Kachelmannwetter

Topic gezien door 3898 bezoekers
Gestart door Johann, vr 22 mei 2015 - 14:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johann

Jörg start door .....  :D
Vandaag is zijn nieuwe site on-lin gegaan, vooral interessant ook voor de chasers!
De komende tijd zal de site verder worden uitgebouwd!




Tyshane

Citaat van: Johann op vr 22 mei 2015 - 14:53
Jörg start door .....  :D
Vandaag is zijn nieuwe site on-lin gegaan, vooral interessant ook voor de chasers!
De komende tijd zal de site verder worden uitgebouwd!



Jammer dat de site geheel in het Duits is, via de Nederlandse vlag! blijft het helaas Duits. Ik kom nog wel eens terug... ;)

Mikal

Citaat van: Tyshane op vr 22 mei 2015 - 20:50
Jammer dat de site geheel in het Duits is, via de Nederlandse vlag! blijft het helaas Duits. Ik kom nog wel eens terug... ;)

Is niet voor Nederland, is Luxemburg. Zat ik ook al naar te kijken :p

zorba

Citaat van: Tyshane op vr 22 mei 2015 - 20:50
Jammer dat de site geheel in het Duits is, via de Nederlandse vlag! blijft het helaas Duits. Ik kom nog wel eens terug... ;)

Die vlaggen staan voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein en Luxemburg. Allen Duitstalige landen. De vlag waar jij op klikte was dus Luxemburg. De vlag lijkt op die van ons, alleen hebben de Luxemburgers een lichtere blauwe streep ;)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Tyshane

Citaat van: Mikal op vr 22 mei 2015 - 20:57
Is niet voor Nederland, is Luxemburg. Zat ik ook al naar te kijken :p

Citaat van: zorba op vr 22 mei 2015 - 20:58
Die vlaggen staan voor Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein en Luxemburg. Allen Duitstalige landen. De vlag waar jij op klikte was dus Luxemburg. De vlag lijkt op die van ons, alleen hebben de Luxemburgers een lichtere blauwe streep ;)

Thanx heren, aan die optie had ik totaal niet gedacht, lol!  ;D

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal