)

Harrie Pama

wat wordt het nou de ene keer is het een koude pluim de andere is weer warm. Piet zegt dat het komende weekend dat er strenge vorst komt en anderen zeggen dat het weer warmer wordt hier heb je niks aan  :'(.

DSDLimburg

Citaat van: Jan van Ooijen op za 12 jan 2013 - 10:01
Dan kijken we ook even naar dinsdag, dan lijken jullie gewoon super te zitten en in Nederland krijgen we weer niets. Dit is wel lekker voor de schaatsliefhebbers


Is Limburg geen Nederland dan? ;)
seizoen 2018/2019

Jan van Ooijen

Citaat van: DSDLimurg op za 12 jan 2013 - 10:28
Is Limburg geen Nederland dan? ;)

Jawel, maar wat is nu 1cm als er in België het 10-voudige kan vallen? Daarmee bedoel ik dat hun super zitten ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

xzaz

Citaat van: DSDLimurg op za 12 jan 2013 - 10:28
Is Limburg geen Nederland dan? ;)
Nee  :P

Citaat van: Jan van Ooijen op za 12 jan 2013 - 10:24
Ligt eraan waarna je kijkt ;)
Veelal LT, Korte termijn is prima, maar het moet wel ff doorzetten nu de kans er voor is.
De winter is nog niet eens begonnen!

grizzrh



Neerslag België, Limburg en zuid Nederland!



Citaat van: xzaz op za 12 jan 2013 - 10:31
Nee  :P
Veelal LT, Korte termijn is prima, maar het moet wel ff doorzetten nu de kans er voor is.

niet haten dat wij een mooi landschap hebben hier ipv een en al vlakte  :P
Doenrade, Limburg

simonelgersma


grizzrh

ziet er idd leuk uit haha :P ik ben jaloers......
nog geen ijs daaro ?
Doenrade, Limburg

Powered by EzPortal