Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 292987 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Reutel

Citaat van: gilleeesss op ma 17 feb 2014 - 12:57
kweetniet of ik het hier mag posten...

Helaas, dat mag niet!  ;D

Ik begrijp dat je als laatste strohalm de verwachtingen van heer p.. pp... pp... (sorry lukt me niet) er bij pakt. Je zou echter beter proberen de realiteit onder ogen te zien. Het is OVER EN UIT met de winter. Face it...  ::)

Bacci

Citaat van: Reutel op ma 17 feb 2014 - 22:17
Helaas, dat mag niet!  ;D

Ik begrijp dat je als laatste strohalm de verwachtingen van heer p.. pp... pp... (sorry lukt me niet) er bij pakt. Je zou echter beter proberen de realiteit onder ogen te zien. Het is OVER EN UIT met de winter. Face it...  ::)

Hoe kan het over en uit zijn met de winter als hij nog niet eens is begonnen? Kan niet wachten op de eerste sneeuwvlok van deze winter  :D

Koen-IJM

Citaat van: Bacci op di 18 feb 2014 - 01:11
Hoe kan het over en uit zijn met de winter als hij nog niet eens is begonnen? Kan niet wachten op de eerste sneeuwvlok van deze winter  :D

Maart kan natuurlijk nog wat winter brengen... maar met het huidige standvastige patroon in de kaarten... die 0 helmann punten hebben we en houden we deze winter :D

grizzrh

Citaat van: Koen-IJM op di 18 feb 2014 - 08:26
Maart kan natuurlijk nog wat winter brengen... maar met het huidige standvastige patroon in de kaarten... die 0 helmann punten hebben we en houden we deze winter :D

Echt iets om trots op te zijn dat we hier 0,0 winter gehad hebben!!
Doenrade, Limburg

Scully

Het was met recht een horror winter....

Invicta

Citaat van: Scully op di 18 feb 2014 - 09:41
Het was met recht een horror winter....

Inderdaad. Snel vergeten maar.....

Edwin

In maart zit ik echt niet meer te wachten op winter, laat maar mooi wegblijven dan...:)
Never Stop Exploring

gilleeesss

En toch zijn we aan deel 6 van deze winter geraakt :DDDDD

Der waren wel kansen telkens, maar het uitstelgedrag is veel te groot :) Achja wat hebben we geleerd: als het overal extreeem winter(VS) dan is het overal winter (vele plaatsen meer sneeuw gvallen dan anders, of zelf op plekken waar het al 100jaar niet meer had gesneeuwt), behalve west europa :) we liggen toch slecht voor de winter (over't algemeen gezien) :) achja.. Hiervoor 'verlang' ik geen 8 maand meer hoor dit jaar, als we dan toch weer zo'n lange herfst krijgen... Maargoed, slechter dan deze winter kan het (bijna) niet :D das dan ook positief voor 2014/2015 winter

Danny

Saai weer de komende tijd als we de pluim mogen geloven.

Overdag soms net onder de 10 graden en soms er net boven. In de nachten blijven de temperaturen ook ruim boven 0.
Weinig neerslag in de verwachting en de wind trekt vanaf donderdag wel iets aan maar met af en toe 5 of 6 Bft. aan de kust houdt het ook op.

Jasneker

Zo te zien aan het aantal reacties is de winter zeker over en uit, doodse stilte hier..... ::)

gilleeesss

Citaat van: Jasneker op di 18 feb 2014 - 15:39
Zo te zien aan het aantal reacties is de winter zeker over en uit, doodse stilte hier..... ::)

ja al die jaren die ik hier zit, is het echt nog nooit zo stil geweest (al hele winter)

alfons

Citaat van: gilleeesss op di 18 feb 2014 - 15:56
ja al die jaren die ik hier zit, is het echt nog nooit zo stil geweest (al hele winter)

Inderdaad Zelfs bepaalde leden die een winter haten zijn nu niet van het forum af te slaan.

gilleeesss

Toch heb ik nog het gevoel dat moeder natuur nog iets heel kleins in petto heeft voor de benelux :)

Ik baseer het op niets :)

Extremissimorum

Citaat van: gilleeesss op di 18 feb 2014 - 12:32
En toch zijn we aan deel 6 van deze winter geraakt :DDDDD

Der waren wel kansen telkens, maar het uitstelgedrag is veel te groot :) Achja wat hebben we geleerd: als het overal extreeem winter(VS) dan is het overal winter (vele plaatsen meer sneeuw gvallen dan anders, of zelf op plekken waar het al 100jaar niet meer had gesneeuwt <sic>), behalve west europa :) we liggen toch slecht voor de winter (over't algemeen gezien) :) achja.. Hiervoor 'verlang' ik geen 8 maand meer hoor dit jaar, als we dan toch weer zo'n lange herfst krijgen... Maargoed, slechter dan deze winter kan het (bijna) niet :D das dan ook positief voor 2014/2015 winter

We kunnen het gezegde wel aanpassen: 'van uitstel komt winter 2013/2014'!

Citaat van: Invicta op di 18 feb 2014 - 12:30
Inderdaad. Snel vergeten maar.....

Nee, juist niet! "Weet je nog die winter 2013/2014? De eerste zonder Hellmann-punten! Toen er voor het laatst geen koude winter was!"

Beetje utopisch (distopisch volgens sommigen hier), maar het kan zomaar (niet) gebeuren!

Romigo

Citaat van: alfons op di 18 feb 2014 - 16:53
Inderdaad Zelfs bepaalde leden die een winter haten zijn nu niet van het forum af te slaan.

Ach, zolang dit bagger weer is, kom ik af en toe achter de deur kijken, maar als ik dan de commentaren lees en nog steeds geen winterse vooruitzichten zijn, ga ik weer snel me weer bezighouden met andere dingen. Ga weer verder met mijn winterslaap. ;-)

Frontier

Citaat van: Extremissimorum op di 18 feb 2014 - 22:06
Nee, juist niet! "Weet je nog die winter 2013/2014? De eerste zonder Hellmann-punten! Toen er voor het laatst geen koude winter was!"
Dat moet natuurlijk zijn: "Weet je nog vroeger, toen er nog Hellmann-punten waren tijdens winter? De laatste was in 2012/2013." ;D
Maanden zonder r: temperaturen onder normaal
Maanden met r: temperaturen boven normaal
Ambassadeur van de regen

'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes'

flyerke

volgens Joe Bastardi zou het in maart gevoelig opwarmen in the states, mss een indicatie om dat de kou bij ons te laten invallen als het het stromingspatroon verstoord wordt?
Voor mij hoeft het wel niet meer eig, mag lente worden :-)
Winter is coming

SniperEye

Afgelopen weekend liet mijn vader mij foto's zien van begin jaren '90, een aprilmaand waar toen sneeuw lag. Dus niet meteen opgeven.

TaL

In april wilt niemand nog sneeuw denk ik
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

grizzrh

Citaat van: TaL op wo 19 feb 2014 - 09:04
In april wilt niemand nog sneeuw denk ik

Zeker wel, waarom niet ?
Beter laat sneeuw dan geen sneeuw  ;)
Doenrade, Limburg

Powered by EzPortal