Omdat ik hier al jaren niet meer ben geweest, plaats ik af en toe even wat foto's waar ik best trots mee ben.
Om af te trappen, op dit moment deze Comulonimbus boven Duitsland vanuit Nijmegen. Comulonimbus boven Duitsland
2026-06-26 Comulonimbus boven Duitsland (4).JPG2026-06-26 Comulonimbus boven Duitsland (5).JPG
De foto's doen het bij mij niet? :(
Eddy.
Citaat van: flyineddy op Gisteren om 22:01De foto's doen het bij mij niet? :(
Eddy.
Ik zie ze.
Lekker bezig dondertje en welkom terug ;)
Citaat van: ThaGhostNL op Gisteren om 22:25Ik zie ze.
Lekker bezig dondertje en welkom terug ;)
Ah, ik zie ze nu ook. Stond net eerst alleen dat "?" symbooltje in.
Mooie foto's
@dondertje127 ! 8)
Eddy.