Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 293436 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

DSDLimburg

Citaat van: Extremissimorum op za 25 jan 2014 - 20:20
Is het paarse droge sneeuw of natte én droge sneeuw? Wanneer alleen droge sneeuw, heeft Hoorn jackpot!  ::)
Paars is regen wit is natte sneeuw, roze is sneeuw.
seizoen 2018/2019

MamaAs

Citaat van: Bacci op za 25 jan 2014 - 20:30
Mooie webcam in Groningen kijken nu!! http://www.groningencam.nl/
Zo heerlijk om te zien!
Oooh ja, heerlijk. Hier regent het hard. Hoop nu dan maar op wat onweer....  :-\

Ries

Dikke sneeuwval hier nu, prachtig!

Weerfreak 1337

Update 20:35

Koufront is over, nog steeds wat lichte regen, wel dikke druppels.
Wind waait nog flink en is naar het westen gedraaid. Zachte lucht stroomt binnen nu.

Tact: 6,4 graden
Neerslag: 3,7mm

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Bacci

Komt echt nog heel wat richting Groningen aan! heb toch echt de neiging om daar naar toe te gaan!

Marsel

Citaat van: Weerfreak op za 25 jan 2014 - 20:35
Update 20:35

Koufront is over, nog steeds wat lichte regen, wel dikke druppels.
Wind waait nog flink en is naar het westen gedraaid. Zachte lucht stroomt binnen nu.

Tact: 6,4 graden
Neerslag: 3,7mm

Hier ook bijna voorbij. Was even bar en boos, inclusief forse windstoten en hagel. Onweer ontbrak jammer genoeg.

@ noordoosterlingen: geniet van de sneeuw en we blijven graag op de hoogte met wat foto's!  ;D

simonelgersma

Citaat van: Bacci op za 25 jan 2014 - 20:36
Komt echt nog heel wat richting Groningen aan! heb toch echt de neiging om daar naar toe te gaan!
Haal je me ff op?? ;D ;D

Remy

Hier ook wit,zal es wat foto's maken :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

jonkheer

Regen en nog eens regen in Leeuwarden. Hier nu 3 graden en ook de gevoelskoude begint beduidend af te nemen.

simonelgersma

@Bacci Net hier in Elburg regen met natte sneeuw gehad. Ik stuur het nu naar jou!!

Ries

Citaat van: simonelgersma op za 25 jan 2014 - 20:37
Haal je me ff op?? ;D ;D
Vanuit Elburg? Zou ik doen als je een sprookje wilt zien! Geen idee hoelang het nog duurt maar het is mooie sneeuwval; geen grote vlokken recht naar beneden maar kleine met de oostenwind mee.

matroesjka-world

Citaat van: Bacci op za 25 jan 2014 - 20:36
Komt echt nog heel wat richting Groningen aan! heb toch echt de neiging om daar naar toe te gaan!


Pik je mij dan ook even op?  ;D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Jenkie

Jaaaaaaa!!!!!! En ook Denekamp meldt sneeuw!!!!!!!

Jelte

Hele avond harde wind en regen. In de verte af en toe onweer te horen. Apart idee dat de wind straks ineens vanaf de andere kant komt. Een windsprong met volgas windstoten... ik hou de houtkachel met argusogen in de gaten!

simonelgersma


Ik wacht morgen nog ff af!! Anders verhuis ik!! Ik hoorde dat Johann nog een chalet te koop heeft staan. ;D ;D ;D

Joep

In Middelburg schijnt een winhoos geweest te zijn met schade, iemand?

winter

woohw het gaat los in groningen op die cam.

Dennis

Citaat van: Joep op za 25 jan 2014 - 20:44
In Middelburg schijnt een winhoos geweest te zijn met schade, iemand?

idd lees het ook - 145 km/u ???

Joep


Jeroen22

wat een verschil in dit kleine kikkerlandje. In groningen een pak sneeuw en zeeland een windhoos :) :)

iemand de verwachtingen voor morgen al voor de sneeuw in de rest van het land of wordt het ook regen

Powered by EzPortal