Zomer discussietopic 2023

Topic gezien door 46268 bezoekers
Gestart door TMCThomas, vr 02 jun 2023 - 01:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Extremissimorum

Citaat van: dennis089 op di 12 sep 2023 - 08:29@Extremissimorum

So hej.... je zat er idd niet naast. Midden in de nacht uit bed geploft worden. Ik was niet voor mn plezier om 03:55 online haha.
Ik dacht dat er een nieuwe oorlog begonnen was zo hard was die klap.
Ik sprong echt letterlijk mn bed uit.
Heb ook nog de babyfoon gecheckt maar hij wordt de laatste tijd vaak wakker maar hier sliep die gwn doorheen lol.

Mja.. en vanochtend alweer een dikke heftige onweersbui. Het was gewoon oranje gekleurd buiten. Zo'n vreemde onweerslucht.
En er zou nog meer moeten komen.
Je hebt niks teveel gezegd haha ^^ laat maar doorkomen dat onweer.

Graag gedaan.  8) Vanavond idd mogelijk nog meer voor jouw regio. Bij mij regent het (zoals verwacht) zonnestralen zonder donders. Best benauwd ook. Niet het fijnste weer zeg ik eerlijk...  :-*

Akito

Citaat van: Extremissimorum op di 12 sep 2023 - 17:42Graag gedaan.  8) Vanavond idd mogelijk nog meer voor jouw regio.

Volgens mij valt Dennis vanavond wederom in de prijzen!
Die dikke zwarte plak hangt precies boven hem geloof ik. Veel plezier met de bak regen en rommeldebommels  ;D

dennis089

Haha niet helemaal. meer daar waar het rood is. dat plakje erboven. De rommels vannacht waren heftiger. Toen schrok ik er echt van.

Der RoX



Alhoewel het op dit moment aardig afkoelt, is het wel bijzonder om te zien hoe het eerste gedeelte van september is verlopen.

Een dikke 5 graden boven "normaal" is wel erg veel

Ik zie ook niet in hoe we deze maand het gemiddelde nog gaan raken, zeker met de opwarming richting het weekend.

WiNtEr!!11!1!@

zwoof

Citaat van: Der RoX op wo 13 sep 2023 - 09:08Alhoewel het op dit moment aardig afkoelt, is het wel bijzonder om te zien hoe het eerste gedeelte van september is verlopen.

Een dikke 5 graden boven "normaal" is wel erg veel

Ik zie ook niet in hoe we deze maand het gemiddelde nog gaan raken, zeker met de opwarming richting het weekend.



Dan moet het inderdaad nog flink koud gaan worden en dat ligt niet in de verwachting.  Met de 15-daagse verwachting van Weerplaza / ECMWF  erbij zou de gemiddelde temperatuur van september 2023 op 17,73 graden uit gaan komen.  Ruim 3 graden warmer dan het langjarig gemiddelde.

 

dennis089

beste forumleden. geniet er nog van die laatste 2... misschien met veel geluk 3 dagen.

Vanaf maandag wordt definitief de WC weer keihard aangezwengelt. Ik verwacht ook niet dat die snel eruit gaat... kijken of er dit jaar een winter van betekenis (1x per 20jaar) komt ofdat we gewoon 6 maand lang herfstweer krijgen.
Zwengel vandaag of morgen nog maar eens die BBQ aan en dan zien we jullie weer in 2024, Tabee

Der RoX

Vannacht was het alweer flink afgekoeld! Maar de lucht is alweer blauw en het zonnetje schijnt 🥳
WiNtEr!!11!1!@

TMCThomas

Het weer trekt zich er nog weinig van aan maar zowel op meteorologisch als op astronomisch gebied is de herfst al weer even een feit. Daarom sluit dit topic en gaan we hier verder.

Powered by EzPortal