Zomer discussietopic 2015

Topic gezien door 391556 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 08 feb 2015 - 09:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Remy

Citaat van: Koen-IJM op do 02 jul 2015 - 15:40
Nog maar 19 graden volgens m'n weerstation. Medelijden met de mensen in het oosten :P
Hoeft niet,het is hier prima uit te houden. 21 graden bij de watergekoelde airco :D
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

zwoof

Citaat van: Marsel op do 02 jul 2015 - 15:34
Volgende week?
Hier nam zojuist de wind plots flink toe uit westelijke richting na overwegend 2-3bft geweest te zijn. Alles begint plots te klapperen en te wapperen. Temperatuur valt ook meteen voelbaar van bijna 28C naar 22C! Uiterst snelle daling wat dat betreft. Frist wel even lekker op :).

Ben echt jaloers op de Hollanders en Zeeuwen nu.   :D

Weatherman

Hier nu 27,7 flink aan het zakken, wel heel benauwd. Hoop op onweer.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Adrie

Citaat van: Caps op do 02 jul 2015 - 13:47
Wat doen winterliefhebbers uberhaupt in een topic van de zomer? Elke keer zeggen dat ze het te warm vinden en dat het veel kouder "moet" zijn.
Leg je erbij neer dit is de jawel.. de zomer.
ben ook een winterliefhebber maar ook een liefhebber van lekker zwaar onweer dus moet hier wel even kijken

Adrie

Citaat van: GeneralDuke op do 02 jul 2015 - 15:33
Al die mensen die nu al roepen dat het record niet meer komt... :P Beek hoeft nog maar 1,2 graden he!!!
Jullie winterslapers willen gewoon niet.
dat record gun ik je wel maar die afkoeling komt er wel aan

Koen-IJM

Citaat van: Adrie op do 02 jul 2015 - 15:50
dat record gun ik je wel maar die afkoeling komt er wel aan

In theorie zou het record gehaald moeten worden gezien het tijdstip maarja de vore kruipt nog steeds verder het land in... Wel één van de hoogste temperaturen in jaren.

Armand

Op 10cm hoogte inmiddels al over de 40 graden. Warme lucht stijgt op, dus wie weet :P


SniperEye

Wow! Heb ik toch de twijfelachtige eer om in de 40 graden op klomphoogte te leven.

Ik vraag me echt af hoe ik vannacht moet gaan slapen... Is niet uit te houden zo.

peter-paul

Eelde heeft ook 34 graden gehaald. 8)

Momenteel zit ik binnen te werken met airco dus het is goed uit te houden

Tyshane

Citaat van: SniperEye op do 02 jul 2015 - 15:57
Wow! Heb ik toch de twijfelachtige eer om in de 40 graden op klomphoogte te leven.

Ik vraag me echt af hoe ik vannacht moet gaan slapen... Is niet uit te houden zo.

Toch weer een mooi momentje! ;) Wordt warm ja vannacht, maar wellicht dat onweer en regen wat verkoeling brengt. Ik slaap buiten, lijkt me voor vannacht het meest lekker. Zonder buien dan. ;)

Weatherman

Citaat van: Tyshane op do 02 jul 2015 - 16:00
Toch weer een mooi momentje! ;) Wordt warm ja vannacht, maar wellicht dat onweer en regen wat verkoeling brengt. Ik slaap buiten, lijkt me voor vannacht het meest lekker. Zonder buien dan. ;)
Hoop ook op wat verkoelende regen, ook goed voor de natuur.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Donnydekoning


joboy52

37.9  :o :o Ik denk dat we serieus vandaag het record gaan verbreken of de windsprong moet zo komen, volgens mij hangt deze nu ongeveer bij eindhoven

Koen-IJM

Haha, nog een beetje. Zal je zien dat het niet lukt  :-X Dan hebben we zaterdag nog :)

jonkheer

Hier in de stad, tussen de gebouwen boven de 35 graden.

joboy52

Citaat van: Koen-IJM op do 02 jul 2015 - 16:06
Haha, nog een beetje. Zal je zien dat het niet lukt  :-X Dan hebben we zaterdag nog :)

Wordt het tweemaal op het randje  :-\

Weatherman

Kan de temperatuur nog stijgen voor er buien komen. Als die al komen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Adrie

hier in Den Bosch 29,5 en sluierbewolking de airco van de Noordzee laat het lekker afkoelen :D

SniperEye

Citaat van: Tyshane op do 02 jul 2015 - 16:00
Toch weer een mooi momentje! ;) Wordt warm ja vannacht, maar wellicht dat onweer en regen wat verkoeling brengt. Ik slaap buiten, lijkt me voor vannacht het meest lekker. Zonder buien dan. ;)

Ik ben bang dat het zuidoosten de minste kansen heeft... komt goed. An sich vind ik het niet erg dit weer. Ik hoef niet te werken nu dus kan heerlijk genieten in het zwembadje :)

joboy52

http://www.hetweeractueel.nl/limburg eerste niet-knmi weerstations tikken al de 40 graden aan

Powered by EzPortal