Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 248064 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Joep

Noord oosten ligt her en der al 7 cm sneeuw

foto W. van bernebeek en J wierisma

Bacci

Noordoosten krijgt straks weer volle bakkes denk ik, liggen ook nog genoeg buien op de Noordzee voor de rest van het land, misschien 2e kans?
Allemaal maar weer naar Groningen....

Pluim gaf trouwens gister wel 5 gister aan voor vandaag, dusja een beetje over het hoofd gezien :P

Joep


Diaantje

Grootebroek NH meldt natte sneeuw. Gaat het toch goedkomen?

Joep

Nieuw gebied met winterse buien trekt het land in, buigt zo af richting het oosten.

weerplaza

hesselsjoerd

Het gebied is bijna bij leeuwarden. Het is 2 graden ben erg benieuwd wat er gebeurt.

Bacci

Heb net buienradar 24 uur terug gekeken en er viel hier toch niet veel neerslag, opzich maakte het dus niet dat de temperatuur zo hoog was.
Moest wel bijna huilen toen ik opstond midden in de nacht.

Armand

Citaat van: Joep op za 16 jan 2016 - 09:07
Nieuw gebied met winterse buien trekt het land in, buigt zo af richting het oosten.
weerplaza

Tjonge jonge... Hoop dat de koers nog veranderd, of dat er nog meer buien ontstaan. Weermodellen blijven maar sneeuw aangeven voor Limburg. Maar voorlopig nog niks...

Remy

Hier is het ook mooi wit en het is een uurtje geleden weer gaan sneeuwen,hele lichte mot sneeuw bij een stevig windje.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

X-treme

Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Bacci

Ah gelukkig temperatuur lijkt weer te dalen! (maar dat komt denk ik door die dikke bui).


Joep

NAVGEM geeft in een brede zone west Nederland vanavond neerslag, hopelijk is dit sneeuw

Joep

Sneeuwbuien trekken van N naar ZO over het land. Sneeuw zal wel steeds meer veranderen in natte sneeuw/regen.

weernl

Bernardo


Erwin82

Pff, afzien. Komt er een mooie band met neerslag, is het alweer opgewarmd naar 3 graden..

Edwin

Hoop dat de temperatuur dan wel gaat dalen. Lijkt hier te gaan sneeuwen, maar sneeuw en +2 is ook gewoon waardeloos. Krijg je weer van die drap
Never Stop Exploring

X-treme

Vanaf ongeveer 11 uur gaan de dauwpunten in het westen van het land onder 0, dit breidt zich dan in de loop van de dag uit over de rest van het land, volgens kaarten weerplaza.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

DSDLimburg

Citaat van: Armand op za 16 jan 2016 - 09:21
Tjonge jonge... Hoop dat de koers nog veranderd, of dat er nog meer buien ontstaan. Weermodellen blijven maar sneeuw aangeven voor Limburg. Maar voorlopig nog niks...
Hahaha, de Ardennen liggen voor onze neus vergeet dat ook even niet. Die blaast als een föhn alles weg. Ik keek net even omhoog en zag de wolken hier twee kanten uitgaan. En ze vliegen ook behoorlijk door de lucht.
seizoen 2018/2019

K0fferbak

Dat was weer balen zeg toen ik vanochtend om 6 uur wakker werd van de regen op het raam. Nu zeiknatte sneeuw dus iets verbetering, eerste sneeuw dat ik zie deze winter :D

Edwin

Never Stop Exploring

Powered by EzPortal