PHP en JAVA programmeurs gezocht!

Topic gezien door 3248 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, za 29 mrt 2014 - 18:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThaGhostNL

Voor het implementeren van GPS tracker software in de dynamische map van http://detectie.topshelfmeteo.nl ben ik opzoek naar serieuze PHP JAVA programmeurs die samen met mij aanpassingen kunnen doen aan de al bestaande software van blitzortung.

Project omschrijving

Er wordt gebruikt gemaakt van openGPS die de informatie van een smartphone met GPS ontvangt en vervolgens de data met gebruikersnaam, wachtwoord, snelheid, chaseteam en coördinaten in een SQL database zet.
De bedoeling is om deze informatie uit de database (die door chasers in Nederland worden doorgegeven) in de dynamische map te zetten en de posities elke minuut te laten verversen.

Het systeem is exclusief voor Topshelfmeteo (Meteo-Service) leden. Alle software die gebruikt wordt is Open-Source onder GNU licenties.
Ben je bereid om mij te helpen met het ontwikkelen van dit project laat het me dan even weten via PM. Er staat een kleine vergoeding tegenover.

Alvast bedankt.
Greetz,
Tha-Ghost
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Oxize

Zou je graag willen helpen, maar heb weinig kaas gegeten van Java. Je zou tweakers.net forum eens kunnen proberen.

Ieder ander persoon die maar iets van Java/PHP weet laat je horen!
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

jvdmeulen

Ik heb het vrij druk, maar als er niemand is dan mag je me altijd even wat vragen.

Scully

Ik heb het aan mijn zoon voorgelegd, vragen op bv de HAN kan ook he. Programmeurs genoeg op de ICT opleiding.

ThaGhostNL

Mijn kennis is dermate slecht van JAVA dat ik echt iemand nodig heb die hier ook serieus mee bezig is. Ik ga het eens proberen bij de HAN
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

ThaGhostNL

Citaat van: Scully op ma 31 mrt 2014 - 09:52
Ik heb het aan mijn zoon voorgelegd, vragen op bv de HAN kan ook he. Programmeurs genoeg op de ICT opleiding.

ben benieuwd of je zoon daar toe bereid is. Zou wel mooi zijn :)
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Scully

Het kan een leuke opdracht zijn!

ThaGhostNL

Citaat van: Scully op ma 31 mrt 2014 - 17:11
Het kan een leuke opdracht zijn!

Dat zeker en iets om trots op te zijn. Naam wordt wel vermeld + kleine vergoeding. Zou er erg mee geholpen zijn.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Oxize

Onweer seizoen begint binnenkort! We zoeken een programmeur met spoed!!!

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

Mikal

Mijn PHP kennis is wel redelijk, maar JAVA laat mij hierin een beetje achter. ;(

MetNL

JAVA en PHP zit er bij mij niet in. Maar Layout en content is mij wel neergelegd. Ik ben zelf ook bezig met een vergelijkbaar project maar dan internationaal en voor iedereen, dus ook voor non-meteo-service leden! ;)
weercam: weathercam.bugs3.com | website: metnl.bugs3.com/website/index.html | Facebook: https://www.facebook.com/pages/MetNL | Twitter: @MeteoBeNeLux | Proffesioneel stemacteur en Voice Over |

Powered by EzPortal