Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 5

Topic gezien door 268044 bezoekers
Gestart door Johann, vr 04 jan 2013 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

grizzrh

Doenrade, Limburg

Coreupt.nl

Citaat van: Dennis op ma 07 jan 2013 - 16:25
ik begrijp dat er wat meer uitleg bij moet - ga me best doen  :)
had het er even met Jan over! die gaf aan dat je kort van stof (maar duidelijk) was. ging er op letten en inderdaad!  8) bij deze alvast dank voor je inzet en geanimeerde quotes!. De meeste credits gaan over het algemeen naar J&J maar deze ronde zit jij er ook bij!! 
Homo sapiens non urinat in ventum!

Coreupt.nl

Citaat van: Dennis op ma 07 jan 2013 - 16:25
ik begrijp dat er wat meer uitleg bij moet - ga me best doen  :)
en dan maar weer graag "back on-topic" (zou Marga zeggen!) :o
Homo sapiens non urinat in ventum!

Dennis

Citaat van: Coreupt.nl op ma 07 jan 2013 - 16:33
had het er even met Jan over! die gaf aan dat je kort van stof (maar duidelijk) was. ging er op letten en inderdaad!  8) bij deze alvast dank voor je inzet en geanimeerde quotes!. De meeste credits gaan over het algemeen naar J&J maar deze ronde zit jij er ook bij!!


.....en dan maar weer graag "back on-topic" (zou Marga zeggen!)


TY :)


PatrickM

Temps in het westen niet overtuigend hoor, zal overdag wel gewoon in de plus zijn.

grizzrh

Citaat van: PatrickM op ma 07 jan 2013 - 16:44
Temps in het westen niet overtuigend hoor, zal overdag wel gewoon in de plus zijn.

het is nog afwachten het lijkt op de kaarten dat t wel flink door trekt in het westen.. maja wachten wachten :P
Doenrade, Limburg

wesleylollol

Heeft er iemand al sneeuwkaarten in die animatie (ik weet niet hoe dat heet :0 )

Ramon Oost

Citaat van: wesleylollol op ma 07 jan 2013 - 16:48
Heeft er iemand al sneeuwkaarten in die animatie (ik weet niet hoe dat heet :0 )

Nieuwe GFS run loopt binnen, kijken wat die ons brengt.

wesleylollol

Citaat van: Ramon Oost op ma 07 jan 2013 - 16:49
Nieuwe GFS run loopt binnen, kijken wat die ons brengt.
is goed bedankt
(ik heb zelf geen twitter maar ik kijk altijd op jou twitter leuke tweets )

Jan van Ooijen

Citaat van: grizzrh op ma 07 jan 2013 - 16:46
het is nog afwachten het lijkt op de kaarten dat t wel flink door trekt in het westen.. maja wachten wachten :P

Inderdaad, is nog afwachten, maar met die visbak daar voor de deur wel weer meer kans op sneeuwbuien dan elders in het land
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Marcel1976

Citaat van: grizzrh op ma 07 jan 2013 - 16:30

hmmm sneeuw  ;D
Jaja, die 6u run liet indd een duidelijk neerslagsignaal zien zo rond volgende week dinsdag. Helaas nog te ver weg om daar echt een conclussie uit te trekken. Laat eerst de kou maar eens komen en zometeen maar eens zien wat de 12u run gaat brengen, die is doorgaans een stuk betrouwbaarder.

gilleeesss

Pff alle kaarten is de grens weer NET NIET bij westen enzo... Dit wil ik niet. maar we zien wel. ik wil gewoon ook vorst :(

Edit: 12z gfs laat koude meer westelijk trekken ook

Dennis

Droomscenario  :) Hoog Azoren neemt Groenland Hoog mee als GROOT blok


Jan van Ooijen

Hier alvast één kaartje, dadelijk animatie gifje

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Jan van Ooijen

Toch even mededelen dat we terughoudend moeten zijn. Het is en blijft de hoofdrun, gisteren was hij niet positief en dat resulteerde in een teleurstelling voor vele. Echter na het zien van de pluim/ENS kunnen we wat meer zekerheid hebben
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

gilleeesss

Citaat van: Jan van Ooijen op ma 07 jan 2013 - 17:39
Toch even mededelen dat we terughoudend moeten zijn. Het is en blijft de hoofdrun, gisteren was hij niet positief en dat resulteerde in een teleurstelling voor vele. Echter na het zien van de pluim/ENS kunnen we wat meer zekerheid hebben

Dat is zeker waar! er komt een winterprik, of het een prikje of een serieuze prik zal zijn, weet nog niemand denkik, de kans is toch zeker wel aanwezig als ik het allemaal zie, ook kansjes op beetje sneeuw. maar dat hangt af van de koers van het laagje. Ook voor de koude is dit zeker een grote rol.. Dat ene laagje.. Afwachten... het verandert nogal veel,

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

just0408

Ach, we wachten het gewoon weer rustig af.  ;)
Ik ben ook niet van steen.

bliksems

ja,want dit is een nachtmerrie haha.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Hansle

Gifje vertaald in centimeters voor noord Belgie. Laat maar komen.

Powered by EzPortal