Kies je Logo!

Topic gezien door 4847 bezoekers
Gestart door Oxize, zo 18 mei 2014 - 19:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welk logo/banner willen jullie het liefst zien op Meteo-Service?

De banner van Oxize
27 (69.2%)
De banner van Graphicnizor
12 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 14

Stemmen gesloten: wo 21 mei 2014 - 19:12

Oxize

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Graphicnizor


Jan van Ooijen

Kies voor Oxize, die oogt veel rustiger in mijn ogen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marsel

Citaat van: Jan van Ooijen op di 20 mei 2014 - 19:15
Kies voor Oxize, die oogt veel rustiger in mijn ogen
+1

Jelte

Ik zou graphicnizor kiezen. Maar dan wel een van de twee logo's en wel de telst met het wolkje en het zonnetje. Supersimpel, herkenbaar, sterk. Makkelijk te verwerken op meerdere formaten ook.

Graphicnizor

Eigenlijk moest hij zonder het zonnetje, maar die is optioneel :) En de banner moet zonder logo. Logo is alleen voor plaatjes en dergelijke.

ron12

Citaat van: Oxize op zo 18 mei 2014 - 19:11

Zou dat blauw niet iets donkerder blauw kunnen worden, net zo,n lucht wat je ziet bij poollucht ziet. Dan steken de wolken mooier af. ;)

Gelieve geen plaatjes mee te posten!
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jeffrey83

De letters van ox, het logo van graph.

Sven

Logo van Graphicnizor, puur gezien de letterkeuze. Dat bolle staat me niet aan, daarom de keuze :)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Mike25

Oxize met inderdaad iets blauwer, verder vind ik hem 8)

Eric

Het logo van Graphic.... Oogt professioneler, letters mogen 1 tikje vetter.  8)

Marcel

Die van Mike, maar wel t liefst nog ietwat opgepimpt, nu is hij zo plat  ;)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

riddler

Ik vind het logo van Graphic wat strakker, ziet er mooi uit

DSDLimburg

Graphicnizor zou ik kiezen, ziet er vernieuwend 8)
seizoen 2018/2019

Tyshane

Ik vind de visuele uitstraling van het logo van oxize wel mooi, alleen het letterype / font iets te frivool, te speels. Die van Michael is wel strak alleen een beetje teveel beeldelementen en te 'ouboliig'. Ik zou voor die van Oxize gaan met de nadruk op, wat mij betreft dan, een eventueel alternatief met een wat strakker lettertype.

Giso84

Die van Oxi vind ik persoonlijk mooi.
Misschienis het een leuk idee om per seizoen een logo/banner te maken.
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

Johann

Citaat van: Mike25 op di 20 mei 2014 - 20:05
Oxize met inderdaad iets blauwer, verder vind ik hem 8)

Inderdaad, wat meer contrast in de lucht (blauw). Evt ook wat strakkere letters
Die van Graph mag er ook zijn, verfrissend !
Kies dan toch voor Ox.

dondertje127

Ik heb gestemd op Oxize! Het straalt kalmte uit en houdt de site profesioneel. Een soort "zen" gevoel, tewijl ik bij de ander "waar moet ik het zoeken" gevoel heb.

ThaGhostNL

We hebben een winnaar! Oxize it is. Deze banner gaat zsm in de topbar worden verwerkt
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Weerfreak 1337

Vind dat hij iets robuuster mag voor een forum met veel liefhebbers van extreem weer en een aantal chasers.  8)
Aan de andere kant zijn er ook mensen die hier komen voor puur de bespreking van winter, lente, herfst en zomer. Mensen die het weer deuk interessant vinden en uiteraard leuk vinden om te volgen, maar wat minder hebben met extreem weer (bijvoorbeeld).
Een logo waarin je die twee kanten van Meteo-Service ziet, zou echt perfect zijn! :) De keuze is natuurlijk nu al gemaakt, maar ik wilde het nog even melden. :)

Citaat van: Giso84 op di 20 mei 2014 - 22:21
Die van Oxi vind ik persoonlijk mooi.
Misschienis het een leuk idee om per seizoen een logo/banner te maken.


Bovendien zou inderdaad een logo per seizoen leuk zijn! :) Dat past ook bij dit forum!

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Powered by EzPortal