Zomer discussietopic 2015

Topic gezien door 391509 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 08 feb 2015 - 09:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Arend

Misschien heb ik iets over het hoofd gezien en is het reeds ergens op het forum besproken, mijn vraag: gaat meteo-service verdwijnen aangezien Jan nu een andere weersite heeft opgezet? Kan iemand van het beheer de bijna 2000 leden van dit forum een beetje duidelijk maken wat er speelt of wat de bedoeling is?

Edit: gevonden, laat maar :)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Weatherman

Citaat van: Arend op za 01 aug 2015 - 10:35
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien en is het reeds ergens op het forum besproken, mijn vraag: gaat meteo-service verdwijnen aangezien Jan nu een andere weersite heeft opgezet? Kan iemand van het beheer de bijna 2000 leden van dit forum een beetje duidelijk maken wat er speelt of wat de bedoeling is?

Edit: gevonden, laat maar :)
En hoe zit het dan ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Unknown-user1778

Jan gaat ons helaas 'verlaten'.
Ik verwacht dat we van tijd tot tijd zeker iets van Jan zullen horen of zien, maar de dagelijkse leiding, zijn onweerskansen topics, alsmede winterberichten zullen nagenoeg vrijwel verdwijnen ben ik bang! (uiteraard zullen de topics wel verschijnen maar van een andere pen)  :(
Echter ben ik wel overtuigd dat de community die achter deze site zit zich wel in stand kan en zal houden. Er werd al veel en vaak 'belangrijke' topics aangevoerd door andere mensen als wilfred en bijv Marsel. Desalniettemin zal het afscheid van Jan een gemis zijn!  :(

Ik wens je bij deze veel succes met je nieuwe uitdagingen Jan. Hopelijk zul je net als Johann ook op deze site je stem af en toe blijven tonen.

Joep

Citaat van: Arend op za 01 aug 2015 - 10:35
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien en is het reeds ergens op het forum besproken, mijn vraag: gaat meteo-service verdwijnen aangezien Jan nu een andere weersite heeft opgezet? Kan iemand van het beheer de bijna 2000 leden van dit forum een beetje duidelijk maken wat er speelt of wat de bedoeling is?



http://www.meteo-service.nl/index.php/topic,5893.0.html

NitroGenetics

zullen we het over het weer hebben??

Extremissimorum

Citaat van: NitroGenetics op za 01 aug 2015 - 19:50
zullen we het over het weer hebben??

Ja graag!

Citaat van: vossejongk op za 01 aug 2015 - 01:03
Gewoon een best grote kans op nachtvorst.. in AUGUSTUS -_-

??? Eh nee. Overdrijven is ook een vak.

Dinsdag flinke neerslaghoeveelheden mogelijk met onweerskansen.

Joep

Pluim :)

Neerslaghoeveelheden zijn nihiel

Maurice Vroegrijk

we zullen het wel zien...

Joep

Citaat van: Maurice Vroegrijk op za 01 aug 2015 - 22:38
...en de nieuwe.. ;)

Yep :) kunnen we in ieder geval de verschillen zien :)

Joep

GFS gaat ook voor na volgend weekend voor heet zomerweer  :)

Hittegolf volgens GFS vanaf 9 augustus t/m 15 augustus
En daarvoor ook al enkele tropische dagen.


Ries

Mooi zo! Heb ik ook 'ns warm weer in m'n vakantie!  ;D 8)

Joep

Citaat van: Ries op zo 02 aug 2015 - 10:17
Mooi zo! Heb ik ook 'ns warm weer in m'n vakantie!  ;D 8)
Zit zelf ook in NL op vakantie vanaf morgen dus hoop dat GFS gelijk krijgt :)

GFS geeft een hittegolf t/m 15 augustus :)!!!

Johann wat denk jij er van?

Jan van Ooijen

Citaat van: Joep op zo 02 aug 2015 - 10:21
Zit zelf ook in NL op vakantie vanaf morgen dus hoop dat GFS gelijk krijgt :)

GFS geeft een hittegolf t/m 15 augustus :)!!!



Kans is er maar we moeten in ons achterhoofd houden dat het wel erg lange termijn is en de kaarten niet iedere run hetzelfde zijn
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jones

zeer hete temperaturen komen erg dichtbij zuiden van Benelux volgens GFS op vrijdag 7/8

Unknown-user1778

Citaat van: jones op zo 02 aug 2015 - 18:23
zeer hete temperaturen komen erg dichtbij zuiden van Benelux volgens GFS op vrijdag 7/8

Jep dat wordt een spannend dagje. Ik zie elke pluim die dag warmer en warmer worden en steeds meer leden gaan daarin ook mee!

Joep


Unknown-user1778

Citaat van: Joep
Heerlijke zomerpluim :)

Hij is toch een stukje kouder geworden. (uitgezonderd regio zuid-oost),
Zou de warmte moeite hebben noordelijk genoeg te komen volgens de laatste uitdraai?
We gaan het zien. Hopelijk vandaag (maandag) wat leuks. Vroeger waren die 30+ dagen vrijwel altijd goed voor een mooi spektakel. De laatste twee jaar echter maar al te vaak dat het ondanks zeer hete dagen gewoonweg niet wil onweren! Zouden we de weergoden hebben verafschuwd met ons geklaag en gevraag  ::) :P

Jan van Ooijen

Het Amerikaans weermodel laat al geen 30tigers meer zien op termijn, maar wel mooi zomerweer
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Unknown-user1778

Raar. Als je nu naar de temperatuurkaart kijkt zie je bij Zeeland 20,6 graden. Alsof er een koude luchtbel zit. Nog geen 30km verder landinwaarts is het 28! Graden warm.

Koen-IJM

Als we GFS mogen geloven (Run van 18:00) onverminderd zomerweer tot ver in de volgende week. Nagenoeg geen regen en weinig wind. Enkel aan de kust op sommige dagen wat frisser (20-25C) a.g.v. een zwakke zeewind. Alleen wordt morgen dus een wat mindere dag. Dit noem ik nou op en top Hollands zomerweer  ;)

Powered by EzPortal