Meld Problemen en Feedback omtrent de nieuwe Lay-out hier

Topic gezien door 6619 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, wo 15 mrt 2017 - 07:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThaGhostNL

Vandaag is de nieuwe Lay-out voor iedereen ingesteld.
Kom je problemen tegen of heb je vragen over de werking van de nieuwe Lay-out? Geef het hier aan, wij komen er dan zo snel mogelijk op terug.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.


joboy52


winter


ThaGhostNL

My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Mike25

Top, tot heden nog niet ergens tegen aan gelopen ;) anders klaag ik wel :P ;D oja ik zie wel dat onderschrift foto helemaal links staat bij mij,klopt dat?

ThaGhostNL

Citaat van: Mike25 op di 28 mrt 2017 - 10:30
Top, tot heden nog niet ergens tegen aan gelopen ;) anders klaag ik wel :P ;D oja ik zie wel dat onderschrift foto helemaal links staat bij mij,klopt dat?

Dat klopt ja. Het onderschrift moet nog wat worden aangepast. Het staat nu aan de linker kant vanwege de mobiele versie.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Mike25


Tam

op het moment kom ik niet op de homepage terecht maar op forumindex, zelfde als ik op het logo klik. Is deze page offline?

ThaGhostNL

Citaat van: Tam op do 25 mei 2017 - 08:55
op het moment kom ik niet op de homepage terecht maar op forumindex, zelfde als ik op het logo klik. Is deze page offline?

Ik ga even kijken. Vanmorgen een software update gedaan, kan zijn dat er wat uit staat en ik dat niet heb opgemerkt.


edit: frontpage werkt weer.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.


dennis089

wat is toch aan de hand met jullie site mannen? ik heb een week lang (sinds die mooie onweersetting) niet meer op de site gekund (zowel thuis als mobiel) omdat hij automatisch het https adres laadt. zelfs het intikken van meteo-service.nl werkte niet. ik dacht oprecht zelfs dat de stekker uit de site getrokken was omdat er geen enkel andere vorm van communicatie is buiten de site om (geen twitter, facebook of iets dergelijks)

om een of andere reden lukte het vandaag via chrome wel op de site te komen, waarna ik dit bericht maar eens schrijf, niet als kritiek maar als positieve feedback omdat met mij vele andere waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aanlopen en hierdoor mogelijk elders onderdak vinden (leegloop forum)

al sinds jaar en dag kom ik hier graag dus ik zou het betreuren als de community op zijn retour komt

ThaGhostNL

Citaat van: dennis089 op vr 14 jul 2017 - 23:37
wat is toch aan de hand met jullie site mannen? ik heb een week lang (sinds die mooie onweersetting) niet meer op de site gekund (zowel thuis als mobiel) omdat hij automatisch het https adres laadt. zelfs het intikken van meteo-service.nl werkte niet. ik dacht oprecht zelfs dat de stekker uit de site getrokken was omdat er geen enkel andere vorm van communicatie is buiten de site om (geen twitter, facebook of iets dergelijks)

om een of andere reden lukte het vandaag via chrome wel op de site te komen, waarna ik dit bericht maar eens schrijf, niet als kritiek maar als positieve feedback omdat met mij vele andere waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aanlopen en hierdoor mogelijk elders onderdak vinden (leegloop forum)

al sinds jaar en dag kom ik hier graag dus ik zou het betreuren als de community op zijn retour komt

We hebben best grote problemen gehad met de server. Deze zijn inmiddels opgelost en werkt alles weer naar behoren. Helaas zijn er instellingen op browser niveau geplaatst, waardoor de wijzigingen niet direct of in dit geval helemaal niet door zijn gekomen.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

vossejongk

Citaat van: dennis089 op vr 14 jul 2017 - 23:37ik dacht oprecht zelfs dat de stekker uit de site getrokken was omdat er geen enkel andere vorm van communicatie is buiten de site om (geen twitter, facebook of iets dergelijks)

https://www.facebook.com/Meteoservicenl
https://twitter.com/MeteoServiceNL

;)

ThaGhostNL

Er zijn de afgelopen avond en stukje nacht weer een aantal updates gedaan aan het forum. Het meeste werk op de achtergrond om een aantal fouten uit de software te halen, maar ook het aanzicht van het forum ondergaat op dit moment een cosmetische "metamorfose".

De grootste veranderingen ondergaan de mobiele pagina's. Deze worden op dit moment bijgewerkt en verbeterd, De addthis (Socialmedia share and likes)  iconen verhuizen naar de onderkant van de posts en krijgen een nieuwe vind ik leuk en/of deel functie.
Als test staan aan de onderzijde van de posts 2 nieuwe opties om een post direct te delen op Telegram en Whatsapp.

In de loop van zaterdagavond hopen we het eerste deel van de cosmetische veranderingen online te zette.
Uiteraard blijft jullie inbreng ook erg belangrijk, daarvoor speciale dank.

Greetz
ThaGhostNL
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Tam

Bij het mobiel laden (android) van de site zag ik dit (zoals je ziet vallen de tijden enzo van de linkerkant buiten beeld):

ThaGhostNL

Citaat van: Tam op za 15 dec 2018 - 08:51
Bij het mobiel laden (android) van de site zag ik dit (zoals je ziet vallen de tijden enzo van de linkerkant buiten beeld):

Bedankt voor het melden! We gaan er gelijk wat mee doen
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Tyshane

Leuk dat de boel weer in de kerstsfeer is, handig verder die extra opties om een bericht makkelijk te delen. En een dag-nacht-optie vind ik zelf ook altijd wel fijn. Bedankt weer en complimenten, leuk! :)

ThaGhostNL

Citaat van: Tyshane op zo 16 dec 2018 - 11:57
Leuk dat de boel weer in de kerstsfeer is, handig verder die extra opties om een bericht makkelijk te delen. En een dag-nacht-optie vind ik zelf ook altijd wel fijn. Bedankt weer en complimenten, leuk! :)

Bedankt voor de feedback! Er is nog genoeg te doen aan de lay-out, de grootste en ingrijpende veranderingen zijn gisteravond gedaan. Helaas is het mobiele design die we voor ogen hadden niet helemaal goed uit de verf gekomen. Daar gaan we vandaag weer mee verder.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Michel Huisman

Hoi, voor mij is het forum zo goed als onleesbaar geworden. Berichttekst staat niet meer zoals ik het hier nu type in deze replybox maar wordt zo weergegeven op mijn IPhone ;

Zo
Wo
Rdt
He
Tnuw
Eer
Geg
Even

Super irritant dus haha :)
Weet niet of het al bekend is want ik kan het niet lezen.

Powered by EzPortal