Onweerskansen 15 augustus

Topic gezien door 8974 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 14 aug 2017 - 17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Khim

In Hengelo drukkend benauwd. En volgens de buienradar zou het hier nu al een tijdje moeten regenen.
Groetjes uit Hengelo (OV)

Edje555

Citaat van: ThaGhostNL op di 15 aug 2017 - 12:33
In de verte wat gerommel in rotterdam. Donkere lucht en best wel benauwd met 20 graden. Trend is wel dalende, maar weer iets wat in Frankrijk ontstaat wat bij ons roet in het eten gooit kwa timing.

De bui heeft Rotterdam bereikt en het onweer is er meteen uit zo te zien.

Zou het door Feyenoord komen denk je  ;D ::)

TimK21

In Nijmegen komt de zon er nu toch vrij uitgebreid door. Denken jullie dat dat nog wat uitmaakt of is het al te laat?
Challenge accepted!

Ploeps

Tjonge wat een verschil met anderhalf uur geleden... Nu de zon in Arnhem is doorgebroken warmt het als een malle op, het wordt nu snel benauwd. Misschien toch nog goed voor wat geknetter vanmiddag / vanavond?
Liefhebber van weer-uitersten.

hesselsjoerd

Nieuwste harmonie is niet hoopvol te noemen

SniperEye

In Heerlen is inmiddels de zon ook weer verdwenen.

Gerard1995

ik vind het tot nu toe allemaal wat rommelig... en afijn... die supercell in Zeeland hadden we ook niet meer verwacht dus tot 19:00 kan er echt nog wel wat gebeuren 8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Joep

Citaat van: Gerard1995 op di 15 aug 2017 - 14:37
ik vind het tot nu toe allemaal wat rommelig... en afijn... die supercell in Zeeland hadden we ook niet meer verwacht dus tot 19:00 kan er echt nog wel wat gebeuren 8)

Foto's van de 'supercel ?'

weeplaza en noodweer benelux en Jan Visser

Gerard1995

Citaat van: Joep  op di 15 aug 2017 - 14:46
Foto's van de 'supercel ?'

weeplaza en noodweer benelux en Jan Visser

Heb even verder gelezen en hoogstwss geen SC.. maar wel eentje met herkenbare structuren.. dus een plaatje blijft het en zou er echt voor tekenen  8) 8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

maestro1971

Volgens mij begint er een nieuw lijntje te onstaan Den Bosch-Arnhem-Hengelo. Hier net 2 minuten erg grote druppels, maar ik vrees dat het voor mij net te laat is begonnen. Hoofdprijs zal vast weer over de grens zijn...

Arend

Citaat van: maestro1971 op di 15 aug 2017 - 15:53
Volgens mij begint er een nieuw lijntje te onstaan Den Bosch-Arnhem-Hengelo. Hier net 2 minuten erg grote druppels, maar ik vrees dat het voor mij net te laat is begonnen. Hoofdprijs zal vast weer over de grens zijn...

Net een wolkbreuk gehad hier. 34 mm in een half uur, zal voor sommigen niet leuk zijn. Maar ik geniet, wordt het toch nog een leuke zomer.  ;D
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Remy

Prachtig mooie bui schuift net langs ons heen :(
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Tyshane

Mooi zeg die platen van die vermeende supercell, hier verder een tegenvallertje tot nu toe. Wel mooie wolkenstructuren gezien maar geen echt significant hemelgeweld. helaas. ;)

dennis089

hier ook eigenlijk niks. heb vanochtend 1 donder gehoord. helaas. we borduren dit trieste jaar verder af. van mij mag het snel voorbij zijn... dat het dan maar volgend jaar mag gebeuren.

Marcellang

Hier in het N/O regio Hoogeveen nog niet eens 1 druppel mogen voelen, schoof hier flink onderdoor  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

maestro1971

Citaat van: Arend op di 15 aug 2017 - 18:54
Net een wolkbreuk gehad hier. 34 mm in een half uur, zal voor sommigen niet leuk zijn. Maar ik geniet, wordt het toch nog een leuke zomer.  ;D

Ja uiteindelijk bleek ik toch te snel een conclusie te hebben getrokken: de wadi's stonden hier ook vol en dat gebeurt niet vaak...

Powered by EzPortal