Google chrome 64 bit

Topic gezien door 1416 bezoekers
Gestart door ron12, wo 27 aug 2014 - 12:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ron12

Om mooie weer video,s of andere video,s (youtube enzo) te bekijken hier een tip, Moet je Google chroom 64 bit instaleren, sinds vandaag kan dat, Video,s zijn van super kwaliteit en het geluid ook sinds vandaag is die te downloaden, Zeer gaaf
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Oxize

ik snap de topic niet, maar het afspelen van geluid, video en plaatjes kon altijd al in Google Chrome of het nu 32 bits of 64 bits is. Hetzelfde geld voor IE en Firefox.

Betere kwaliteit video's komt niet vanuit google chrome/browser, maar vanuit de video's zelf en de flashplayer.
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

ron12

Ik heb het bericht hier vandaanhttp://tweakers.net/nieuws/98056/google-geeft-64bit-versie-chrome-voor-windows-vrij.html het werkt fantastisch, mooi beeld en geluid hier tenminste. 8)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Weerfreak 1337

De kwaliteit van beeld ligt ten eerste niet aan de browser, maar aan meer dingen:

- Kwaliteit van de video in de eerste plaats.
- Kwaliteit van het beeldscherm.
- Kwaliteit van je videokaart/grafische hardware.
- Internetsnelheid (bij bijvoorbeeld YouTube).


De kwaliteit van geluid:

- Het wel of niet hebben van een geluidskaart (tegenwoordig eigenlijk niet meer nodig > onboard op je moederbord).
- De geluidskwaliteit van muziek/video.
- De staat van je boxen/koptelefoon.

Zelf heb ik nog nooit kwaliteitsverschil opgemerkt tussen verschillende browsers als het gaat om kwaliteit van video's of geluid.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Powered by EzPortal