Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 4

Topic gezien door 339532 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 07 dec 2012 - 19:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marcellang

Citaat van: Harry de Hond op wo 02 jan 2013 - 14:19
Geinig. Gfs 06 zegt nu ook winters vanaf 14/15 feb.(alleen gekeken naar 2m temp, ben lui en moet de deur uit) Mij benieuwen of dat in de kaarten blijft in de aankomende run(s).
Ik wil niet lullig zijn, maar Feb.  :o
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

gilleeesss

Citaat van: albalinda op wo 02 jan 2013 - 14:40
Ik wil niet lullig zijn, maar Feb.  :o

Is waarschijnlijk januari/ het mag wel 11januari wit liggen ;) kan m'n verjaardag al niet meer stuk. Maar tjah.. Ben benieuwd wat deze winter nog word ;) december is alvast niets ;)

grizzrh

Citaat van: gilleeesss op wo 02 jan 2013 - 15:24
Is waarschijnlijk januari/ het mag wel 11januari wit liggen ;) kan m'n verjaardag al niet meer stuk. Maar tjah.. Ben benieuwd wat deze winter nog word ;) december is alvast niets ;)
niet vergeten dat het toch al gesneeuwd heeft Vrij vroeg! alleen jammer dat er nog niet een echte  vorstperiode met sneeuw geweest is... komt Vast en zeker nog wel, de winters zijn altijd eind januari begin februari het heftigst in nederland! ik wacht met smacht :P
Doenrade, Limburg

Ramon Oost

Citaat van: Harry de Hond op wo 02 jan 2013 - 14:19
Geinig. Gfs 06 zegt nu ook winters vanaf 14/15 feb.(alleen gekeken naar 2m temp, ben lui en moet de deur uit) Mij benieuwen of dat in de kaarten blijft in de aankomende run(s).

GFS gaat maar tot 384h vooruit. T/m vrijdag 18 januari dus. ;)

grizzrh



flink onzekere pluim :P maandelijkse periode ? haha
Doenrade, Limburg

Harry de Hond

Ja ja, ik bedoelde januari. Lol. Ik schreef al gehaast.... Ik pas het aan hoor.  ;D
Juist.

grizzrh

Citaat van: Harry de Hond op wo 02 jan 2013 - 16:30
Ja ja, ik bedoelde januari. Lol. Ik schreef al gehaast.... Ik pas het aan hoor.  ;D

Ik begreep je wel al in eerste instantie, is niet meer dan logisch toch ?:P
Doenrade, Limburg

Marcellang

Citaat van: Harry de Hond op wo 02 jan 2013 - 16:30
Ja ja, ik bedoelde januari. Lol. Ik schreef al gehaast.... Ik pas het aan hoor.  ;D
Juist  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Bacci

Lijkt me toch wel leuk om deze hier te plaatsen, midden Januarie moet het inderdaad echt gaan gebeuren.


hj32

Iedereen de beste wensen voor 2013!  :)
Dat de tornado's ons maar om de oren mogen vliegen en dat de lightningstrikes maar hard op ons neer mogen komen  8) ;)
Figuurlijk dan...  :P

gilleeesss


Pieter Polar

DCA Agroweer Elfstedentocht nog niet helemaal uit beeld

Brengt januari nog winterweer of kunnen we een Elfstedentocht wel op ons buik schrijven? De laatste weerupdate van DCA Agroweer geeft meer duidelijkheid hierover. Daarmee wordt meteen ook de vraag beantwoord of we de poncho's en regenlaarzen bij de hand moeten houden of dat deze weer de kast in kunnen.


grizzrh

daar gaan we jongens, nog even en dan zitten we in de vrieskast :P ik heb er de volle vertrouwen in!
(moet toch af en toe optimistisch blijven he)
Doenrade, Limburg

Erik V

Zolang de temperaturen maar dalende zijn richting normaal ben ik al blij.
En er zullen echt nog wel wat ijsdagen komen en met een beetje mazzel weer een schaatsperiode...

TaL

GFS is 2 keer niets

Eens zien wat EC doet
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Jan van Ooijen

Citaat van: TaL op wo 02 jan 2013 - 19:14
GFS is 2 keer niets



Ben ik niet geheel mee eens, potentie genoeg
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Arend

Citaat van: MichaelvdPoel op wo 02 jan 2013 - 18:43
Met optimisme is op zich niets mis en ben dat zelf ook.Tachtig procent van de  ensemble-leden gaat echter voor normaal winterweer in januari, een zogenaamde "norm" score. Iedereen moet hier maar voor zichzelf conclusies uit trekken. Ik word er in ieder geval niet "koud" van ;)

Inderdaad, niks van winter te zien in de pluimen, tenzij je natuurlijk in LT-sprookjes gelooft.  ;)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

TaL

Citaat van: Jan van Ooijen op wo 02 jan 2013 - 19:59
Ben ik niet geheel mee eens, potentie genoeg

Ja dat wel, maar voorlopig moet hij er nog niets van weten
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

grizzrh

we zullen eens zien wat de pluim gaat doen over een uurtje! :o
Doenrade, Limburg

Jan van Ooijen

Citaat van: Arend op wo 02 jan 2013 - 20:28
Inderdaad, niks van winter te zien in de pluimen, tenzij je natuurlijk in LT-sprookjes gelooft.  ;)

Misschien wel niets te zien op pluimen enz enz, maar er is wel wat gaande in de strato wat weer niet meegenomen wordt in de pluimen ;) Als Johann tijd heeft schrijft hij er nog wel over vandaag
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal