Zomer discussietopic 2015

Topic gezien door 391894 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 08 feb 2015 - 09:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

lander20

wat een run van gfs wow  ??? heel de week 30-36° met vrijdag idd 38-39°

winter67

Reden dat gfs met deze temperaturen komt is de stroming komt met zzo tot zuid stroming is ook realistisch deze temperaturen en is ook niet de max temperatuur, want 16.00 is het warmst dus dan kan er makkelijk (vrijdag) 40 of heel misschien meer gehaald worden. En zet ook tijdje door door mega blokkade
Opmerkelijk zelf in Scandinavië word het 25+

joboy52

Lekker warm op vrijdag  :o


jones

Het is nog wel redelijk lang, daarom ben ik nogal sceptisch. Maar de modellen blijven er echt mee komen, dus wie weet ;) als deze kaarten uitkomen gaan er hitterecords sneuvelen denk ik...

ron12

Hier grond temperaturen verwacht op 5 centimeter hoogte op vrijdag over een week. 8)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

joboy52

Artikel op geenstijl.nl + verwijzing naar meteo-service  :D

Eric

Tjeetje, en wij zitten de gehele volgende week in het gebied in Frankrijk waar 42 staat  :o

Koen-IJM

Het is overigens werkelijk de beste tijd van het jaar om hitterecords te laten sneuvelen. Begin juli is de zon op z'n krachtigst  :)

dondertje127

Voorlopig zijn we deze week de vrijdag nog niet gepasseerd. Zelf ben ik ook nog steeds sceptisch erover, maar inderdaad de meeste dagen geven het toch al heel lang aan deze prognose. Minstens opvallend te noemen.

Hoe dan ook, ben allang blij dat het nu écht zomer wordt. Hopelijk niet alleen maar blokkades, anders valt het tegen met de onweersbuien. Ook dat was het geval in 2003.

Armand

In de pluim van GFS 12z zit de oper helemaal bovenin. Nu valt het mij vaker op dat de GFS pluim members vaak iets lager uitkomen dan bij EC pluim en de werkelijkheid.

Trouwens geen slechte pluim hoor, zelfs hele goede pluim met gemiddelde van 25-28 graden Prima!  8)

Koen-IJM

Bij RTL Weer hadden ze het over mogelijk 35+ volgende week. Ook zij gaan uit van de pluimen  ;). Volgens hun kun je 2 graden optellen bij de 'rode lijn'.

Eveline

bi-zar dit. Nog een week.....

dondertje127

Toch eerst maar zien, dan pas geloven. Van het weekend wordt het ook 22 graden terwijl het eerst warmer zou worden en weerinstituten hebben al vaker mis gezeten, laat staan 35+. Niet om te klagen, maar als statement ;)
Maarreh... Nogmaals zegt dat niets over de HOOP die ik net als velen op dit forum heb.

Gewoon afwachten denk ik. Vooralsnog moeten we eerst nog maar eens het weekend voorbij. Vandaag en morgen in ieder geval wel warme dagen.

joboy52

Nieuwe EC ziet er goed uit hoor  ;)

Jan van Ooijen

Zo gek was NAVGEM toch nog niet ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Weatherman

Omg dat wordt veel te heet  :o
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Tyshane

Lachen dit, wel weer leuk nu die temeratuurextremen in de kaarten staan het ook weer drukker op de site is geworden. Extremen willen we!  :P ;D We vliegen van matig herfstweer zo direct een megazomer in met een grote kans op tropische toestanden, lol! Dikke vette dertigers straks misschien wel voor een week, we zullen het weten ook, die zomer van 2015 dat is me der 1. Wie weet!  ::)

Jan van Ooijen

Dit is de heetste kaart van het Europees weermodel, dik boven de 30 en oosten 35 graden

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Gerard1995

Nou als het uitkomt dan is 2015 wel een jaar van belachelijke verschillen die elkaar snel opvolgen!:) Ben ik blij dat ik in een gekoelde supermarkt werk:)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

Edwin

Dan hoeven de renners gelukkig maar om en nabij de 13 km te fietsen zaterdag.
Never Stop Exploring

Powered by EzPortal