Zomer discussietopic 2015

Topic gezien door 391947 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 08 feb 2015 - 09:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

Hier nu onder de 30. Staat er ook onweer voor hier gepland ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Arend

Dagrecord Twente inmiddels verbroken, stond op 34,7 graden op 2 juli 2010. Afwachten wat het uiteindeijk gaat worden.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Tyshane

Spannend hoor, echt leuk om het tussen de bedrijven door even te volgen met nog meer enthousiastelingen. Heb zo het idee dat als het record verbroken gaat worden er thuis en op het forum een gejuich losbarst, alsof we hebben gewonnen met het Nederlands elftal!  ;D

boxer

Breukelen Nu (zwaar) bewolkt, matige westenwind en temp daalt

joboy52

Temperatuur hier in Amersfoort begint te dalen

vivalavida

Citaat van: Tyshane op do 02 jul 2015 - 15:18
Spannend hoor, echt leuk om het tussen de bedrijven door even te volgen met nog meer enthousiastelingen. Heb zo het idee dat als het record verbroken gaat worden er thuis en op het forum een gejuich losbarst, alsof we hebben gewonnen met het Nederlands elftal!  ;D

Je kunt er iig zeker van zijn dat er dan bier aan te pas komt ;)

Tyshane

Citaat van: vivalavida op do 02 jul 2015 - 15:23
Je kunt er iig zeker van zijn dat er dan bier aan te pas komt ;)

Bier en bitterballen!  :o  ;)

zwoof

Citaat van: Reutel op do 02 jul 2015 - 13:41
Ghehehe ik kijk er ook naar uit ouwe winterliefhebbert!  ;D


Citaat van: Tyshane op do 02 jul 2015 - 14:17
Hey daar is Zwoof, ik herken je haast niet zonder muts en handschoenen! :P Blijf jij effies van de pluim af! ;) Ja pluimpje gaat richting normaal Hollands zomer weer. Ook niet zo gek. Beetje normaal slapen in ieder geval. ;)

;D Ach ja, heb een schuw hekel aan hitte en daarom is de zomer niet mijn favoriete seizoen.  Maar vind het toch wel jammer dat het hitte record waarschijnlijk niet verbroken wordt. Ik hou ook wel weer van extremen. Het is toch al warm, die paar graadjes doen er dan niet meer toe en hoop dan net als de meeste weerliefhebbers op het maximale.  Maar idd,  het wordt wellicht weer lekker afkoelen volgende week.     ;)

Caps

Gister nog 34 graden in Hoek van Holland, en nu 19,8 graden

GeneralDuke

Citaat van: zwoof op do 02 jul 2015 - 15:26

;D Ach ja, heb een schuw hekel aan hitte en daarom is de zomer niet mijn favoriete seizoen.  Maar vind het toch wel jammer dat het hitte record waarschijnlijk niet verbroken wordt. Ik hou ook wel weer van extremen. Het is toch al warm, die paar graadjes doen er dan niet meer toe en hoop dan net als de meeste weerliefhebbers op extremen.  Maar idd,  het wordt wellicht weer lekker afkoelen volgende week.     ;)

Al die mensen die nu al roepen dat het record niet meer komt... :P Beek hoeft nog maar 1,2 graden he!!!
Jullie winterslapers willen gewoon niet.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Marsel

Citaat van: zwoof op do 02 jul 2015 - 15:26
*knip*  Maar idd,  het wordt wellicht weer lekker afkoelen volgende week.*knip*

Volgende week?
Hier nam zojuist de wind plots flink toe uit westelijke richting na overwegend 2-3bft geweest te zijn. Alles begint plots te klapperen en te wapperen. Temperatuur valt ook meteen voelbaar van bijna 28C naar 22C! Uiterst snelle daling wat dat betreft. Frist wel even lekker op :).

Remy

Laat dat onweer maar komen,je kan hier pannenkoeken bakken op de straat.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Marco_Goes

Hier hetzelfde. Beetje regen en temperatuur gelijk naar 21 graden gedropt. Maar nu is de zon weer terug. Ramen en deuren sluiten maar weer haha

martijn

Zit hier volgens mij precies op de grens met de hete lucht en de wat koelere lucht.

zwoof

Citaat van: GeneralDuke op do 02 jul 2015 - 15:33
Al die mensen die nu al roepen dat het record niet meer komt... :P Beek hoeft nog maar 1,2 graden he!!!
Jullie winterslapers willen gewoon niet.

Waar lees je dat ?  ;)

Armand

Ik denk dat het hoogtepunt qua temperatuur ongeveer op dit moment hier. Ik heb het all-time record al verbroken met 38.7 graden als maximum. Helaas is mijn weerstation niet als officieel weerstation erkend...

Koen-IJM

Nog maar 19 graden volgens m'n weerstation. Medelijden met de mensen in het oosten :P

Franky46

Venlo meld 37.5 c niet uit te houden buiten nu

Remy

Wat een mooi strak lijntje boven de pyreneen bdw! Weer op zijn best :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Caps

Mijn slaapkamer heeft ook een warmterecord gehaald, dan praat ik niet over 40 graden ::)

Powered by EzPortal