Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 293094 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Bacci

Geen wonder dat de pluim niet geplaatst is, ik hoop toch echt dat er wat gaat veranderen.

Edwin

Om 11.50 uur In Hoogeveen -3,9 C, in Heino +6,7 C. Die plaatsen liggen hemelbreed zo'n 20 km uit elkaar. In NO-Groningen nog steeds -7 C.
Never Stop Exploring

Bacci

Citaat van: Edwin op zo 26 jan 2014 - 12:56
Nee, paars! :)

Het zal er maar om gaan spannen, verwacht er maar niet veel van aangezien KNMI ook maar voor natte sneeuw gaat.

gilleeesss

Citaat van: Bacci op zo 26 jan 2014 - 12:56
Geen wonder dat de pluim niet geplaatst is, ik hoop toch echt dat er wat gaat veranderen.

pff ja, na een ijsdag op donderdag lijkt het weer oplopende temps te gaan worden --'

Remy

Even inwrijven aan de rest van Nederland dat het hier echt keihard winter is. En niemand die er iets aan kan doen :D
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

bliksems

zullen we binnenkort gewoon eens een keer het westen sneeuw doen voor de gekkigheid?ik weet het niet.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

PatrickM

Citaat van: Remy op zo 26 jan 2014 - 13:03
Even inwrijven aan de rest van Nederland dat het hier echt keihard winter is. En niemand die er iets aan kan doen :D

Ik woon liever in de bewoonde wereld zonder sneeuw dan in een duits uithoek van Nederland. :)
Jammer voor je, maar morgen is de winter daar ook alweer voorbij.

matroesjka-world

Citaat van: PatrickM op zo 26 jan 2014 - 13:04
Ik woon liever in de bewoonde wereld zonder sneeuw dan in een duits uithoek van Nederland. :)
Jammer voor je, maar morgen is de winter daar ook alweer voorbij.


Oef das pas echte jaloezie  :P
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

gilleeesss

Citaat van: PatrickM op zo 26 jan 2014 - 13:04
Ik woon liever in de bewoonde wereld zonder sneeuw dan in een duits uithoek van Nederland. :)
Jammer voor je, maar morgen is de winter daar ook alweer voorbij.

ach woensdag komt hij voor heel benelux eventjes piepen, misschien wel niet lang maar ach, alles beter dan alleen dat kleine hoekje wel

ron12

De Groningers zullen nu wel met die kou wel blij zijn dat ze gas onder hun voeten hebben  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

gilleeesss


MamaAs

Hier komt de wind nog uit het zuid westen, ik verwacht geen sneeuw hier.

martijn

Op tv Gelderland staat dat de regen halverwege de avond over kan gaan in (flinke) sneeuwval

MamaAs

Citaat van: PatrickM op zo 26 jan 2014 - 13:04
Ik woon liever in de bewoonde wereld zonder sneeuw dan in een duits uithoek van Nederland. :)
Jammer voor je, maar morgen is de winter daar ook alweer voorbij.

Haha buuuuuurn.

Nee maar ik ben wel jaloers hoor, had ook wel wat sneeuw gewild. Maar helaas, we gaan wel even lekker naar het strand.

Remy

Citaat van: gilleeesss op zo 26 jan 2014 - 13:09
hij lokte het ook uit :)
Ghehe,lekker trollen met winter foto's :D

Gas? waardeloze meuk voor het Oostblok en westerlingen die geen vuurtje kunnen stoken,doe mij maar hout :D
Citaat van: ron12 op zo 26 jan 2014 - 13:08
De Groningers zullen nu wel met die kou wel blij zijn dat ze gas onder hun voeten hebben  ;)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

wimbaens

Citaat van: Remy op zo 26 jan 2014 - 13:13
Ghehe,lekker trollen met winter foto's :D

Best wel lage reacties van jou  :P
We zullen wat warme lucht naar jou blazen  ;)

Remy

Citaat van: wimbaens op zo 26 jan 2014 - 13:14
Best wel lage reacties van jou  :P
We zullen wat warme lucht naar jou blazen  ;)
Dan zet ik al die Duitse windmolens even op de ventilator stand ;)
Het is wel lekker trollen zo met dat randje vorst hier he :P
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Thunderfreak

Ben niet Jaloers,maar loop me wel te ergeren. Winter is zo dichtbij maar ook zo ver weg weer,hoop toch zo dat er nog wat komt in Februarie voor geheel Nederland.

De Bilt heeft het tenslotte nodig wil de winter 2013-2014 ergens mee in de boekjes komen.


--Neem het weer zoals het is,je kan het niet afdwingen

PatrickM

Eredivisie wedstrijd FC Groningen - FC Twente is zojuist afgelast, veld is onbespeelbaar.

marrie

Wat gaat de winter doen na aankomende woensdag??????

Powered by EzPortal