steeds stiller hier?

Topic gezien door 5174 bezoekers
Gestart door Marco uit Hangar 5, di 18 okt 2016 - 22:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marco uit Hangar 5

Hoi allemaal,

Ligt het aan mij of is het echt zo dat het op dit forum steeds stiller wordt?

Voorheen waren we al een week of langer van te voren al in verhoogde opgewonden toestand voor een dag als vandaag, en was het bijna niet bij te houden op dit forum met de berichten en semi live verslagen en nowcasts van Jan van Ooien, Marsel en nog een aantal. Voorheen ontplofte dit forum als er windhozen gespot werden zoals vandaag...maar nu, oorverdovende stilte!

Tijdens het onweer van afgelopen week... helemaal niks!

En waar blijft het wintertopic 2016/2017.. Ik mis de legendarische lange termijn voorspellingen.. die uiteraard nooit en te nimmer uitkomen.. maar dat maakte het niet minder leuk :-)

Wat is hier aan de hand? waar is iedereen? Ik verlang naar zoals het was, 1-2 jaar geleden.. wat zeg ik, 6 maanden geleden...
Marco Nierop
http://zweef.nl/

matroesjka-world

Jammer he? Ik mis het ook  :(
Zou er nog een ander forum zijn? ergens?
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Zomerliefde

Er is weer een keer een goede winter nodig om de boel hier te laten ontploffen.

Eric

Marco, helemaal met je eens. Het forum is mijns inziens geen schim meer van wat 't was 1 jaar geleden.... Geen idee waar het aan ligt, misschien kan Jan van Ooijen hier zijn licht over laten schijnen?

ThaGhostNL

Op dit moment is het inderdaad een stuk rustiger. Dat zien we eigenlijk elke jaar rond deze periode terug komen, zeker de afgelopen periode was er op het gebied van het weer weinig te melden.

Wat betreft deze periode, het uitblijven van een winterverwachting en de onweer topics. Dit is te wijten aan een aantal oorzaken. Jan is druk met zijn werk en maakt lange weken. Hierdoor is Jan bijna niet in de gelegenheid iets te kunnen betekenen voor het forum en zijn er een aantal moderators en onweer topic posters die in de loop van de tijd andere prioriteiten hebben gekregen, of er helemaal mee gestopt zijn.

Inmiddels zijn er een aantal leden op het forum aangeschreven en komt er op korte termijn een uitvraag voor nieuwe moderators en onweer/nieuws posters. Ook gaan er een aantal dingen veranderen in het forum, zoals de index en de onderwerpen (hiervan zijn al wat veranderingen zichtbaar). Aan het eind van deze week / begin volgende week komt er een mailing over de veranderingen, waarin het een en ander is uitgelegd over het wel en wee van het forum en wat de toekomst plannen zijn.

De afgelopen periode waren ook voor mij erg druk en bijna niet te doen met het forum erbij. Ik kom nu in wat rustiger vaarwater terecht en kan mijzelf hierdoor wat meer concentreren op het forum en ben ik de afgelopen dagen achter de schermen begonnen met updates van de software en het opruimen van het forum.

Mocht je na het lezen van dit bericht interesse hebben om ons team te versterken, laat het ons dan even weten met een mailtje. Deze kan je sturen naar info@meteo-service.nl

Greetz,
ThaGhostNL


My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

deventer

Ik vond het ook al wat stil.. Ik lees zeker gerefeld bij maar ben zelf ook schuldig aan weinig posten.. Niet dat mijn posts interessant zijn maar toch whahahaaaaa
Word weer tijd voor de wintertopics met veeeeeel sneeuw deze keer ;)

Giso84

Laten we hopen dat de herfst stormen en de winter het forum weer doen laten ontploffen !

Ik mis al het leesvoer in alle vormen
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Murk

Mee eens. Ik heb zelf nog niet zo lang een account en post weinig, maar ik lees wel al zeker 2 jaar mee.

Wel heb ik het idee dat de drukte vooral valt of staat tijdens winterse (vooral sneeuw) perikelen. Ondanks dat ik een zomerliefhebber ben, zit ik daar toch stiekem ook wel op te wachten  ;D

Tam

Forums an sich worden stiller mede omdat discussies zich helaas verplaatsen naar andere sociale media. Ik heb het niet 1 2 3 over de inhoudelijke discussies maar meer over topics en post van "moet je kijken wat ik vandaag zag"

Helaas merk ik hier de trend ook op dat het hele jaar door nu negativiteit door de topics heen komt waar het voorheen voornamelijk geplaatst werd door het missen van wat sneeuwvlokjes.

Hector Pascal

Ik garandeer jullie, aankomende winter zal het druk zijn op het forum...
Nul bestaat niet.

zwoof

Citaat van: Hector Pascal op wo 19 okt 2016 - 13:08
Ik garandeer jullie, aankomende winter zal het druk zijn op het forum...

Daarmee garandeer je dus eigenlijk een interessante winter? Want dat is wel medebepalend voor de bezoekersaantallen  ;) 

Hector Pascal

Citaat van: zwoof op do 20 okt 2016 - 10:33
Daarmee garandeer je dus eigenlijk een interessante winter? Want dat is wel medebepalend voor de bezoekersaantallen  ;)
Eigenlijk wel, maar de winter is sowieso de populairste jaargetijde. Maar ik verwacht inderdaad veel van de aankomende winter. Het blijft natuurlijk koffiedik kijken...
Nul bestaat niet.

Stephanie

Ik vind het ook ontzettend jammer!
Hopelijk zorgt de winter voor meer drukte

Wertha

Tsja.. er valt eigenlijk ook niet zo veel te melden momenteel.

De hele zomer is kalm verlopen en het najaar is momenteel ook kalm. Op een enkele lokale storm na.
Aantal onweersdagen: 2023: 17 | 2022: 21 | 2021: 16

winter

Ja klopt zeker, ben zeker iemand die heel veel mee list. En veel volg in voornamelijk de winter.
Daarom vond ik het al opvallend dat er geen langetermijn wintervoorspelling was.
Maar, ik kan het natuurlijk volledig begrijpen.
Je moet behoorlijk wat kennis hebben om een goed en leuk artikel/verwachting te kunnen schrijven.
Hopelijk een leuke winter, dan komen de berichten van zelf en hopen dat jullie het ook snel minder druk hebben!
Alvast bedankt beste Moderators en beheerders!

AFTH14

Dit is een fijn forum, niet te schreeuwerig, leden met kennis, informatieve berichten en op z`n tijd een geintje. Mag iets drukker, maar verder niets mis mee!

petje

is johan allias de Wintersportweerman nog wel actief hier dan??
zag dat hij bij een ander forum wel berichten plaatst

Marsel

Citaat van: petje op zo 23 okt 2016 - 10:34
is johan allias de Wintersportweerman nog wel actief hier dan??
zag dat hij bij een ander forum wel berichten plaatst

Al een hele tijd niet meer ;).

matroesjka-world

Citaat van: Hector Pascal op wo 19 okt 2016 - 13:08
Ik garandeer jullie, aankomende winter zal het druk zijn op het forum...

Dat wilde ik ook net schrijven, ik verwacht veel van aankomende winter.
En dan bedoel ik vooral extreme sneeuwval  8)
Fingers crossed !!
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

AFTH14


Powered by EzPortal