Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 4

Topic gezien door 83731 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 04 feb 2017 - 12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matroesjka-world

Citaat van: Jelle op za 11 feb 2017 - 22:25
Grapjas, relatief dichtbij jou trouwens, in omgeving Malden en nog iets lager, ligt al 5-8 cm.


Topografie was niet je beste vak op school he?  ;D

Ik woon in Heerenveen, dat ligt in Friesland   :o
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Martijn1978

Citaat van: glenn op za 11 feb 2017 - 21:47
Vind dat op de radar de sneeuwstoring precies toch zuidelijker ligt dan voorspeld verbeter me als ik fout ben .
Voorspeld of verwacht ;)

Hier gaan we al richting de 5cm en de hond vond het weer te gek net als zijn baasje. Blijft toch een heerlijk geluid, die verse krakende sneeuw onder je schoenen.
Ik hoop dat de andere liefhebbers ook nog iets meekrijgen.

Jelle

Ik doel op degene die het over Arnhem als woonplek had ^^ ik had altijd een 10 voor topo :P

Eveline

Omg het sneeuwt hier dikke plukken watten! Witte zakdoekjes! Kan mij niet heugen dat ik zulke sneeuwvlokken heb gezien. Is hier in no time with! Hopelijk blijft het liggen tot morgen!

Joep

KNMI verlengt code geel voor sneeuw en gladheid tot zondagmiddag.

Armand

Nou mensen geniet ervan! Morgenmiddag zal het snel wegsmelten. Hier nog steeds gewoon regen. Moeder natuur is keihard bezig zo haha ;) Kleine stapjes zijn gezet in de winter hier, als we dan toch positief moeten blijven ;)

dondertje127

Citaat van: Eveline op za 11 feb 2017 - 22:56
Omg het sneeuwt hier dikke plukken watten! Witte zakdoekjes! Kan mij niet heugen dat ik zulke sneeuwvlokken heb gezien. Is hier in no time with! Hopelijk blijft het liggen tot morgen!

Haha dat breng je leuk, je maakt de sneeuw helemaal knuffelig op deze manier haha maar das wel koud hoor  :D
Leuk hè? Kriebelt aan je neus die vlokken, dat was toen ik buiten in de sneeuw fietste vanavond.

Eveline

Citaat van: dondertje127 op za 11 feb 2017 - 23:09
Haha dat breng je leuk, je maakt de sneeuw helemaal knuffelig op deze manier haha maar das wel koud hoor  :D
Leuk hè? Kriebelt aan je neus die vlokken, dat was toen ik buiten in de sneeuw fietste vanavond.

Haha dank je :) de hele winter hebben wij in deze regio naast de pot gepiest. Maar nu mogen wij ook van deze winter meegenieten :)

cekstuffertz

Citaat van: Armand op za 11 feb 2017 - 23:02
Nou mensen geniet ervan! Morgenmiddag zal het snel wegsmelten. Hier nog steeds gewoon regen. Moeder natuur is keihard bezig zo haha ;) Kleine stapjes zijn gezet in de winter hier, als we dan toch positief moeten blijven ;)

Meerde modellen waaronder gfs laten het voor regio amsterdam niet warmer worden dan 1 a 2 graden. Met zon dik sneeuwdek (nu al zo'n 5/6 cm) zal er flink wat morgen overleven hoor!

lans

Ben op dit moment in Goor en hier komt nu geen sneeuw maar ijs uit de lucht heel veel ijs.
achterhoek

Straatje96

Hier in Wageningen ligt ook al zeker 5 cm en het sneeuwt heel hard soor!

pietjelol

Citaat van: lans op za 11 feb 2017 - 23:25
Ben op dit moment in Goor en hier komt nu geen sneeuw maar ijs uit de lucht heel veel ijs.
dat licht zeker naast geer XD. Maar hier nu droog en de maan komt er zelfs door

zwoof

Citaat van: lans op za 11 feb 2017 - 23:25
Ben op dit moment in Goor en hier komt nu geen sneeuw maar ijs uit de lucht heel veel ijs.

Inderdaad hier ook, ik d8 wat is dat voor lawaai opeens.... ijs!  een keer wat anders :D

Joep

Citaat van: Armand op za 11 feb 2017 - 23:02
Nou mensen geniet ervan! Morgenmiddag zal het snel wegsmelten. Hier nog steeds gewoon regen. Moeder natuur is keihard bezig zo haha ;) Kleine stapjes zijn gezet in de winter hier, als we dan toch positief moeten blijven ;)
Zal niet snel wegsmelten morgen. Gehele dag bewolkt en wordt niet heel veel boven nul. Max 2 graden

Unknown-user1778

morgen eindelijk de stap richting de lente, ben helemaal klaar met deze winter die stelselmatig limburg oversloeg. die twee of drie keer dat er een centimetertje gevallen is, en als je twee uur later buiten kwam was het al weg. nee winter is nederland is een drama waar de limburgse honden geen brood van lusten.

zwoof

Inmiddels sneeuwt het 'gewoon' weer nu. Kijken of we nog wat centimeters meepakken. Was wel ff apart net met dat ijs. Ging echt hard.   :D

Død Snø

Hier sws al 10 cm op de daken en 5 a 6 cm op de grond

Gerard1995

Hoop voor de limburgers en belgen dat ze daar in maart nog een gigasneeuwstorm krijgen.. Heb oprecht medelijden..1ige provincie waar het+1 is... Hier -0,9 en ruim 8 cm sneeuw al 8) :o
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Bacci

Dit is echt top dag van deze winter, helaas dat die dan ook gelijk zo afscheid moet nemen :(

zwoof

Mooi plaatje. Er zit nogal wat..

Actueel:


Powered by EzPortal