Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 4

Topic gezien door 83439 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 04 feb 2017 - 12:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joep


martijn

Eerste gebied lijkt net onder me door te gaan

simonelgersma


Gerard1995

zo, komt echt een mooi gebied aan... Is goed actief 8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Remy

Lamakomen! Kunnen we morgen zeggen waar het lag.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Johannes96

Dat 2e en grotere gebied lijkt een wat meer noordelijke koers aan te houden. Draait nog steeds niet in, en is waarschijnlijk voor OV DR FRL en N -NH.

TMCThomas

Begint hier nu net weer te sneeuwen  :)
EDIT: Heteren meldt zware sneeuwval met prachtige dikke vlokken. Blijft momenteel nog niet liggen bij 0,9 graden.

Borislav

Citaat van: Johannes96 op za 11 feb 2017 - 18:23
Dat 2e en grotere gebied lijkt een wat meer noordelijke koers aan te houden. Draait nog steeds niet in, en is waarschijnlijk voor OV DR FRL en N -NH.

Is nog lastig te zeggen ,  kan later nog meer westelijker gaan.
Borislav Lekic

ThaGhostNL

Dat gaat nog wat worden vannacht. Midden Nederland krijgt er nog wel een paar centimeter bij als ik het zo mag geloven. Op de radar goed te zien hoe het neerslag gebied om het laag heen draait.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

matroesjka-world

Citaat van: Johannes96 op za 11 feb 2017 - 18:23
Dat 2e en grotere gebied lijkt een wat meer noordelijke koers aan te houden. Draait nog steeds niet in, en is waarschijnlijk voor OV DR FRL en N -NH.

Laten we het in Godsnaam hopen Johannes  8)  en dan vooral FRL
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Borislav

Citaat van: ThaGhostNL op za 11 feb 2017 - 18:32
Dat gaat nog wat worden vannacht. Midden Nederland krijgt er nog wel een paar centimeter bij als ik het zo mag geloven. Op de radar goed te zien hoe het neerslag gebied om het laag heen draait.

Dat grote gebied moet ook nog indraaien maar is gewoon op koers.
Borislav Lekic

pietjelol

Hij zal iets noordelijker liggen dan het midden zeg maar net boven amsterdam denk ik zo.
en de sneeuw van vanmiddag ligt er ook nog steeds belooft nog wat.

Joep

Genoeg onderweg inderdaad

plaatje artofthunder

Tyshane

Citaat van: simonelgersma op za 11 feb 2017 - 18:08
????? Ik denk precies goed juist!

Ik denk het ook inderdaad! Zit er midden in. Hier in Epe redden we het ook wel volgens het kaartje. Ach hoe dan ook, we hebben al meer sneeuwdagen gehad, dus ben al tevreden, kan alleen maar nog leuker worden. :) Mooi wintertje zo. Zou de lente uitbreken, dan is er eindelijk weer eens een tevreden gevoel betreffende de winter. Vanmiddag een sneeuwwandeling gemaakt, begon het ook nog eens te sneeuwen. Wat een geweldig gezicht is dat, heerlijk!  Als een kind zo blij! 8)

Marcellang

Citaat van: Tyshane op za 11 feb 2017 - 19:02
Ik denk het ook inderdaad! Zit er mee in. Hier in Epe redden we het ook wel volgens het kaartje. Ach hoe dan ook, we hebben al meer sneeuwdagen gehad, dus ben al tevreden, kan alleen maar nog leuker worden. :) Mooi wintertje zo. Zou de lente uitbreken, dan is er eindelijk weer eens een tevreden gevoel betreffende de winter. Vanmiddag een sneeuwwandeling gemaakt, begon het ook nog eens te sneeuwen. Wat een geweldig gezicht is dat, heerlijk!  Als een kind zo blij! 8)
Heerlijk man, lekker genieten  8)
Ik vraag me af of wij in de buurt van Hoogeveen vanavond nog wat wit goud bemachtigen  :o
Aan de andere kant idd heerlijk genoten al deze winter  ;) 8)
Edit; we zitten iig weer terug op de 0 graden........
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

TMCThomas

Hier nu alles weer wit bij een tempratuur van 0,5 graden. Sneeuwt ondertussen gestaag door.  :D

cekstuffertz

Citaat van: pietjelol op za 11 feb 2017 - 18:46
Hij zal iets noordelijker liggen dan het midden zeg maar net boven amsterdam denk ik zo.
en de sneeuw van vanmiddag ligt er ook nog steeds belooft nog wat.

Amsterdam gaat vol geraakt worden, misschien zelfs iets zuidelijker. Draait nu veel in. De radarverwachtingen hebben daar heel veel moeite mee.

simonelgersma

Citaat van: Tyshane op za 11 feb 2017 - 19:02
Ik denk het ook inderdaad! Zit er mee in. Hier in Epe redden we het ook wel volgens het kaartje. Ach hoe dan ook, we hebben al meer sneeuwdagen gehad, dus ben al tevreden, kan alleen maar nog leuker worden. :) Mooi wintertje zo. Zou de lente uitbreken, dan is er eindelijk weer eens een tevreden gevoel betreffende de winter. Vanmiddag een sneeuwwandeling gemaakt, begon het ook nog eens te sneeuwen. Wat een geweldig gezicht is dat, heerlijk!  Als een kind zo blij! 8)

Herkenbaar!!

Borislav

Citaat van: cekstuffertz op za 11 feb 2017 - 19:36
Amsterdam gaat vol geraakt worden, misschien zelfs iets zuidelijker. Draait nu veel in. De radarverwachtingen hebben daar heel veel moeite mee.

Zoals ik al aangaf gaat alles volgens plan , omgeving amsterdam krijgt full hit.
Borislav Lekic

Tyshane

Citaat van: Marcellang op za 11 feb 2017 - 19:24
Heerlijk man, lekker genieten  8)
Ik vraag me af of wij in de buurt van Hoogeveen vanavond nog wat wit goud bemachtigen  :o
Aan de andere kant idd heerlijk genoten al deze winter  ;) 8)
Edit; we zitten iig weer terug op de 0 graden........

Ja genieten he! :) Ik hoop dat je ook nog wat meepakt daar. Zal, volgens het kaartje dan, niet de volle laag zijn, maar lijkt wel een randje mee te pakken toch! Zou toch mooi zijn als je morgen wakker wordt met een mooi wit laagje! :)

Powered by EzPortal