Onweerskansen 9 en 10 mei

Topic gezien door 157494 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 07 mei 2012 - 15:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shadow112

Hook in Zuid Holland/ Brabant!

Jeroen

"What goes up, can fly"

Gerard1995

dat mooie rooie pitje, gaat Kootwijkerbroek lekker raken heb ik het idee :D :D 8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

SniperEye

Net terug van een chase. We zaten boven Venlo na begonnen te zijn in Roermond. Helaas bleek dat niet zo'n succes. Te bewolkt en tevens te koud. Zojuist op de terugweg brak de zon goed door waardoor nu waarschijnlijk wel betere condities zijn. Ik denk echter dat het te laat is om hier in het zuidoosten nog spektakel te maken.

dondertje127

Kan een heleboel cams niet zien. Krijg overal ineens cirkels met uitroeptekens te zien.

Marcel1976

Citaat van: SniperEye op do 10 mei 2012 - 19:08
Net terug van een chase. We zaten boven Venlo na begonnen te zijn in Roermond. Helaas bleek dat niet zo'n succes. Te bewolkt en tevens te koud. Zojuist op de terugweg brak de zon goed door waardoor nu waarschijnlijk wel betere condities zijn. Ik denk echter dat het te laat is om hier in het zuidoosten nog spektakel te maken.
Ik ben normaal best positief ingesteld maar ik denk dat Limburg gigantisch naast de pot pist. Er lijken wel wat buitjes vanuit Belgiƫ deze kant op te komen maar ze willen maar niet ploffen...

Ramon Oost

Zojuist in Vianen een shelfcloud over getrokken met daarbij zware regenval en af en toe een rommel.

Flesjefanta

Er lijkt zich hier wat te ontwikkelen.

mauriceb

Mooi om  te zien dat die pit van GENT nu afbuigt naar het NO/O en die nieuwere aan de voorzijde gewoon nog NO aanhoudt.
Toch een 'rightmover' :) jammer voor mij net te oostelijk. next time better.

lijkt mij een 'hook'?

19bianca82

Wordt hier wel erg donker buiten, we zullen vast en zeker zo regen krijgen, maar onweer lijkt in eerste intantie langs ons heen te gaan. Ben benieuwd.

Jelte

Bui intensiveert weer boven zuid-nederland. Wolkenhoogtes nemen toe.

Jeroen

Zal er achter de bui bij Oost-Brabant nog iets ontstaan? Deze rond Venray redden wij niet. Gelieve serieus antwoord via PM :)Kan ik het snel terug vinden.
"What goes up, can fly"

mauriceb

De onderste rode pit schuift zo over Nijmegen heen. waar de wedstrijd NEC-Vitesse bezig is. zal me benieuwen.

Reutel

Sjongejonge wat een plas water hebben we hier in Tilburg op ons hoofd gekregen! Onweer heb ik niet meegekregen. Maar wel regen, heel veel regen en flinke windvlagen.

De eerste meldingen van water- en stormschade komen binnen: http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/brandweer


Tyshane

Hier (epe) wordt het flink donker, aan de radar te zien komt er wel een bui met onweer deze kant op! Mag ook wel eens... ;)

Flesjefanta

Het komt nu wel los boven Frankrijk.  :D

mike1131

Inmiddels wolkentoppen van 12km.

harmenst

Lijkt op lijnvorming in midden Belgie.

K.C.

Volgens kaartje zou t rond 20.00 los moeten gaan in Den Bosch.. ik zie/hoor nog niet veel. Beetje gerommel en wat regen, dat is eigenlijk alles.

Jelte

Op zo'n moment zou je willen dat er een live dopplerradar is. Ik zou wedden dat die bui tot 12 km rotatie heeft!

Powered by EzPortal