Hoofdmenu

IRC Chat

Topic gezien door 19203 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, di 28 feb 2012 - 13:18

Vorige topic - Volgende topic

TheWalker

Wat is het adres     ;D

Als het goed is moet ik hier nog ergens een IRC bar botje hebben liggen 8)

ThaGhostNL

@TheWalker de bots die op het kanaal komen hebben alles wat ze moeten hebben. Ook een barmodule, toch bedankt voor het aanbod.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Fren

Citaat van: Marcel op do 01 mrt 2012 - 19:40
ik gebruik heel eerlijk gezegd ook liever Mibbit dan Mirc, gewoon omdat ik Mibbit gewend ben er ik hiermee op iedere PC met internet in de chat kan komen :) (thuis, school, werk, ect.)

Downloaden is nogal verboden op me werk (snap ik wel).. en een geinstalleerd proggie valt eerder op als iemand mijn pc eens gebruikt dan een webchat via ff of ie. Vandaar dat ik erg blij was met een mibbit :P
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

ThaGhostNL

Mibbit komt ook wel op deze site.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

rientje1

Wanneer gaat dat Irc channel in de lucht? Het is niet zo moeilijk om een kanaal te linken op een paar grote mirc servers o.a Linknet of Efnet.

rientje1

Ben ik vergeten in de 1e post. Heb ook de benodigde eventueele programma's. Mirc, SSL (gebruikt door beveiligde Inlog pagina's bij internet bankieren).

ThaGhostNL

Citaat van: rientje1 op za 03 mrt 2012 - 12:29
Wanneer gaat dat Irc channel in de lucht? Het is niet zo moeilijk om een kanaal te linken op een paar grote mirc servers o.a Linknet of Efnet.
Citaat van: rientje1 op za 03 mrt 2012 - 12:37
Ben ik vergeten in de 1e post. Heb ook de benodigde eventueele programma's. Mirc, SSL (gebruikt door beveiligde Inlog pagina's bij internet bankieren).

We gaan geen kanaal linken op een groot netwerk. Het netwerk zijn we zelf, voordeel daarvan is dat je meer mogelijkheden heb en niet afhankelijk bent van een bot die gehacked kan worden op een groot netwerk. Ook is de kans op een takeover op een kanaal (buiten de opers) vrijwel onmogelijk.

ThaGhostNL

*update*

Jahoor! Het gaat lekker. De mibbit is ingericht en staat klaar voor gebruik. Als alles een beetje goed gaat dan gaat de chat vandaag nog open! Nog wat kleine foutjes corrigeren en dan de uiteindelijke test. Als deze goed verloopt dan is de weg vrij voor jullie.

zorba

*tromgeroffel* :)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

ThaGhostNL

*Update2*

DE CHAT IS OPEN!!!!!!!

momenteel alleen voor de mIRC gebruikers

/server -m irc.meteo-service.nl:6668
/channel #Meteo-service

Deze kan je copy en pasten in je Chat client.

Ben je een Mibbit gebruiker dan moet ik jullie nog even teleurstellen, deze komt zo snel mogelijk online. Mocht je toch op de chat willen komen dan kan je via het http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,262.msg2403.html#msg2403 topic zien hoe je mIRC kunt installeren.
De volgende gegevens kan je gebruiken om te verbinden;

- Description  irc.meteo-service.nl
- IRC Server  irc.meteo-service.nl
- Ports          6668
- Group         (mag je open laten)

- Password  (mag je open laten)

/channel #Meteo-service

Tot snel!

Johann

Citaat van: Tha-Ghost op za 03 mrt 2012 - 20:45
*Update2*
DE CHAT IS OPEN!!!!!!!
momenteel alleen voor de mIRC gebruikers
/server -m irc.meteo-service.nl:6668
Deze kan je copy en pasten in je Chat client.
Ben je een Mibbit gebruiker dan moet ik jullie nog even teleurstellen, deze komt zo snel mogelijk online. Mocht je toch op de chat willen komen dan kan je via http://www.weethet.nl/dutch/internet_mirc_install.php zien hoe je mIRC kunt installeren.
De volgende gegevens kan je gebruiken om te verbinden;
- Description  irc.meteo-service.nl
- IRC Server  irc.meteo-service.nl
- Ports          6668
- Group         (mag je open laten)
- Password  (mag je open laten)
Tot snel!

Nou nou Tub. je laat er geen gras over groeien  :P
Geweldig hoe je die allemaal doet, thx a lot !
Tot snel ook (nu helaas geen tijd om te "freubelen", ben op mijn werk

Ciao Johann

Sven

Schitterend Turb! Met jou in het team komt het helemaal goed met irc. Je hebt het weer mooi en snel gefixed!

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

ThaGhostNL

Citaat van: Sven op za 03 mrt 2012 - 22:02
Schitterend Turb! Met jou in het team komt het helemaal goed met irc. Je hebt het weer mooi en snel gefixed!

Dank je :)

Daisy

note to self : /server -m irc.meteo-service.nl -j #meteo-service
All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

ThaGhostNL

Citaat van: Daisy op vr 09 mrt 2012 - 17:43
note to self : /server -m irc.meteo-service.nl -j #meteo-service

Je heb een pm :)

ThaGhostNL

Wegens een herstart van de IRC server zal deze server op Zaterdagavond tussen 23:40 en 23:50 tijdelijk niet bereikbaar zijn.
Excuus voor het ongemak!

Greetz,
Tha Ghost

ThaGhostNL

Beste chatters,

Zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben is de WebChat in het Chat Board veranderd.
Bij deze wil ik jullie uitnodigen om onze nieuwe WebChat uit te proberen. Dit is een volledig nieuw concept en geschreven in de  programmeer taal Python. Aangezien deze locaal op de server draait, zouden de problemen die we kennen met mibbit opgelost moeten zijn. Mocht je toch nog problemen ondervinden met deze WebChat dan hoor ik het graag.

Kom je er helemaal niet meer uit dan is er nog een mogelijkheid om terug te keren naar mibbit. Deze kan je vinden op http://chat.meteo-service.nl

Wanneer de WebChat helemaal goed is getest en stabiel blijft, bij meerdere gebruikers, dan gaat de WebChat de Mibbit chat volledig vervangen. Meer info over development en de WebChat kunnen jullie vinden op http://QwebIRC.org

Tot ziens op de chat,
Tha Ghost (Meteo-Service crew)

dondertje127

Hoi,

Ik wou inloggen op de mibbit chat, maar hij werkt helaas niet (geen connectie) en weet ook niet waar het probleem ligt. Ik ben bang dat het probleem bij mij ligt, omdat ik vanmorgen per ongeluk in het bovenste topic (waar de chat zich bevind) heb ingelogd in het venster dat er als voorbeeld staat, ipv op de link te klikken. Onhandig van mij, want ik heb niet uitgelogd zoals het moet  vlak daarna (/quit). Weet iemand wat er aan de hand is of hoe ik dit kan verhelpen? Liefst niet te technisch want ik ben maar een leek.

Alvast bedankt voor het helpen.

Edit: Tekst

arjanbruggink

Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

dondertje127

Bedankt voor de hulp. En excuses als ik zo onhandig was!