Zomer discussietopic 2015

Topic gezien door 391491 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 08 feb 2015 - 09:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

Temperatuur stijgt amper vandaag, hier veel bewolking.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Joshoon

Temperatuur stijgt en daalt hier.
Eerder vanochtend nog 25 graden, daalde met een bui naar 23, en is nu weer gestegen naar 26,4 graden.

Ploeps

Een kwartiertje geleden een kleine maar pittige bui gehad, nu wisselend bewolkt, het zonnetje doet af en toe nog even zijn best. Het begint hier nu behoorlijk benauwd te worden. Belooft nog wat voor vanmiddag... ????
Liefhebber van weer-uitersten.

Weatherman

Temperatuur maakt flinke sprong nu al 27,4
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

joboy52

Nu al 28.6 in het zuiden  :D

Weatherman

Citaat van: joboy52 op zo 05 jul 2015 - 12:12
Nu al 28.6 in het zuiden  :D
lijkt wel een warmte explosie  ;D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

joboy52


Marlieke

Hier in Rijssen 30 graden op ons weerstation. Momenteel is het bewolkt dus er schijnt geen zon op... Lekker broeierig ook met een stijgende luchtvochtigheid. Op dit moment is de luchtvochtigheid 60...
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

dondertje127

Lekker. Vandaag ging de hittegolf dus nog even door. Hoop morgen ook nog 25 graden hier, dan kan dinsdag ook nog meetellen :)

Johann

Nieuw hitte record Duitsland 40.3° in Kitzingen nu officieel! Overigens moesten ze de hitte in Duitsland gisteren met zwaar onweer en veel schade door mn hagel bekopen!

Koen-IJM

Citaat van: Johann op ma 06 jul 2015 - 13:00
Nieuw hitte record Duitsland 40.3° in Kitzingen nu officieel! Overigens moesten ze de hitte in Duitsland gisteren met zwaar onweer en veel schade door mn hagel bekopen!

Nu Nederland nog een keer  ;) (de hitte dan hé)

ron12

Citaat van: Koen-IJM op ma 06 jul 2015 - 14:27
Nu Nederland nog een keer  ;) (de hitte dan hé)
En onweer :P

Citaat van: dondertje127 op zo 05 jul 2015 - 18:23
Lekker. Vandaag ging de hittegolf dus nog even door. Hoop morgen ook nog 25 graden hier, dan kan dinsdag ook nog meetellen :)
De Bilt exit wat hittegolf betreft, Nijmegen gaat lekker door 8)

svp niet dubbelposten
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weatherman

Ik denk dat hier de hittegolf tot en met morgen duurt.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

dondertje127

Hittegolf in Limburg en deel van Brabant gaat nog wel even door vandaag en waarschijnlijk ook morgen. Provinciaal en regionaal dus nog wel een hittegolf :)

Diem

Hier in deze regio is helemaal geen hittegolf geweest.
Het was warm zat hoor, dat wel :P
De pluim ziet er voor de komende tijd in ieder geval goed uit met zo'n 20-25 graden, prima weertje.


Unknown-user1778

20-25 is prima.. die hitte is toch geen garantie meer voor onweer dus blijf dan maar lekker weg  ::)  :P

Weerfreak 1337

Citaat van: dennis089 op ma 06 jul 2015 - 21:27
20-25 is prima.. die hitte is toch geen garantie meer voor onweer dus blijf dan maar lekker weg  ::)  :P

Het zwaarste onweer wat ik ooit heb meegemaakt kwam na een dag met een maximum temperatuur van 25 graden.  ;D

Maargoed, het is per situatie altijd weer anders! Soms zijn de onderste lagen in de atmosfeer niet eens belangrijk wat betreft temperatuur/vochtigheid e.d. (bijv het onweer van afgelopen donderdag, waarbij de buien niet vanaf de grond gevoed werden). :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ploeps

Het zou vandaag toch zonnig zijn en pas later op de dag vanuit het zuidwesten bewolkt raken? Wij hebben hier in Arnhem vanmorgen een uurtje de zon gezien en daarna alleen nog maar wolken met heel af en toe een glimpje zon. Het is vies broeierig buiten, wat mij betreft mag er een verfrissend onweer overtrekken  ???
Liefhebber van weer-uitersten.

Edwin

Mag toch hopen dat het volgende week nog wel een beetje zomer gaat blijven met temperaturen rond de 25 graden. Een keer regen voor de tuin- en landbouw is welkom, maar rond de 20 graden en een bende wind zou ik afkeuren ;)
Never Stop Exploring

Energizer85

potdorie want een wind en fris ineens hiero. Sinds tijden weer eens om 1900 binnen... Nou hebben we 2 dagen koel weer zag ik, maar zijn er inmiddels alweer wat zomerkansen te bespeuren? Beviel me eigenlijk best die warmte ????

Powered by EzPortal