Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268024 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Coreupt.nl

Citaat van: gilleeesss op do 10 jan 2013 - 18:32
Ik hoop dat 18z mij terug gelukkig maakt met de sneeuwkansen ;) ; Btw, forum eventjes eruit gelegen?
dat krijg je wanneer je een populaire weersite hebt! andere site is door weinig gebruik waarschijnlijk traag geworden!  ;D daar gebeurt niet veel! wellicht even wat mensen van die andere kant nog evend e oversteek naar deze kant laten maken!! 8)
Homo sapiens non urinat in ventum!

PatrickM

Citaat van: Jan van Ooijen op do 10 jan 2013 - 18:30
Momenteel is het even niet mogelijk om afbeeldingen te uploaden, wordt aan gewerkt

De site 'crashte' op het moment dat ik een afbeelding ging uploaden, kon het daar aan liggen?

gilleeesss

Bacci, maarja ik bedoel eigenlijk voor zaterdag/zondag ;) het zag er zo mooi uit gisteren :(


Marcellang

Citaat van: PatrickM op do 10 jan 2013 - 18:36
De site 'crashte' op het moment dat ik een afbeelding ging uploaden, kon het daar aan liggen?
ja :P
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

grizzrh

zet je foto's anders op tinypic ofzo..
imageshack
Doenrade, Limburg

Bacci

Citaat van: gilleeesss op do 10 jan 2013 - 18:37
Bacci, maarja ik bedoel eigenlijk voor zaterdag/zondag ;) het zag er zo mooi uit gisteren :(

Nouja sneeuw is sneeuw, en zolang het koud blijft krijgen we nog genoeg sneeuwkansen denk ik.

gilleeesss

Citaat van: Bacci op do 10 jan 2013 - 18:43
Nouja sneeuw is sneeuw, en zolang het koud blijft krijgen we nog genoeg sneeuwkansen denk ik.

Ja dat wel, maar gfs komt af en toe met 10cm voor hier, is altijd een leuke start als je 10cm krijgt he inplaats van niets.. Ik heb het liever wit liggen en dan goeie vorstperiode

Misschien dat morgen Johann waarschijnlijk met zijn EC-MOS komt en zegt hoeveel waar volgens dat gaat vallen. maar kvrees dat het serieus zal gemindert zijn. maar ik ben nu weer negatief bezig xd

rickoa

Hier een gifje van de laatste GFS voor diegene die er belang bij heeft.

Winter is 15 graden vorst ??

Bacci

Citaat van: gilleeesss op do 10 jan 2013 - 18:45
Ja dat wel, maar gfs komt af en toe met 10cm voor hier, is altijd een leuke start als je 10cm krijgt he inplaats van niets.. Ik heb het liever wit liggen en dan goeie vorstperiode

Misschien dat morgen Johann waarschijnlijk met zijn EC-MOS komt en zegt hoeveel waar volgens dat gaat vallen. maar kvrees dat het serieus zal gemindert zijn. maar ik ben nu weer negatief bezig xd

Ja iets minder negatief mag wel, man ik ben al blij dat ik de zon vandaag heb kunnen zien  :P

wimbaens

Voor Limburg zijn de huidige verwachtingen toch erg sneeuwloos jammer genoeg. Hopelijk komt hier nog verandering in  :D

vdweste


zwoof

Citaat van: rickoa op do 10 jan 2013 - 18:47
Hier een gifje van de laatste GFS voor diegene die er belang bij heeft.


Thx voor de animated gif file! De 20 free trails al op zeker  ;) 
Maar mooie run hoor.

rickoa

Citaat van: vdweste op do 10 jan 2013 - 18:50
Nieuwe GFS pluim weer kouder!

Had toch verwacht dat de GFS langer onder de nul zou blijven aangezien de laatste 12z run :(
Nu erg benieuwd naar de pluim van vanavond!
Winter is 15 graden vorst ??

vdweste


jorentje1997

De sneeuw blijft wat boven Frankrijk hangen.

Bacci

Citaat van: vdweste op do 10 jan 2013 - 18:59
Zie ik daar nu wat blauws!?  ;D


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Het kan niet waar zijn!!!!!!!!!!

Peter Spit

Grappig om te lezen dat veel mensen GFS niet serieus nemen, totdat het model aangeeft wat men wil horen :)
Laat maar komen die winter!!

glenn

Citaat van: jorentje1997 op do 10 jan 2013 - 19:02
De sneeuw blijft wat boven Frankrijk hangen.

Zal waarschijnlijk wel een stukje verder trekken dan iedereen denk belgie komt gewoon onder een mooi wit tapijtje te liggen

MamaAs

Citaat van: PatrickM op do 10 jan 2013 - 18:36
De site 'crashte' op het moment dat ik een afbeelding ging uploaden, kon het daar aan liggen?

Ligt er aan wat voor een afbeelding het was  :P

Maar goed, het zal vanavond gevaarlijk worden mensen. Hier is de boel nog zeikendsnat en de temperatuur daalt flink.
Overal liggen nog plassen. Glibberen en glijden morgen dus.
Baal er wel een beetje van dat het nu zo nat is geweest, niet fijn als je een paard hebt met alleen een buitenbak tot je beschikking.
Maar goed, het is niet anders!

jorentje1997

Citaat van: glenn op do 10 jan 2013 - 19:06
Zal waarschijnlijk wel een stukje verder trekken dan iedereen denk belgie komt gewoon onder een mooi wit tapijtje te liggen
Tuurlijk wel. En met deze mooie kaarten allemaal komen er nog genoeg kansen want dinsdag ziet er ook schitterend uit :o

Powered by EzPortal