Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 292962 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

grizzrh

Citaat van: Remy op zo 26 jan 2014 - 14:33
Nah het is mij al koud genoeg hier.

Ja bij jou ja, maar daar heb ik het ook niet over :o
Hier is het 5,2 graden ofzo
Doenrade, Limburg

gilleeesss

Citaat van: Remy op zo 26 jan 2014 - 14:33
Nah het is mij al koud genoeg hier.

moet ik dat ook eens doen als alleen west vlaanderen sneeuw heeft? ofwat, stop er gewoon mee..

dondertje127

Wat gek om te zien. Ik zat er precies tussenin. Gewoon af en toe buiïge regen en later pas een klein beetje wind. Noodweer hebben we hier niet gehad, natte sneeuw ook niet.

Toen ik op de radar keek, dacht ik hm, het valt reuze mee. Tot ik het nieuws zag van die dakpannen en de schuur. Zo donker waren die neerslaggebieden op de radar niet eens, maarja dat heeft natuurlijk ansich niks met de wind te maken natuurlijk.

MamaAs

Ah, hier is de wind draaiende naar het zuid oosten, langzaam richting het oosten.
We wachten het af....

Remy

Citaat van: gilleeesss op zo 26 jan 2014 - 14:43
moet ik dat ook eens doen als alleen west vlaanderen sneeuw heeft? ofwat, stop er gewoon mee..
Vooral doen! Is leuk,beetje plagen :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

gilleeesss

Citaat van: Remy op zo 26 jan 2014 - 14:48
Vooral doen! Is leuk,beetje plagen :)

beter ga je iets nuttigs doen, je hebt sneeuw en vorst :) genoeg om iets leuks te doen

Nuja on topic :) ik ben benieuwd wat het weer gaat doen na woensdag :)

Remy

Citaat van: gilleeesss op zo 26 jan 2014 - 14:52
beter ga je iets nuttigs doen, je hebt sneeuw en vorst :) genoeg om iets leuks te doen
Ik heb al sneeuw geruimd als dat is wat je bedoeld :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

grizzrh

Citaat van: Remy op zo 26 jan 2014 - 14:54
Ik heb al sneeuw geruimd als dat is wat je bedoeld :)

Het is zondag, een mooie dag voor een winterse wandeling ipv op de pc zitten  :P
Het is niet "plagen" maar zit gewoon te trollen  ;) Voorafgaand wetende dat er mensen op gaan reageren..
Doenrade, Limburg

Remy

Citaat van: grizzrh op zo 26 jan 2014 - 14:57
Het is zondag, een mooie dag voor een winterse wandeling ipv op de pc zitten  :P
Het is niet "plagen" maar zit gewoon te trollen  ;) Voorafgaand wetende dat er mensen op gaan reageren..
Duh,dat had ik al gezegd :) Ik troll omdat het kan en zondag is en het bovendien heel koud is buiten ;)
Het is gewoon net winter hier ;D
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

pietjelol

temp nu 4,8 en langzaam dalende. Ook weer bewolkt geworden

glenn

Heeft er iemand een neerslagkaartje van ec voor vandaag ? gisteren berekende ec voor bijna heel nl gewoon sneeuw ?

situatie te arendonk

temperatuur op 2m:  5.3°c en dalende
Dauwpunt             :   2.6°c en dalende
natte bol temp.      :  4.2°c en dalende

Henk1976

Citaat van: pietjelol op zo 26 jan 2014 - 15:05
temp nu 4,8 en langzaam dalende. Ook weer bewolkt geworden

Klopt, de wind lijkt in meer gebieden naar oost te draaien. Maar wat nog steeds een extreme weergrens

Sven

Citaat van: Remy op zo 26 jan 2014 - 14:59
Duh,dat had ik al gezegd :) Ik troll omdat het kan en zondag is en het bovendien heel koud is buiten ;)
Het is gewoon net winter hier ;D

Volgende uitdagende posts zullen verwijderd worden, je bent inderdaad gewoon aan het uitdagen. 1 Keer je verhaal doen is wel genoeg. Je bent gewaarschuwd.
Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

Nopie

Hoe zijn de verwachtingen voor aankomende week, hoe staan de kaarten ervoor? Nog serieuze sneeuwkansen voor de rest van het land?

jens

mmm er  word nu al op 2 plaatsen in noord frankrijk sneeuw met regen gemeld,verassing in de maak? ;D
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Remy

Citaat van: Sven op zo 26 jan 2014 - 15:15
Volgende uitdagende posts zullen verwijderd worden, je bent inderdaad gewoon aan het uitdagen. 1 Keer je verhaal doen is wel genoeg. Je bent gewaarschuwd.
Ik zal niets meer zeggen :) Mag ik wel nog foto's posten? of troll ik daar ook te veel mee :D Nah 't is klaar ik kruip terug onder mijn steen :D Zal mij gedragen en zo :)
Dat donderwolkje in je avatar zegt mij dat het serieus is.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

gilleeesss

Citaat van: grizzrh op zo 26 jan 2014 - 14:57
Het is zondag, een mooie dag voor een winterse wandeling ipv op de pc zitten  :P
Het is niet "plagen" maar zit gewoon te trollen  ;) Voorafgaand wetende dat er mensen op gaan reageren..

ja zo'n wandeling, of foto's gaan maken of weetikveel... Dat bedoelde ik :) enja het is al 10de reactie dat hij uitdaagd :) dat mag best stoppen toch.. Nuja, hier ondertussen al een uur maan het regenen bij 5 °C (dalend)

gilleeesss

Citaat van: jens op zo 26 jan 2014 - 15:19
mmm er  word nu al op 2 plaatsen in noord frankrijk sneeuw met regen gemeld,verassing in de maak? ;D

Waar dan?

jens

Citaat van: gilleeesss op zo 26 jan 2014 - 15:25
ja zo'n wandeling, of foto's gaan maken of weetikveel... Dat bedoelde ik :) enja het is al 10de reactie dat hij uitdaagd :) dat mag best stoppen toch.. Nuja, hier ondertussen al een uur maan het regenen bij 5 °C (dalend)
ach,daar lach je toch gewoon mee :D
onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

jens

onweersdagen 2013:6
hevige onweersdagen 2013:2

Powered by EzPortal