Winter discussietopic 2013/2014 deel 6

Topic gezien door 292965 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 24 jan 2014 - 21:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

petje

Citaat van: Kermisspin op za 25 jan 2014 - 19:44
En het sneeuwt. De straten worden langzaam wit.....eigenlijk alles. Nu maar eens zien hoe lang dit zo blijft. :)

Temp. hier nu 0.1 in de plus.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-))

Chris69

Ben vooral een lezer de afgelopen jaren. Eerst onweer-online, nu hier. Zal me later
voorstellen in het voorsteltopic. Woon in Winsum groningen en zo, juist vallen hier de vlokken van dik een centimer naar beneden. En, ja ze blijven liggen op de grond. Heb geen weerstation maar volgens mij vriest het niet meer. Ga elk jaar minstens 3x skieen maar raak van de sneeuw hier opgewonden. Als het lukt plaats ik een foto vanavond. Gr.

Weerfreak 1337

Update 19:50

Flits gezien, lichte regen.
Opvallend is dat de wind iets afgenomen is.

Tact 5,5
Neerslag 0,5mm

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

wkeijzer

Diepe zware dreunen in Zierikzee... We gaan er eens lekker voor zitten. Kopje thee erbij  ;D

david_meyer25

Hier is het nu 5,3 graden en er is 0,6 mm al gevallen en nog geen flits gezien.

http://bussenentreinenforum.nl/weather2/index.php?p=10

Bacci

EC is mooi, lekker veel vorst vanaf woensdag, volgend weekend wel weer wat oplopende temperaturen maar ziet er goed uit!
Misschien wat sneeuw volgende week vrijdag maar dat is nog ver weg.

PatrickM

Schitterend, de een geniet van de sneeuw en de ander van onweer! ;D

Johannes96

Nouja ik kan nergens van genieten, alleen maar regen regen en nog eens regen, vooraf toch gedacht dat het natte sneeuw zou worden hier.. Hopelijk zet de vorst volgende week echt door en krijgt heel BeNeLux te maken met sneeuwkansen.

Marsel

Citaat van: jeffrey83 op za 25 jan 2014 - 19:48
Flits en boem in Middelburg!
Mooi!
Zwaartepunt begint nu langzaam steeds zuidelijker zichtbaar te worden. Loopt mooi volgens de verwachting tot op heden. Vooral BE heeft vrij veel ontladingen en enkele bijzonder intense echo's te pakken.

Weatherman

Citaat van: Marsel op za 25 jan 2014 - 19:54
Mooi!
Zwaartepunt begint nu langzaam steeds zuidelijker zichtbaar te worden. Loopt mooi volgens de verwachting tot op heden. Vooral BE heeft vrij veel ontladingen en enkele bijzonder intense echo's te pakken.
Hoe ziet het er voor hier uit denkje ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marsel

Citaat van: Weatherman op za 25 jan 2014 - 19:55
Hoe ziet het er voor hier uit denkje ?
Zal voor jou vermoedelijk wel meevallen. Ik ga er gezien de laatste runs vanuit dat de meest serieuze activiteit de komende twee uren via Zeeland en West-Brabant langzam BE in zakt.
Neemt niet weg dat er elders langs het occluderende front ook enkele buien voor kunnen komen. Maar zwaartepunt, ook qua onweersactiviteit richting het zuiden.

yookin

stavoren meldt onvervalst k*tweer

>:(  regen, regen, regen
Stavoren

jorentje1997


DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Weerfreak 1337

Update 20:05

Stevige regen, gecombineerd met wat lichte hagel, geen onweer.
Wind begint aan te wakkeren, 6 beaufort.

Tact. 5,1
Neerslag: 0,9mm

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Bacci

Jan net via twitter: EC Oper houdt de spanning erin wat betreft de sneeuw voor morgen


Weatherman

Citaat van: Marsel op za 25 jan 2014 - 20:00
Zal voor jou vermoedelijk wel meevallen. Ik ga er gezien de laatste runs vanuit dat de meest serieuze activiteit de komende twee uren via Zeeland en West-Brabant langzam BE in zakt.
Neemt niet weg dat er elders langs het occluderende front ook enkele buien voor kunnen komen. Maar zwaartepunt, ook qua onweersactiviteit richting het zuiden.
Dat is jammer, dacht geen sneeuw dan maar onweer maar dat zit er dus ook niet in. Helaas niks aan te doen. Thx voor de uitleg.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

glenn

Citaat van: Bacci op za 25 jan 2014 - 20:05
Jan net via twitter: EC Oper houdt de spanning erin wat betreft de sneeuw voor morgen
50 km kan het verschil maken voor ook Zuid Nederland in de sneeuw te krijgen SPANNEND !!!

jeffrey83

Onweer is hier alweer voorbij, toch zo een 10 flitsen gezien met goede donders er achteraan. Toch een leuke vervanger in plaats van sneeuw.

Wat mij wel opviel was dat de flitsen veel blauwer leken dan dat ze in de zomer zijn... Heeft dat met de winter te maken of verbeeld ik me het? 

Weatherman

Citaat van: glenn op za 25 jan 2014 - 20:07
50 km kan het verschil maken voor ook Zuid Nederland in de sneeuw te krijgen SPANNEND !!!
Rete spannend, laten we het hopen  ;D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal