Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247193 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Unknown-user1778

Citaat van: Gerard1995 op za 16 jan 2016 - 06:31
Het is toch ordinaire regen voor t grootste deel... Bitter pilletje :o

Verder landinwaarts misschien niet. Ik vraag me af of hij de zuidelijke koers aanhoudt of afbuigt richting het oosten. Anders krijgen we miss nog de staart. De sneeuwkaartjes van gisteravond kunnen in ieder geval de prullenbak in want die gaven al een flinke bak tussen 6-9u

Ries

Wakker worden in een winter wonderland...weinig mooiers en sneeuwt nog streds flink!

Jeroen22

Die winterkaartjes van gisteravond kunnen de papierversnipperaar in. Laagje trekt net ten zuiden van Groningen langs. De randstad en de rest van het land kunnen weer rustig slapen :-X

Unknown-user1778

En het is warm. De vries temperaturen worden niet gehaald.

martijn

Het vroor hier gisteravond laat maar nu temp 4.0 en regen. Misschien vanavond weer herkansing?
Zitten trouwens hier ook al aan de max temp

Ries

Moet zeggen dat je, met een graad in de plus, de sneeuw snel van de bomen ziet smelten...benieiwd of als ik vanavond terugkom er nogmiets van ovwr is...

martijn


Marcellang

Ik woon nu gunstig,en er valt nu nog wat lichte sneeuw.
Al met al vraag ik me af of we met dit laagje wel de verwachte 8 cm.halen hahaha.(ca. 8 cm.volgens buienradar)
Zo te zien is de fut er al aardig uit.........................
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Markos

Ik had verwacht dat de buien wat meer over het hele land zouden zijn.
Volgens sommige neerslagkaarten gisteren zou vanaf 6 uur toch wel moeten sneeuwen/regenen hier.
Op het nieuws zeiden ze ook dat Limburg etc. kans had op sneeuw, maar hier in Brabant en Limburg is nog amper een buitje geweest. :-\

Weet iemand of wij nog kans kunnen maken op een beetje sneeuw hier in regio Eindhoven? :-X

Joep



martijn


Armand

Buien raken voorlopig niet tot Limburg. Had het wel verwacht, is namelijk niet de eerste keer...

Joep

ECMWF geeft nu met name in NO en zuidelijk Limburg sneeuw, geldt ook voor vanavond

Joep

GFS veel positiever voor sneeuw vanmiddag en vanavond voor grotere delen van Nederland

petje

hmmm tot nu toe niet veel in eindhoven regen ja hahaha...
jammer maar het is niet anders


frankyman

toen ik opstond was het al ruim 3 graden + (regio gooi en vechtstreek) is het niet veel te warm voor sneeuw dan?

Joep

Citaat van: frankyman op za 16 jan 2016 - 08:45
toen ik opstond was het al ruim 3 graden + (regio gooi en vechtstreek) is het niet veel te warm voor sneeuw dan?
Dauwpunten gaan onder nul eind van de ochtend

Bacci

Haha waajooo hoezoe is het opeens zo warm? wat is er vannacht gebeurd!! Ga ik even slapen, gaat het weer stiekem grapjes uithalen, niet grappig hoor!  ;D

Pittge dikke bui nu boven noord nederland, gaat hier weer zeker net langs!

Jeetje wat een wind ook! vandaar dat het zo zacht is!


frankyman

dank! ben nog een leek, dus lees jullie berichten altijd met veel plezier

Powered by EzPortal