Zomer discussietopic 2025

Topic gezien door 19831 bezoekers
Gestart door TMCThomas, wo 04 jun 2025 - 00:29

Vorige topic - Volgende topic

Ubachsberg, Patrick928, olivetomato, MaryP, Jenkie, Nweernl, MaikelNL en 5 gasten bekijken dit topic.

jaap verheij

Swifterbant, beetje erg warm vandaag. binnen een stuk beter gelukkig.

Bizarre temperaturen momenteel, vaak speelt tuin effect ook beetje mee ,maar toch.

https://wow.knmi.nl/

Der RoX

Ook een dikke 36 graden hier. Met wind en wolken  :o  ???
WiNtEr!!11!1!@

Ubachsberg

38.6 graden aangetikt tot nu toe, nu 38.2 graden,

JerryL

Ik verwacht als beloning voor deze toch wel bizarre temperaturen toch een onwijs lichtjes festijn morgen in de lucht? We moeten toch onweer krijgen als deze hitte wordt weggedrukt?

htoutenh

Er lijkt een consensus te ontstaan in de weermodellen dat een smalle strook net langs de grens met Duitsland eind van de middag/begin van de avond de volle laag gaat krijgen met (heel) stevige onweersbuien.

ronst

Toch wel een soort bijzonder om deze warmte mee te maken. Zit nu buiten en nog te warm om het lekker te vinden.
Volgende week kunnen we tenmiste weer een trui uit de kast halen, 18c brrrr...
Daarna stijgt de lijn weer weer rap.

Lothiriel

Vandaag was er wat mij betreft toch echt wat te veel aan. Wind die voelt alsof een haardroger op warme stand in je gezicht blaast, ik waande me in de woestijn! M'n auto gaf de hele rit van zo'n uur naar huis 43 graden aan (wat natuurlijk een overdrijving is, maar het voelde best accuraat  ??? )

Doe maar mij terug 25 graden met een lekker briesje. Nu nog eventjes de komende plaknacht overleven. Nog steeds bijna 30 graden binnen én buiten. Zo'n airco is misschien geen slecht idee!
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

TMCThomas

Lokaal nog "gewoon" 25+ graden, bijzonder!

Der RoX

Nou, maak hier inderdaad van die 21.0'C op die kaart hierboven, maar 26.0'C  :o

Achtertuin nu 25.1' C, 67% vocht
WiNtEr!!11!1!@