Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247203 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

benjamin112

Ik heb te vlug gepraat, hier valt eindelijk wat natte sneeuw... Naja beter dan niks. :-X

Energizer85

Ondanks dat het hier veel hagel of natte rommel is, zijn de luchten met die Noordzee buien wel genieten geblazen zeg!

matroesjka-world

Citaat van: strandwacht op za 16 jan 2016 - 12:36
Was hier even wit, inmiddels al weer bijna weg drektroep krijg je ervan.

zomers heb je wel eens van die onweerstoringen met grote hoeveelheden water, van die rooie pitten,dat moet eigenlijk over trekken met een temp. van min 5 en windkracht 6/7, kijk dan praten we ergens over dit is kinderspel.  ;)

Helemaal mee eens. Ik wil ook het grote werk, niet dit gepruts  ;)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Edwin

In Nederland moet je gewoon eerder tevreden zijn en relativeren. Het wordt hier gewoon moeilijk echt winter en lang duurt het sowieso nooit. Leuk hoor, als het sneeuwt, maar vervolgens is het gewoon boven 0 en is het of zo weer weg of je krijgt van die zwarte drek troep en vervolgens vriest het komende nacht en heb je morgen allemaal plakken ijs. Ge wel dig! Gooi er dan eens een 30-80 cm naar beneden en vervolgens een week onder 0 :D
Never Stop Exploring

Zynex

Goor dagje hier... 5 graden, grijs en veel wind... bah

Donnydekoning


Energizer85

KNMI : hele land code geel vanavond gladheid door sneeuw... Ben benieuwd

Bacci

Citaat van: Energizer85 op za 16 jan 2016 - 13:02
KNMI : hele land code geel vanavond gladheid door sneeuw... Ben benieuwd

Inderdaad, wilde ik net ook posten:

Vanavond en vannacht breidt de gladheid door bevriezing zich over het hgele land uit.

Tevens wordt vanavond en vannacht de kans op gladheid door sneeuwbuien in het hele land groter.

matroesjka-world

Citaat van: Bacci op za 16 jan 2016 - 13:05
Inderdaad, wilde ik net ook posten:

Vanavond en vannacht breidt de gladheid door bevriezing zich over het hgele land uit.

Tevens wordt vanavond en vannacht de kans op gladheid door sneeuwbuien in het hele land groter.

Als ik buienradar 24 uur vooruit bekijk dan zijn het maar kleine buitjes wat we hier kunnen verwachten  :-\
Dat kan nooit een dik pak sneeuw geven  :-[
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

DSDLimburg

Er komt af en toe een verdwaalde vlok naar beneden, nog niet genoeg om het sneeuw te noemen!
seizoen 2018/2019

Extremissimorum

Flinke hagelbui hier nu. Wordt alles toch (even) wit!  :o 8) Hagelsteentjes van een halve centimeter.

strandwacht


Extremissimorum


Armand

Alles sterft weer uit voor onze neus... Om gek van te worden!

Joep


Jelle

Citaat van: Armand op za 16 jan 2016 - 13:42
Alles sterft weer uit voor onze neus... Om gek van te worden!

Behalve Groningen en noord Drenthe is het overal natte sneeuw hoor. Je mist alleen de vlokken. Niet de witte deken. Die heeft Zwolle ook al ruim een jaar niet meer gezien.

Joep


Remy

Het sneeuwt hier al weer een aardig poosje goed door,ben blij dat ik de paden geschoven heb,daar blijft voorlopig de vers gevallen sneeuw door daglicht nog smelten.
Als het vannacht gaat vriezen wordt overal hier waar nog smeltende sneeuw ligt het een keiharde ijsbaan.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

xzaz

Citaat van: Joep op za 16 jan 2016 - 13:43
GFS geeft nog steeds sneeuw voor vanavond
Zie jij iets wat ik niet zie? Dit is geen sneeuw maar gewoon wat buien.
De winter is nog niet eens begonnen!

MauritsKuil


Powered by EzPortal