Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247149 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Sneeuwvlokje

Citaat van: Armand op za 16 jan 2016 - 22:17
Toch nog een klein (nat) sneeuwbuitje. Waarschijnlijk wel de laatste van januari als ik naar de sneeuwpluim kijk...

Maar het was wel een mooie sneeuwbui toch Dorpsbuur :D
Denk je niet dat het smorgens wit is?
Winter kom je nog? :D

Armand

Citaat van: Sneeuwvlokje op za 16 jan 2016 - 22:56
Maar het was wel een mooie sneeuwbui toch Dorpsbuur :D
Denk je niet dat het smorgens wit is?

Er blijven nog enkele buien komen, als ze tot hier geraken kan het best (wat langer) wit blijven ;)

benjamin112

Ja ja eindelijk het was hier even winterland met dikke vlokken. Helaas nu alleen nog maar op daken, auto's etc. Maar toch eindelijk! ;D

Sneeuwvlokje

Citaat van: Armand op za 16 jan 2016 - 23:02
Er blijven nog enkele buien komen, als ze tot hier geraken kan het best (wat langer) wit blijven ;)

Dat vind ik goed om te horen :D
Winter kom je nog? :D

Armand

Citaat van: Sneeuwvlokje op za 16 jan 2016 - 23:28
Dat vind ik goed om te horen :D

Vind het wel jammer. Als je op de radar kijkt, dan zie je dat er bijna niks meer van die buien overblijft als ze hierheen trekken. Echt jammer

jornonweer

Hier in Belgisch Limburg ligt nu een centimeter en alles is toch volledig dicht, zelfs de wegen
Danger is real, fear is a choice.

Eric


simonelgersma

De buien gaan volgens mij straks meer een noord-zuid richting krijgen. 

DSDLimburg

Ik kan ook melden dat het sneeuwt op dit moment en nog redelijk ook ! Armand zal blij zijn ;D
seizoen 2018/2019

Peterg

Uiteindelijk is het niet best gesteld met  "ons" dagen mijmeren om wat sneeuw!!! met natte sneeuw zijn we al blij!!! nou, in mijn optiek is dat niet best!! Wil er maar mee aangeven dat we echt pas blij zijn als er echt eens (droge) sneeuw valt, we wonen nu eenmaal in het kikkerlandtje, waar het kan vriezen en kan dooien!! ben zelf gek op de winter, maar ben er wel klaar mee, helemaal!!!  beetje vorst, beetje (natte) sneeuw?? nou, gefeliciteerd!!! bah!!! zo jammer... och.. ik hoop ook alle keer op strenge vorst en veel sneeuw, maar de laatste jaren??. ben er wel klaar mee.. vroeger had je nog wel es winters van formaat, maar nu?? oke, pessimistisch, bedoel het niet verkeerd, maar jongens, de winters van voeger  is gewoon voorbij!!! HELAAS!!!!!!!!


Energizer85

T westen is helemaal treurig..... Temps veel te hoog.... Niks noppes nada, alle rode en roze kleurtjes bij de modellen ten spijt...

dondertje127

Eindelijk een sneeuwbui die niet uitdoofde en wat sneeuw van betekenis brengt. De straten, daken zijn nu ook bedekt met een poederlaagje. Op de stoep dooit het wel weg, die was en is nat.

Eric


Eric

Citaat van: DSDLimburg op za 16 jan 2016 - 23:44
Ik kan ook melden dat het sneeuwt op dit moment en nog redelijk ook ! Armand zal blij zijn ;D
Ik denk dat Armand buiten feest staat te vieren ......  ;D ;D

dondertje127

Citaat van: simonelgersma op za 16 jan 2016 - 23:42
De buien gaan volgens mij straks meer een noord-zuid richting krijgen.

Was dat maar zo. Was dat alle dagen al maar zo.

gilleeesss

Citaat van: Energizer85 op za 16 jan 2016 - 23:47
T westen is helemaal treurig..... Temps veel te hoog.... Niks noppes nada, alle rode en roze kleurtjes bij de modellen ten spijt...

Yep, we moeten maar hopen dat er nog een winterprik komt eind januari of februari... (qua sneeuw) eens een betere prik dat 't westen ook kan mee genieten. Nu gaan we wss nog wel paar vorst nachtjes krijgen.

Joep


Sneeuwvlokje

Citaat van: Armand op za 16 jan 2016 - 23:30
Vind het wel jammer. Als je op de radar kijkt, dan zie je dat er bijna niks meer van die buien overblijft als ze hierheen trekken. Echt jammer
Klopt maar we hebben zojuist weer een hele mooie bui gehad :) en nog steeds bezig ik heb nog hoop dat het morgen wit is :)
Winter kom je nog? :D

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Powered by EzPortal