Zomer discussietopic 2015

Topic gezien door 391719 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 08 feb 2015 - 09:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lander20

vandaag zo'n 32-33° morgen zal dat tot 36° worden ongeveer denk ik en het hangt ook van de bewolking af van eventuele onweersbuien van vorige nacht en in hoeverre we vroeg op de dag met onweersbuien te maken gaan krijgen :)

winter67

Pluim ziet er goed uit zaterdag verlaagd overige dagen ook iets afgekoeld na donderdag weer tropische :(

Koen-IJM

Wind lijkt al richting NNO te draaien aan de kust. Goed nieuws voor de temperatuur straks  :)

Joep

Wetteronline voorspelt voor morgen in Maastricht rond 15.00 uur 38 graden

http://www.wetteronline.de/wetterprognose/maastricht?start=2

Yvonne79

Welke dag zou fijner zijn om naar de Efteling te gaan, morgen of zondag

De weersites zeggen allemaal iets anders.

Weatherman

Citaat van: Yvonne79 op vr 03 jul 2015 - 13:38
Welke dag zou fijner zijn om naar de Efteling te gaan, morgen of zondag

De weersites zeggen allemaal iets anders.
Ik denk zondag, morgen is het echt te heet om uren in de rij te staan, alleen zondag kan het dan wel weer drukker zijn.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Caps

Citaat van: Yvonne79 op vr 03 jul 2015 - 13:38
Welke dag zou fijner zijn om naar de Efteling te gaan, morgen of zondag

De weersites zeggen allemaal iets anders.

Ik denk morgen, want iedereen denkt dat het morgen te heet wordt, dus gaan die zondag, dus is het zondag veel te druk  ;D

flyineddy

Citaat van: Yvonne79 op vr 03 jul 2015 - 13:38
Welke dag zou fijner zijn om naar de Efteling te gaan, morgen of zondag

De weersites zeggen allemaal iets anders.

Ik denk morgen. Met verwachte hitte is het vaak een stuk rustiger in het park, in ieder geval overdag.
Plus, op zaterdag is het park tot middernacht open, i.p.v. 20.00 uur, dus als het niet onweert kun je langer plezier hebben.

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Yvonne79

Even los van de drukte  ;) welke dag zou het weer beter zijn
Ik zie dat er voor zondag meer regen voorspeld wordt. Maar er gaan ook kinderen mee dus als het echt 38 graden wordt dan wordt dat hem ook niet.

dondertje127

Citaat van: Yvonne79 op vr 03 jul 2015 - 14:33
Even los van de drukte  ;) welke dag zou het weer beter zijn
Ik zie dat er voor zondag meer regen voorspeld wordt. Maar er gaan ook kinderen mee dus als het echt 38 graden wordt dan wordt dat hem ook niet.

Ik zou beter zondag gaan, mits het onweer weg is.


Ik lees dat het hitterecord morgen ineens niet meer mogelijk is.. Is dat zo? :-\
Zuur als dat zou zijn, net een dag vantevoren. Hoop nu inmiddels dat het niet waar is.

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

winter67

Citaat van: dondertje127 op vr 03 jul 2015 - 14:37
Ik zou beter zondag gaan, mits het onweer weg is.


Ik lees dat het hitterecord morgen ineens niet meer mogelijk is.. Is dat zo? :-\
Zuur als dat zou zijn, net een dag vantevoren. Hoop nu inmiddels dat het niet waar is.

Klopt westenwind komt eerder ook de bewolking dus de temps zullen niet snel stijgen

Weatherman

Wat is het hoogst haalbaar ? 35 nog wel of ook niet, en heeft het invloed op het onweer ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

winter67

Pluim weer mooi nog wat koeler morgen met max 32 vanaf volgende week vrijdag gewoon weer de hitte in

lander20

Citaat van: winter67 op vr 03 jul 2015 - 23:04
Pluim weer mooi nog wat koeler morgen met max 32 vanaf volgende week vrijdag gewoon weer de hitte in

hebben we hier woorden voor nodig? ...
  (potentiële hittegolf  :P)

Energizer85

Ik zeg wornsdag alle deuren open om te koelen ek daarna 2e ronde ????

dondertje127

Zitten we echt in een zinderende zomer? Woooow als dit zo blijft deze maand en in augustus dan wordt dit de mooiste zomer die ik ooit heb meegemaakt. En anders sowieso mijn favoriete juli maand. Superhitte en toch zwaar onweer (dat laatste wat in 2003 mistte is er nu wel steeds) en dan de zomerse temperaturen die niet lijken te verdwijnen. Volgens mij gaan we een record warm jaar tegemoet als het zo doorgaat :)

Nou, en als ik hoor dat het her en der toch nog 37 graden kan worden, weet je het natuurlijk ook nooit hè? Ik hoop dat de zon onverwacht toch weer nog meer tijd krijgt om alsnog richting 39 graden te gaan ergens, al is het toch valse hoop aan het worden. We waren al zó dichtbij.

Koen-IJM

Absurd hoge nachttemperaturen.

dondertje127

Citaat van: Koen-IJM op za 04 jul 2015 - 04:26
Absurd hoge nachttemperaturen.

Ik wilde net typen :) je bent me voor. Het nachtelijk warmterecord lijkt nu met zonsopkomst na 2 dagen alwéér verbroken te worden. In Westdorpe is het vannacht tot nu toe niet eens onder de 25 graden geweest na 00.00 uur. Maastricht net 24.8 graden en hier bij Deelen ook nog 21.9 graden nu. Zou er dan tóch nog een hitterecord in zitten overdag? Want de temperatuur ligt op sommige plaatsen 3 graden hoger momenteel dan de 22 (als hoogste) graden die ze in Zuid Limburg aangaven op rtl weer. En toch verwachtte ze voor overdag nog lokaal 37 graden. Misschien toch nog een verassing om die 38.6 graden te verbreken, dat zou me niet helemaal verbazen. Nouja, uiteindelijk toch wel, omdat het ongelooflijk zou zijn om geschiedenis mee te maken, wat we eigelijk al doen met de recordwarme nachten. Heerlijk! :D

Edit: temperatuur loopt in Maastricht weer op. Het is nergens 25 graden gebleven, behalve nog ten Zuiden van Maastricht geloof ik. Tot nu toe is het in Maastricht 24.7 graden geweest, steeg even naar 25 maar daalt nu weer. Benieuwd of we boven de 24.1 graden blijven van Venlo, dat ik toch leuker vind omdat Venlo wat Noordelijker ligt en het is eens wat anders dan Maastricht of Westdorpe.

jones

Pfoe, niet onder 23.8 geweest hier

Powered by EzPortal