Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 14

Topic gezien door 104113 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, za 23 feb 2013 - 10:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Vomera

het gaat hier nu al goed door, nu al 1 tot 2 cm sneeuw :)


wesleylollol

al dingen gehoord over duitsland/polen met code rood

Dennis


Joep

Als ik dit neerslaggebied zie gaat er echt we meer dan 1 cm vallen in het westen. Let maar op :)

pietjelol

het wil niet echt vlot ofzo. Als het uberhoudt hier al komt stelt het helaas ook niet veel meer voor. Zeker als er nog ijzel bij komt ook dan heb ik zo iets van laat maar.

Bacci

Citaat van: Joep op za 23 feb 2013 - 17:05
Als ik dit neerslaggebied zie gaat er echt we meer dan 1 cm vallen in het westen. Let maar op :)

Laat er eerst maar in het oosten een centimeter vallen dan praten we wel verder over het westen, want we moeten echt geduld hebben.

Marcel1976

Gaat best lekker met die sneeuw hier nu. In het begin waaide die overal naar toe, maar nu is de wind wat minder en begint zich overal een mooie laag te vormen.
Denk over een uurtje zelfs in 't gebied met matige sneeuwval terecht te komen, een gebied wat steeds lijkt te blijven plakken net ten oosten van hier, en dus tergend langzaam deze kant op komt.

wesleylollol

Hij kan dan wel al in duitsand zijn MAAR reken maar dat het nog een hele hele tijd gaat duren voordat het in het midden/westen komt XD

Joep

Citaat van: Bacci op za 23 feb 2013 - 17:12
Laat er eerst maar in het oosten een centimeter vallen dan praten we wel verder over het westen, want we moeten echt geduld hebben.

Waarom niet over het westen hebben, met veel geduld hoop ik dat er een paar cm gaat vallen in het westen.

Remy

Zowel gisteren als vandaag regelmatig een paar vlokjes motsneeuw gezien,maar het zet niet door hier.
Wel heel de tijd die vieze koude wind er bij waardoor de gevriesdroogde weilanden in de omgeving hier enorm beginnen te verstuiven.
Gratis zandstralen? zet je auto hier maar even neer :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

martijn


jones

De gevreesde kou-inval begin maart nu ook op de kaarten bij GFS :P wel LT

Marcbb

Hier is inmiddels de grens van 5 cm bereikt...en het sneeuwt maar door!

martijn

als ik het allemaal zo bekijk gaat het nog wel even duren voor het hier gaat sneeuwen

SniperEye

Hier in Weert wel her en der wit, maar wat opviel is dat het op wegdek en stoepen niet bleef liggen. Op de plassen met gesmolten sneeuw vormde zich GEEN laagje ijs. Zou de temperatuur dan toch net boven 0 zijn geweest?


Remy

Citaat van: DSDLimurg op za 23 feb 2013 - 17:44
het begint aardig wit te worden :D
Sneeuwvlokjes met flits,das voer voor aluhoedje types :)
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Marcel1976

Citaat van: Marcbb op za 23 feb 2013 - 18:02
Hier is inmiddels de grens van 5 cm bereikt...en het sneeuwt maar door!
Hier misschien iets minder maar in het veld ligt er wel al een beste laag. Vanmorgen waaide het alle kanten op en bleef de stoep vrij, met wel langs de kant opgewaaide sneeuw. Nu overal alles dichtgesneeuwd, en het gaat ook hier goed door met vlokken die alsmaar dikker lijken te worden.

Powered by EzPortal