Winterdiscussietopic Deel 3 - Het wordt kouder, maar voor hoelang?

Topic gezien door 247265 bezoekers
Gestart door Weerfreak 1337, zo 10 jan 2016 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Joep


Joep


ron12

2.3 graden nu in Nijmegen de laagste temperatuur in deze warme winter. Winter is begonnen  ;D  De eerste helft van deze winter zit erop met een temperatuur van 8.2 graden, maar liefst een graad warmer dan de vorige record uit 2007 toen  (7.2 graden). Ben benieuwd of de eerste plaats behouden blijft.  De tijd zal het leren  :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Bacci

Haha boven en beneden sneeuw, en daartussen regen! haha grappig...

Trouwens temperatuur in Schiphol van 4, nog wat gedaald ineens naar 1,8 graden. Oh yeaah.

Markos

Zo te zien valt Helmond a.s zaterdag wel in de prijzen. ::)

Nu hopen dat het donderdag en vrijdag  de sneeuw nog een fractie noordelijker valt en ik ben helemaal happy. :D


Markos

Sorry, weer een dubbelpost... Weet nog niet helemaal hoe het werkt hier. Sorry!

karst

Citaat van: Zomerliefde op wo 13 jan 2016 - 19:56
lol je gaat geblokkeerd worden. Ik gaf twee dagen geleden ook commentaar op hem en ik werd meteen daarna geblokkeerd  ;D ;D
een verwachting geven op twitter die gebaseerd is op klomphoogte ?? Heb dan lef en kom op twitter met een accurate verwachting en geef dan antwoord, word ik dan geblokt het zei zo , maar zaai  dan geen paniek met gifs op klomphoogte

GeneralDuke

Code geel wegens gladheid van 00:00 - 08:00 voor Groningen, Drenthe en Overijssel.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Bacci

Oh yeah kom maar op in het weekend met die sneeuwbuien, lekker chillen in amsterdam met sneeuw.

fgfredje


Siebenvm

Citaat van: Bacci op wo 13 jan 2016 - 20:17
Haha boven en beneden sneeuw, en daartussen regen! haha grappig...

Trouwens temperatuur in Schiphol van 4, nog wat gedaald ineens naar 1,8 graden. Oh yeaah.

Haha, hier nog een die er last van heeft. Zal waarschijnlijk ook wel sneeuw zijn hoor ;) Ben aankomend weekend in Winterberg, dus dit weekend ga ik in Nederland toch niet meemaken.

pietjelol

We zien wel wat het wordt. Ik ga me er in ieder geval niet meer druk over maken. Evengoed grote kans voor sneeuw hier.

Harry de Hond

Citaat van: Siebenvm op wo 13 jan 2016 - 20:23
Haha, hier nog een die er last van heeft. Zal waarschijnlijk ook wel sneeuw zijn hoor ;) Ben aankomend weekend in Winterberg, dus dit weekend ga ik in Nederland toch niet meemaken.
Ik ook . Herkenbaar  aan de wandelschoenen en fjallraven muts. Ik hoop dat er nog wat sneeuw bij valt.
Juist.

fgfredje

Citaat van: Siebenvm op wo 13 jan 2016 - 20:23
Haha, hier nog een die er last van heeft. Zal waarschijnlijk ook wel sneeuw zijn hoor ;) Ben aankomend weekend in Winterberg, dus dit weekend ga ik in Nederland toch niet meemaken.

Momenteel nog niet veel in Winterberg , hoop dat je genoeg krijgt om te skieen. Hoop volgend weekeind er te zijn

Bacci

Citaat van: Siebenvm op wo 13 jan 2016 - 20:23
Haha, hier nog een die er last van heeft. Zal waarschijnlijk ook wel sneeuw zijn hoor ;) Ben aankomend weekend in Winterberg, dus dit weekend ga ik in Nederland toch niet meemaken.

Ah nice! wilde ook graag naar Winterberg, maar heb de geld er niet voor :P Alvast veel plezier daaro!

Ben trouwens blij dat Amsterdam niet zoveel last heeft van die zee naast ons, althans zo lijkt het nu wel. Aangezien het nu met ongeveer 2 graden een van de koudste plekken is. Mooi helder en alles, even genieten zeg. Kan ik mijn balkonnetje ook weer als koelkast gebruiken.

Siebenvm

Citaat van: Harry de Hond op wo 13 jan 2016 - 20:29
Ik ook . Herkenbaar  aan de wandelschoenen en fjallraven muts. Ik hoop dat er nog wat sneeuw bij valt.

Heeft vandaag al flink gesneeuwd en er komt nog zo'n 20 cm bij tot zaterdag. Dat is genoeg om te skieën. Houd regelmatig de webcams in de gaten en er zijn al wel (zij het weinig) pistes open. Maar dat zal dit weekend zeker vooruitgang boeken.

OT: Goeie run van EC voor bepaalde delen van Nederland en België. Helaas donderdag en vrijdag grote verdeeldheid. Echter zit alles echt op de rand van sneeuw, natte sneeuw of regen dus details zullen echt nog wel veranderen.

Siebenvm

Citaat van: Bacci op wo 13 jan 2016 - 20:31
Ah nice! wilde ook graag naar Winterberg, maar heb de geld er niet voor :P Alvast veel plezier daaro!

Ben trouwens blij dat Amsterdam niet zoveel last heeft van die zee naast ons, althans zo lijkt het nu wel. Aangezien het nu met ongeveer 2 graden een van de koudste plekken is.

Als je naar Winterberg wilt, kan je het beste regelmatig vakantieveilingen in de gaten houden. Heb ik ook kunnen boeken in een goed hotel voor redelijk weinig geld. Dus dat word leuk aankomend weekend.

Wel opvallend inderdaad dat het daar nu zo koud is, grote verschillen regionaal. Zou me echt niet verbazen als morgen toch veel meer als (natte) sneeuw valt dan aangegeven. Vind het nu al echt koud worden en volgens mij is dat niet zo voorspeld.

menzo

Citaat van: Bacci op wo 13 jan 2016 - 20:22
Oh yeah kom maar op in het weekend met die sneeuwbuien, lekker chillen in amsterdam met sneeuw.

Ik hoop dat er wat blijft liggen, in het centrum smelt het altijd meteen weg.

Extremissimorum

Lang leve lange termijn en de onbetrouwbaarheid ervan! Ec oper op 240 uur... oei. 1045 Hogedruk in Midden-Europa!

GeneralDuke

Citaat van: Extremissimorum op wo 13 jan 2016 - 20:41
Lang leve lange termijn en de onbetrouwbaarheid ervan! Ec oper op 240 uur... oei. 1045 Hogedruk in Midden-Europa!

Maar gauw vergeten dan :)
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Powered by EzPortal