Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 292996 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jasneker

Zijn we al zo wanhopig dat we de kans op wat smeltende sneeuw al "winters" gaan noemen? ;)
Volgens de UK Met Office zal dit westerse depressie patroon nog weken aanhouden, gepaard met veel wind, regen en te hoge temperaturen, doei winterkansen, en zwemvliezen voor de Engelsen....

Ik denk dat we maar serieus deze winter in de koelkast moeten zetten, is er toch wat kou....

Sven

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Weerfreak 1337

Citaat van: Jasneker op wo 05 feb 2014 - 22:07
Zijn we al zo wanhopig dat we de kans op wat smeltende sneeuw al "winters" gaan noemen? ;)
Volgens de UK Met Office zal dit westerse depressie patroon nog weken aanhouden, gepaard met veel wind, regen en te hoge temperaturen, doei winterkansen, en zwemvliezen voor de Engelsen....

Ik denk dat we maar serieus deze winter in de koelkast moeten zetten, is er toch wat kou....

In deze winter is zelfs "koelkastkou" al teveel gevraagd... :P

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

gilleeesss

Citaat van: Bacci op wo 05 feb 2014 - 20:47
Breaking news: onverwachte winterinval volgende week.

Doei!  ;D

En voor de winter al die berichten over koudste winte rooit blablablablalballajalfjdsmjfq smjfqsmdfjqmdjfqmjdsfm der is verandering op komst, maarja ik heb weinig  hoop

Valt trouwens met bakken uit de lucht in oostende rregen) (bekermatch momenteel bezig)

sneeuw040

Haha jullie met al je pluimen dit en dat, blabla zomer in de pluimen, een maandje terug zou het ook heel koud worden maar daar klopte ook geen zak van. Let maar op in maart gaat er nog een pak sneeuw vallen ;) vergeet die pluimen maar want daar klopt toch geen zak van

wimbaens

Citaat van: sneeuw040 op wo 05 feb 2014 - 23:44
Haha jullie met al je pluimen dit en dat, blabla zomer in de pluimen, een maandje terug zou het ook heel koud worden maar daar klopte ook geen zak van. Let maar op in maart gaat er nog een pak sneeuw vallen ;) vergeet die pluimen maar want daar klopt toch geen zak van

Sorry maar ik weet niet wat je met zo'n reactie op een forum komt doen waar men naar pluimen kijkt.

ron12

Zo juist op de Duitse tv, De komende weken spraken CHAOS WETTER in Europa. Wordt Europa wijdt veel extreem weer verwacht.Wat nu al gaande is gaat zo door. Nou ik ben benieuwd  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Bacci

Citaat van: wimbaens op wo 05 feb 2014 - 23:47
Sorry maar ik weet niet wat je met zo'n reactie op een forum komt doen waar men naar pluimen kijkt.

Nouja hij heeft wel deels gelijk, hoe verslavend het ook is om zover vooruit te kijken, zo frustrerend en niets zeggend het altijd is. In sommige gevallen zoals nu is de zekerheid wel groter aangezien de kou ver te vinden is en er niets lijkt te veranderen. Het is en blijft het weer.

Koen-IJM

Hoe je t ook bekijkt, op de LT lijkt de WC er uit te gaan. Maar kou geeft het niet.

Bacci

Hopelijk volgend jaar de rest van de wereld zacht weer en mogen wij een keer de warmte compenseren met kou.

Sven

Citaat van: Bacci op do 06 feb 2014 - 00:43
Hopelijk volgend jaar de rest van de wereld zacht weer en mogen wij een keer de warmte compenseren met kou.

De 6 te koude maanden vergeten soms?

Citaat van: sneeuw040 op wo 05 feb 2014 - 23:44
Haha jullie met al je pluimen dit en dat, blabla zomer in de pluimen, een maandje terug zou het ook heel koud worden maar daar klopte ook geen zak van. Let maar op in maart gaat er nog een pak sneeuw vallen ;) vergeet die pluimen maar want daar klopt toch geen zak van

Ik bespeur frustratie :) Als kou en warmte zo dicht bij elkaar liggen is het een fractie van verschuiving en hadden we wel winter gehad, je post slaat echt nergens op. Sneeuw in maart is zeker onderbuik gevoel? Nou dan vertrouw ik lekker op de kaarten en de pluim. Weet wel dat je met je "jullie" een heel forum aanspreekt en afzeikt ;)
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

NitroGenetics

verwachting dat deze winter de 1 na warmste wordt sinds de meting ;) (1901) en het is goed mogenlijk dat 2014, net zoals 2013 deed in de top 10 warmste jaren sinds de meting terecht komt

Jasneker

Met alle meteoroligise neuzen in dezelfde richting dat voorlopig de west circulatie gehandhaafd blijft is de kans op wat winter wel redelijk klein.
Zomer? valt niks over te zeggen, veel te ver vooruit, dat kan alle kanten op, een zachte winter is geen garantie voor een goede zomer.

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Remy

Het verbaast mij dat er nog sneeuwresten liggen langs de slootkanten hier.
Best hardnekkig spul :D
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Bacci

Jaaaa sneeuw!!! maar het blijft dan ook bij dit kaartje

Weatherman

Citaat van: Bacci op do 06 feb 2014 - 12:17
Jaaaa sneeuw!!! maar het blijft dan ook bij dit kaartje
zoeken naar een speld in een hooiberg om winter te krijgen. het is na mijn idee over en uit.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Bacci

Citaat van: Weatherman op do 06 feb 2014 - 12:39
zoeken naar een speld in een hooiberg om winter te krijgen. het is na mijn idee over en uit.

Voor mij is elke sneeuwvlok in deze winter goud waard  ;D

Weatherman

Citaat van: Bacci op do 06 feb 2014 - 12:41
Voor mij is elke sneeuwvlok in deze winter goud waard  ;D
Voor mij ook, maar een vlokje op de kaart is niet genoeg voor mij  :P
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal