Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 16

Topic gezien door 192383 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 14 mrt 2013 - 10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

De nieuwe Hirlam is niet de moeite om te plaatsen, wat is die slecht voor morgen. Alleen het noorden wat sneeuw en dan ook niet eens van betekenis.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

studio dewolf

Vanmiddag en namiddag sneeuwde het hevig maar kort.

martijn

Wat een tegenvallende berichten dit zeg!

enrico1972

Vandaag in Dordrecht 4 korte maar best intense sneeuwbuien van elk bijna 10 minuten over me heen gehad maar alles beter dan regen.
In dit land dient u de wet te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.

In dit land dient u https://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen zijn.
Met dank aan lid Nickname.

Jan van Ooijen

NAE ziet het nog wel zitten de sneeuw

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis


theowl999999


Weerfreak 1337

Ik hoop van wel, ben het nu echt zat. Het word tijd voor onweer en warmte, in december mag het weer sneeuwen. :P
Warmte zal hier nog wel lang duren aan de kust, aangezien de zee de afgelopen weken alleen maar kouder is geworden  >:(

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Bacci

Echt mooi weer dit, net een sneeuwbuitje gehad


martijn

Citaat van: Jan van Ooijen op do 14 mrt 2013 - 16:57
NAE ziet het nog wel zitten de sneeuw


mmm zwaartepunt over het zuiden heen?

GHkstra


jornonweer

zo de sneeuw is grotendeels alweer weg hier, tijd voor een nieuw pakkie ofwel warm weer en onweer!
Danger is real, fear is a choice.

hoffies

Ik ga nog ff een week naar de sneeuw, ruim 2 meter en volgende week komt er nog een pak bij. Ik hoop daarna een beetje voorjaar in ons mooie landje..
Twitter: @hoffnar2911

jones

Laatste GFS12z: nieuwe koude-aanval op komst vanuit het oosten? Scanidhoog zorgt opnieuw voor oostenwinden en brengen al ijsdagen tot in Oost-Duitsland eind volgende week (onderste kaart is voor velen de hel op dit moment, maar ze is wel de koudste die er tussen staat :P )

Bacci

 :o :o ::) ::)

Meteo Consult @MeteoConsult

Laatste ontwikkelingen duiden erop dat sneeuwval morgen stuk forser gaat uitpakken. Regionaal meer dan 5 cm sneeuw in korte tijd mogelijk.


Welke kaarten gebruiken zij? ???

ron12

vriest alweer in nijmegen -0.4 graden
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

zorba

Citaat van: Bacci op do 14 mrt 2013 - 18:32
:o :o ::) ::)

Meteo Consult @MeteoConsult

Laatste ontwikkelingen duiden erop dat sneeuwval morgen stuk forser gaat uitpakken. Regionaal meer dan 5 cm sneeuw in korte tijd mogelijk.


Welke kaarten gebruiken zij? ???

Bij mijn weten gebruikt MeteoConsult de ECMWF kaarten.
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Sven

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

theowl999999


Dennis

De aangevoerde lucht komt nog lange tijd over land aangevoerd (met Z-ZO wind) zodat de zachtere zeelucht meer moeite heeft om echt snel over heel het land heen te stromen ; over land is het kouder




Powered by EzPortal