Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 293069 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

arjanbruggink

Hier is de dooi ingevallen. Kon het duidelijk merken aan wat er van de bomen af naar beneden kwam zetten  :P
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

gilleeesss

Citaat van: vdweste op zo 26 jan 2014 - 23:37
De weg kwijt??

Dat hij op KT al niets meer zeker weet :D, drukverdelingen zijn wel beetje zelfde maar 12z liet op 120h laagje afzakken (n-fr) en nu niet echt specifiek een laagje, maar kvind de run niet zo slecht (18z)

aaltje

Net een wandeling gemaakt door toch zeker 5 cm nieuwe sneeuw! ;D Heb genoten. En echt heel jammer voor al die mensen die geen sneeuw hebben gehad. Maar dat is toch het weer. Snap er niks van dat mensen klagen over: we hebben hier niks gehad. Vorig jaar lag het zuiden vol met sneeuw. Heeben we vanuit het Noorden toen geklaagd? Hou dus op mensen met piepen. Je kunt het weer niet maken. Het gebeurt of niet......

aaltje

O ja, Aaltje woont in Noord-Drenthe.

gilleeesss

Citaat van: aaltje op zo 26 jan 2014 - 23:53
O ja, Aaltje woont in Noord-Drenthe.

klopt, maar jullie hadden wel vorst, maar ach, geniet er van

NitroGenetics

ik en me meis zijn ter plekke naar groningen gegaan voor een pak sneeuw we wonen in hoogeveen zelf dat weer goed tegenviel en tegen de verwachtingen was dus samen besloten de snelweg op te gaan met 50km/pu in de sneeuw. kortom prachtig haha :D snelweg compleet wit iedereen reed rustig, was spannend en erg leuk :)

vdweste

Citaat van: aaltje op zo 26 jan 2014 - 23:51
...
Vorig jaar lag het zuiden vol met sneeuw. Heeben we vanuit het Noorden toen geklaagd? Hou dus op mensen met piepen. Je kunt het weer niet maken. Het gebeurt of niet
...

Zat jij vorig jaar ook hier op het forum? Zo ja, dan zou je dit niet zeggen. Het is logisch dat mensen teleurgesteld zijn.

Sven

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

grizzrh

Doenrade, Limburg

glenn

Citaat van: Sven op ma 27 jan 2014 - 00:09
Spijkenisse meld onweer en hagel :)

Ik hoop morgen buitjes met sneeuw te mogen zien , maar de buien koersen precies richting frankrijk :-(

alfons

Citaat van: Sven op ma 27 jan 2014 - 00:09
Spijkenisse meld onweer en hagel :)
Wat een apart weer is het toch deze winter. Zo maak je ze niet gauw mee. ook wel een beetje memorabel.
Of heb ik het nu mis.

grizzrh

Citaat van: glenn op ma 27 jan 2014 - 00:25
Ik hoop morgen buitjes met sneeuw te mogen zien , maar de buien koersen precies richting frankrijk :-(

Ga er maar niet van uit  :o
Doenrade, Limburg

Jasneker

Temperatuur is na een dipje naar 0.2 C gestegen naar 2.3 en stijgende... warm water uit de lucht.

Ramon Oost

Citaat van: glenn op ma 27 jan 2014 - 00:25
Ik hoop morgen buitjes met sneeuw te mogen zien , maar de buien koersen precies richting frankrijk :-(

Citaat van: grizzrh op ma 27 jan 2014 - 00:29
Ga er maar niet van uit  :o

haha nee inderdaad, buien trekken van zuid naar noord over het land. Niet andersom ;)

tunman

Vorig jaar lag het zuiden vol met sneeuw. Heeben we vanuit het Noorden toen geklaagd? Hou dus op mensen met piepen. Je kunt het weer niet maken. Het gebeurt of niet
...

nou helft friesland komt er nu ook karig af 2 jaar geen sneeuw +maar 1 x onweer in de zomer beterschap hoop ik anders emigreren :)

Kermisspin

Goedemorgen,

Temperatuur is ook hier in het noordoosten gestegen tot boven nul. Toch ligt er een mooi vrachtje sneeuw en zijn strooidiensten nog steeds bezig.
Volvo for life!

biancacroeze

Zelfs hier in Noord Oost Groningen in de plus. Zal wel een vieze zooi worden na 16 cm sneeuw. Nu 2.3 graden.

glenn

**ACTUEEL**

Temp op 2m --> 2.0°c
dauwpunt  ---->0.7°c (goede parameter voor natte sneeuw????)
natte bol ------>1.5°c
alles in dalende lijn!

Ries

Ik dacht het al toen ik wakker werd, want zag minder dikke sneeuwlaag dan gisteravond met welbekende kuiltjes erin; ja hoor, dooi! 2 graden in de plus. Doodzonde, hébben we sneeuw, is het in één dag smurrie en de 2e dag foetsie  :'(

WinschoterWeer

Bijzonder goedemorgen, het dooit nu in het Noordoosten. De drab op de grote wegen is een feit!
De slingers kunnen worden opgeruimd ! Het feest is ten einde.
Maar wat hebben we genoten van dit winterweekend.

Winschoten : Graadje of 2 a 3 boven nul
                       4 bft
Op naar een kleine vorstperiode komende week en dan zien we wel weer.
Dit hebben we te pakken !  ;D

Powered by EzPortal