Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 293003 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

martijn

Ramon hoe denk jij over de situatie van morgen?

Weerfreak 1337

Update 20:16

Nog steeds stevige regen, dikke druppels. Geen hagel, geen onweer.
Windstoten (nog) niet noemenswaardig.

Tact: 6,1 (flink gestegen), het voelt ook niet meer waterkoud aan buiten.
Neerslag: 2,1mm

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ramon Oost

Citaat van: martijn op za 25 jan 2014 - 20:11
Ramon hoe denk jij over de situatie van morgen?

Ik probeer morgenochtend een update te schrijven voor zondagavond en maandagnacht. Ziet er vooralsnog beter uit dan vandaag met op meer plaatsen (natte) sneeuw. Morgenochtend meer!

Ries

Ik heb het helaas  niet zien vallen, maar er ligt hier een klein wit laagje! Woohoo!

Extremissimorum

Citaat van: Bacci op za 25 jan 2014 - 20:05
Jan net via twitter: EC Oper houdt de spanning erin wat betreft de sneeuw voor morgen

Is het paarse droge sneeuw of natte én droge sneeuw? Wanneer alleen droge sneeuw, heeft Hoorn jackpot!  ::)

Joep


Borislav

Citaat van: Bacci op za 25 jan 2014 - 20:05
Jan net via twitter: EC Oper houdt de spanning erin wat betreft de sneeuw voor morgen
ik zie dat er niet inzitten op yr.no ?
Borislav Lekic

RicardoDimm


Ries

Citaat van: Chris69 op za 25 jan 2014 - 19:49
Ben vooral een lezer de afgelopen jaren. Eerst Site waar je niet wil komen, nu hier. Zal me later
voorstellen in het voorsteltopic. Woon in Winsum groningen en zo, juist vallen hier de vlokken van dik een centimer naar beneden. En, ja ze blijven liggen op de grond. Heb geen weerstation maar volgens mij vriest het niet meer. Ga elk jaar minstens 3x skieen maar raak van de sneeuw hier opgewonden. Als het lukt plaats ik een foto vanavond. Gr.
Hey, daar ben ik opgegroeid! Woon nu in Stad en heeft hier ook iets wittigs nagelaten, gaaf toch?

Weerfreak 1337

Update 20:26

Fikse regen, plotseling zware windstoten.
Geen onweer, geen hagel.

Tact: 6,1
Neerslag: 3,6mm

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Ries

NK Lantaarnpaalstaren hier..met beslagen enkele ramen open  met uitzicht op lantaarnpaal zie ik geen sneeuw vallen waar buienradar dat toch echt wel ziet...

Marsel

Komt hier te Woensdrecht nu werkelijk met bakken tegelijk naar beneden, tijdelijk ook veel wind. Nog geen onweer gezien jammer genoeg.

EDIT: hagel ook momenteel, stenen 0,5-1.0cm.

Ries

Citaat van: Ries op za 25 jan 2014 - 20:26
NK Lantaarnpaalstaren hier..met beslagen enkele ramen open  met uitzicht op lantaarnpaal zie ik geen sneeuw vallen waar buienradar dat toch echt wel ziet...
Toch wel! Sneew gesignaleerd! Geen grote vlokken maar kleinere met de oostenwind! Ik blij!

PatrickM

Hier nu wel onweer, had ik niet verwacht. :)

martijn

Citaat van: Ramon Oost op za 25 jan 2014 - 20:18
Ik probeer morgenochtend een update te schrijven voor zondagavond en maandagnacht. Ziet er vooralsnog beter uit dan vandaag met op meer plaatsen (natte) sneeuw. Morgenochtend meer!
Bedankt ramon ik kan niet wachten :)

DSDLimburg

Citaat van: martijn op za 25 jan 2014 - 20:11
Ramon hoe denk jij over de situatie van morgen?
morgen staat ook nog wel wat op het programma, maar eerst maar eens kijken wat vanavond ons nog gaat brengen.
seizoen 2018/2019

Tam

Waarom heeft EC er keer op keer zo'n lijntje regen naar Keulen erin staan?

Bacci

Mooie webcam in Groningen kijken nu!! http://www.groningencam.nl/
Zo heerlijk om te zien!

ron12

Een sneeuwradar gevonden met de temperaturen en al gevonden. http://winterradar.buienradar.nl/ 
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal