Hoofdmenu

IRC Chat

Topic gezien door 18255 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, di 28 feb 2012 - 13:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ThaGhostNL

Zo zit je thuis, zo zit je weer ergens diep in Duitsland.

Aangezien er redelijk veel vraag naar de chat is, kom ik nu met een kleine update.

De server is ingericht en loopt als een trein, wij zijn nu bezig met het testen van de chat om wat kleine kinder ziektes weg te werken. De planning (van mij) is om zondagavond a.s. Een deel van de chat open te stellen voor de geintresseerde.

Meer updates over de IRC chat kunnen jullie hier vinden.

*UPDATE*
Zojuist zijn de DNS records aangemaakt en hoeft alleen de configuratie aangepast te worden op de irc server. Kortom het live gaan van de server is weer een stapje dichterbij!
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Jan van Ooijen

Mooi, vele zullen er niet op kunnen wachten
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

GekkeLeo

Gaaf ben echt benieuwd!

Johann

Citaat van: Tha-Ghost op di 28 feb 2012 - 13:18
Zo zit je thuis, zo zit je weer ergens diep in Duitsland.
Aangezien er redelijk veel vraag naar de chat is, kom ik nu met een kleine update.
De server is ingericht en loopt als een trein, wij zijn nu bezig met het testen van de chat om wat kleine kinder ziektes weg te werken. De planning (van mij) is om zondagavond a.s. Een deel van de chat open te stellen voor de geintresseerde.
Meer updates over de IRC chat kunnen jullie hier vinden.

Super !  Kan ik ook eens gaan verdiepen in de chat  :-\
Thx voor de update en je inzet !

Ciao


Wouter Pringels

Mooi, bedankt voor de update en het werk ! Kunnen we terug gezellig met elkaar aan de praat !

Groeten,

Wouter

Reutel

Citaat van: Johann op di 28 feb 2012 - 17:03
Super !  Kan ik ook eens gaan verdiepen in de chat  :-\


LoL! Succes Johann, ik kijk het wel even aan!  :P

ThaGhostNL

*UPDATE 2*

Zo, weer een avondje prusten en het resultaat mag er zijn!
Stats server en Kanaal Stats zijn geinstalleerd en actief. Deze worden van het weekend online gezet.
Ook de problemen op de Server zijn nu opgelost, alles is een stuk stabieler, de botjes zijn nu ook opgezet en
online voor wat test werk.

Nog even geduld!
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Tyshane

Citaat van: Tha-Ghost op wo 29 feb 2012 - 21:51
*UPDATE 2*

Zo, weer een avondje prusten en het resultaat mag er zijn!
Stats server en Kanaal Stats zijn geinstalleerd en actief. Deze worden van het weekend online gezet.
Ook de problemen op de Server zijn nu opgelost, alles is een stuk stabieler, de botjes zijn nu ook opgezet en
online voor wat test werk.

Nog even geduld!

Klinkt goed allemaal, je bent er maar druk mee!

zorba

Goed bezig tup!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Wouter Pringels

Inderdaad, goed bezig. Bedankt voor die inzet !

ThaGhostNL

Zo, weer veels te laat geworden. Nu alles weer 2 dagen testen. Vrijdag verder prutsen.

Komen steeds dichterbij :)
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Marcel

*trommelgeroffel*  ;D

Kom maar op met die chat  8)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Fren

Hopelijk kan ik er ook gebruik van maken als ik eigenlijk aan het werk ben :P
PC is een oud beestje en voorheen op bijv o-o kon ik via Mibbit probleemloos inloggen. Proggie als Mirc installeren is echter niet te doen ben ik bang.
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Jan van Ooijen

Citaat van: Fren op do 01 mrt 2012 - 09:39
Hopelijk kan ik er ook gebruik van maken als ik eigenlijk aan het werk ben :P
PC is een oud beestje en voorheen op bijv o-o kon ik via Mibbit probleemloos inloggen. Proggie als Mirc installeren is echter niet te doen ben ik bang.

Mirc is nog veel lichter dan webchat ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

ThaGhostNL

Mibbit komt ook hier op deze server, maar word wel een uitgeklede versie, met het oog op een nieuw te ontwikkelen webchatclient voor IRC die nu in de afrond status zit.
Ik hoop dat de webclient half April klaar is voor gebruik.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

GekkeLeo


Fren

Citaat van: Jan van Ooijen op do 01 mrt 2012 - 09:41
Mirc is nog veel lichter dan webchat ;)

Mirc moet je toch installeren?
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

ThaGhostNL

@fran je klopt mIRC moet je installeren, dat doe je zelf met een fysiek programma die ook daadwerkelijk op je pc staat. Webclient installeerd ook wat software waarvan je niets ziet, maar wel telkens moet laden zodra je de chat wilt bezoeken.
Daarom kan een webclient zwaarder zijn dan een kale install van mIRC.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Marcel

ik gebruik heel eerlijk gezegd ook liever Mibbit dan Mirc, gewoon omdat ik Mibbit gewend ben er ik hiermee op iedere PC met internet in de chat kan komen :) (thuis, school, werk, ect.)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

ThaGhostNL

@Marcel in eerste instantie zal er ook een mibbit chat zijn, alleen ben ik niet helemaal te spreken over de hosts zoals wij die zien in de chat. Daarom komt er een webclient (hopelijk) in April die voor iedereen toegankelijk is en daarmee mibbit vervangt.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Powered by EzPortal