Winterverwachting 2012/2013

Topic gezien door 261666 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 27 sep 2012 - 16:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat verwachten jullie van de winter 2012/2013

Warme winter zonder sneeuw of ijs
12 (6.1%)
Kwakkel winter met af en toe sneeuw dat zo weer weg is
24 (12.1%)
Matige winter met af en toe sneeuw en vorst
75 (37.9%)
Strenge winter met een aantal sneeuwdagen
52 (26.3%)
Extreme winter met veel sneeuw en vorst met Elfstedentocht
35 (17.7%)

Totaal aantal stemmen: 1

jorentje1997


deventer

waarom zo'n gek gezicht erachter?

weet ik ook wel maar vond dit leuker  ;D

ennuh betekent een weersverslechtering oa of sneeuwstorm ;)


jorentje1997

Daar valt vandaag en morgen inderdaad een dikke pak sneeuw! (http://www.weeronline.nl/Europa/Noorwegen/Alta/4323945)

Bacci

Komt er nou in het noorden een dikke buienlijn binnen?, misschien dat het noorden meer sneeuw krijgt?

Southman

Een Finse vriendin van mij die poste gisteren al een foto met sneeuw in Finland, dus eigenlijk verbaast mij die "witte" foto niet.  :)
I like extreme weather!

Jan van Ooijen

Hagel (geel) en natte sneeuw (grijs/wit) nog steeds in de kustgebieden

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Ook even de temperaturen, vannacht matige vorst geweest op 10cm hoogte



Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Reutel

Wakker worden luilakken, het is buiten prachtig weer en, as we speak, komt er een schitterende onweersbui langs de kust aanzetten!  8)

wkeijzer

Klopt, de hele ochtend sinds zonsopgang trekt de ene na de andere bui voorbij.met het licht van de opkomende zon een mooi schouwspel! Ben heel blij met onze tuin op het westen  :)

jorentje1997

Ik ben net even met de hond gaan wandelen!

En het voelt zo leuk om eindelijk nog eens koude handen te hebben :D

Edit:

Kijk even de webcam in Mont Rigi


Marsel

Zo, dat was 'm dan. De dag met de eerste natte flatsen van het jaar. Her en der inderdaad kortdurend wat natte draphoopjes/-laagjes ontstaan, lokaal ook met onweer.
Mooi weer hier nu trouwens met in de verte fel belichte Cb's. Geeft een mooi winters sfeertje zo :).
Dit 'winterse' weertype kan me niet lang genoeg duren, lekker licht en mooie wolkenluchten :). Van al het andere herst-/winterweer ben ik geen fan :P.

Weerfreak 1337

Vanmorgen een lang slepende winterse bui gehad, zat vanalles tussen, paar vlokken natte sneeuw, vooral hagel en natuurlijk regen. Even later zag ik ook nog dat er een bui vlakbij was ontstaan waar ook nog onweer in zat, niks kunnen /zienhoren helaas.
Wel mooi dat door deze "koude-inval" de zee al lekker kan afkoelen voor de komende maanden, scheelt weer wat in temperatuur mochten we winterse periodes ingaan. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ramon Oost

Fris nachtje gehad, tot -5 graden (matige vorst) op 1,5 meter in het oosten van het land!


jones


jorentje1997


petje

vanmiddag ook effe een bui gehad met hagel en natte flatsen in eindhoven!!
dus de winter kondigt zich aan ;D

jorentje1997

Nu felle bui op komst naar west vlaanderen!

Vanochtend kregen we ook zo'n felle hagelbui!

(foto'tje van ons dak)

Diem

De temperatuur begint alweer lekker te zakken en ook de buien komen er weer aan:

Peter

Het zou mooi zijn als die buien nu eens ook over Utrecht trekken, dan zit ik er midden in. 8)
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Powered by EzPortal