Onweerskansen 2013

Topic gezien door 254242 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 27 feb 2013 - 10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjanbruggink

Citaat van: Marcel op vr 01 nov 2013 - 13:59
Helaas, gezien de laatste kaarter trekt het gebeuren een stuk zuidelijker richting het oosten.
Ook de waarden zijn een stuk minder  :(

Op naar de volgende kans    :)
Volgende kans in April/Mei 2014??
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Marcel

Citaat van: arjanbruggink op vr 01 nov 2013 - 14:15
Volgende kans in April/Mei 2014??

Sowieso 25-26 mei 2014....  ;D
En komende tijd hopelijk lekker wat actieve "koude bovenlucht"buien ;)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Weerfreak 1337

Citaat van: Marcel op vr 01 nov 2013 - 13:59
Helaas, gezien de laatste kaarten trekt het gebeuren een stuk zuidelijker richting het oosten.
Ook de waarden zijn een stuk minder  :(

Op naar de volgende kans    :)

Ik zag het, helaas :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Marsel

Vannacht ongenadig hard gewekt door een daverend harde donderslag. Ik heb geen idee meer hoe laat het was, maar dat het hard was staat me nog helder voor de geest.
En zo loopt het aantal onweersdagen dit jaar toch nog langzaam maar zeker op :).

zorba

Hier ook weer een dag mogen bijschrijven. Sprokkelweken! :)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Weerfreak 1337

Jaja, hier ook alweer 3 verschillende onweerspitjes gehad in die eenzame buienstraat. We mogen ook weer een dag bijschrijven. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Peter

Omgeving Soest, Baarn en Eemnes lekker wat onweer.
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

alfons

zo heerlijke onweersbui in Deventer echt geweldig :D

Eertje68

Heftig ritje Goor-Barneveld achter de rug. Vanaf Bathmen tot Stoe witte wegen, door de hagel. Lag zomaar 5 centimeter. Zwaar onweer. Bij 1 klap schudde de hele auto, inclusief inzittenden. Voelde alles trillen.

alfons

gaat weer heftig in Deventer , heerlijke zondagmiddag.

Marlieke

Hier in Rijssen de laatste 2 weken al meer onweer gehad/gehoord dan in de hele afgelopen zomer en voorjaar! En er komt alweer wat aan. Waren trouwens hele pittige klappers 3 kwartier geleden! Kicken!
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Arend

Citaat van: Marlieke op zo 03 nov 2013 - 14:50
Hier in Rijssen de laatste 2 weken al meer onweer gehad/gehoord dan in de hele afgelopen zomer en voorjaar! En er komt alweer wat aan. Waren trouwens hele pittige klappers 3 kwartier geleden! Kicken!

Fijne buitjes. Hier waren de straten zonet wit gekleurd door de korrelhagel. Samen met het onweer een prima middagje.  :)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

hj32

Het is nog niet voorbij.
Baal wel ff stevig nu vanuit 050...was een leuke zondagmiddag geweest  :)

Peter

Ben net terug uit Amersfoort, daar stevige hagel en een bak met regen. Ook het onweer was daar flink te noemen. 8)
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

alfons

Go ahead eagles - Heracles definitief afgelast door noodweer

ron12

Alleen weerlichten gezien,toen het donker werd in Nijmegen ten noord/noordoosten van de stad,alleen maar een beetje regen gehad hier vandaag,voor de rest niets bijzonders  :(
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weerfreak 1337

Opnieuw weerlicht boven zee richting het noorden.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

alfons

en onweer in de buurt van Deventer
:)

Marlieke

Hier een half uurtje geleden ook weer flinke flitsen en knallen gekregen van moeder natuur! Mijn dag kan niet meer stuk...  ;D
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

seetekst

Onweer in Noordwijk! Flitsen en gerommel!

Powered by EzPortal