Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247205 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

grizzrh

Citaat van: Bacci op do 14 jan 2016 - 21:40
Ook winters in Flevoland! http://hdtv.webcam.nl/flevoland4/
Het lijkt wel of we microklimaatjes hebben.

Woohoo!! haha! koop een taart en ga het vieren!

Snap niet hoezo jij zo pessimistisch moet doen ? Haters gonna hate i guess :P
Doenrade, Limburg

Joep

Citaat van: benjamin112 op do 14 jan 2016 - 21:37
Dus zowat heel NL nog droge sneeuw vanavond? Of waar ligt de grens over Nederland. Zou erg leuk zijn als ik morgen wakker word met een wit laagje of is het de moeite waard om vannacht een keer op te staan?
Lijkt dat behoudens de 'krul' waar nu sneeuw uitvalt en welke oostwaarts trekt de rest onder NL doortrekt. Maar wie weet ontstaat er nog het een en ander.

Nopie

Zuid-Holland vol wind vanaf zee met ordinaire zeikregen. Noordelijk deel van Noord-Holland wind uit het oosten en sneeuw. En dat allemaal in een klein land als NL... :-\

Joep

Ook in Emmeloord flinke sneeuwval

fotos via robert de vries

Markos

Krijgt het zuid-oosten van Brabant ook nog wat sneeuw?
Het rare is dat op die kaartjes van Weerplaza op de homepage staat dat Brabant gewoon natte sneeuw moet hebben, maar de neerslag lijkt vooralsnog erg ver weg en niet zuidwaarts te trekken...

Wat een fantastische plaatjes trouwens allemaal!! :D

Joep

Citaat van: Nopie op do 14 jan 2016 - 21:48
Zuid-Holland vol wind vanaf zee met ordinaire zeikregen. Noordelijk deel van Noord-Holland wind uit het oosten en sneeuw. En dat allemaal in een klein land als NL... :-\
Ik baal ook hoor maar vind het wel fantastisch deze onverwachte verrassingen. Hoop dat zaterdag ook die verrassingen heeft :)

Extremissimorum

Citaat van: Joep op do 14 jan 2016 - 21:30
???Snap je reactie niet helemaal je laatste reactie was dat het niet bleef liggen...

Maar euh veel plezier in NH met de sneeuw :)

Je weet niet zeker of er sneeuw ligt in NH maar post ff eerder een foto met sneeuw erop uit het gebied.

En ik heb inderdaad niet gezegd dat het bleef liggen omdat het hier niet écht blijft liggen.

Maar geeft niet hoor!  ;)

Bacci

Citaat van: grizzrh op do 14 jan 2016 - 21:44
Snap niet hoezo jij zo pessimistisch moet doen ? Haters gonna hate i guess :P

Was niet sarcastisch bedoeld hoor! heb alleen een raar gevoel voor humor.'

Hopelijk zakt het zaakje van noord NH nog richting Amsterdam, maar denk dat de neerslag er wel uit zal gaan helaas.


Extremissimorum


Bacci

Citaat van: zwoof op do 14 jan 2016 - 21:55
Tja.....  ???


Achja nog een redelijk aantal gaat voor doorzetting van de kou op donderdag en vrijdag (ongeveer 25%) en 10 tot 15% op nog langer winterweer. Ja altijd optimistisch blijven ;D

Oper is gelukkig een dikke warme uitbijter! haha zou wat zijn zeg!

benjamin112


Extremissimorum

Een zeldzaamheid: zelfs in de avondpluim van ec heeft de oper niet de winterse neerslag van nu verwacht!

R.i.p. oper?

zwoof

Citaat van: Bacci op do 14 jan 2016 - 21:58
Achja nog een redelijk aantal gaat voor doorzetting van de kou op donderdag en vrijdag (ongeveer 25%) en 10 tot 15% op nog langer winterweer. Ja altijd optimistisch blijven ;D

Oper is gelukkig een dikke warme uitbijter! haha zou wat zijn zeg!

Dat wel, maar + 10 graden is een stuk waarschijnlijker dan min 5. Ik ben normaliter best optimistisch maar dit schept wel erg weinig vertrouwen natuurlijk. Er komen nog wel weer nieuwe kansen op termijn, dat is mijn optimisme. Eerst maar eens kijken naar komende vorstdagen. ;)

Armand

Niet jezelf voor de gek gaan houden! Met deze pluim is de kans op standvastig winterweer gewoon erg klein. Het is niet anders.

fgfredje

pluim belooft niet veel goeds. Kan ook zo weer veranderen

zwoof

Citaat van: Extremissimorum op do 14 jan 2016 - 22:13
Een zeldzaamheid: zelfs in de avondpluim van ec heeft de oper niet de winterse neerslag van nu verwacht!

R.i.p. oper?

Dat was mij ook al vaker opgevallen. Oper lijkt de dag van de run vaak niet goed te verwerken.

raymon76

Hier in velserbroek ong 30 km zuidelijk van Schagen gewoon ordinaire regen ! Bah

PatrickM

Citaat van: raymon76 op do 14 jan 2016 - 22:23
Hier in velserbroek ong 30 km zuidelijk van Schagen gewoon ordinaire regen ! Bah

In Heiloo momenteel ook sneeuw.

Ed Deijkers

Het weer is zoals het is, de emoties komen later

Powered by EzPortal