Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 4

Topic gezien door 339935 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 07 dec 2012 - 19:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Harry de Hond

Citaat van: jornonweer op do 27 dec 2012 - 18:41
18.9mm regen gevallen vandaag voorlopig & het regent nog steeds hard
Hoi Jornonweer, welke omgeving heb jij het over? Zet ergens in je profiel nog even je dorp/stad/regio oid.
Juist.

jornonweer

Citaat van: Harry de Hond op do 27 dec 2012 - 19:14
Hoi Jornonweer, welke omgeving heb jij het over? Zet ergens in je profiel nog even je dorp/stad/regio oid.

gedaan :) regen is nu gestopt, op plaatsen hebben ze de wegen afgesloten voor verkeer omdat er wateroverlast was :p 21mm in totaal gevallen vandaag :)
Danger is real, fear is a choice.

gilleeesss

Citaat van: albalinda op do 27 dec 2012 - 18:06
Das heel mooi, hier is alles nog groen  ;D

Maarje de lucht was geel.. Je weet vast wel wat ik bedoel..  Was 'pisachtig' kleurtje xD

Ramon Oost

Citaat van: jornonweer op do 27 dec 2012 - 20:29
gedaan :) regen is nu gestopt, op plaatsen hebben ze de wegen afgesloten voor verkeer omdat er wateroverlast was :p 21mm in totaal gevallen vandaag :)

Je moet je plaats even invullen bij je persoonlijke tekst. Profiel > forumprofiel > persoonlijke tekst. als je het invult bij lokatie dan is dat niet zichtbaar bij je bericht ;)

matroesjka-world

Citaat van: Ramon Oost op do 27 dec 2012 - 21:54
Je moet je plaats even invullen bij je persoonlijke tekst. Profiel > forumprofiel > persoonlijke tekst. als je het invult bij lokatie dan is dat niet zichtbaar bij je bericht ;)


Best wel jammer eigenlijk, waar dient die knop dan voor?  >:(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Oxize

* Oxize kijkt in zijn glazen bol en ziet sneeuw!  ;D
Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

SniperEye

Nieuwe pluim zijn een aantal leden nog steeds te porren voor een temperatuurdaling. Over de gehele linie zie je een dalend gemiddelde. Is het een kopie van vorig jaar of blijven we onder sterke invloed van de lage drukgebieden op de oceaan.

Al met al begin ik zo langzaam het idee te krijgen dat 2012 afgesloten gaat worden met een neerslagoverschot. Juli was bijzonder nat en december ook. Daar tussenin ook wat maanden met vrij veel regen.

WinschoterWeer

Laten we toosten en proosten op 'n winters windje vanuit 't Oosten,
Wat waren we blij toen we hoorden dat de stroming kwam uit 't Noorden,
Soms zijn er zelfs positieve geluiden over 'n briesje vanuit 't Zuiden,
Maar alle natte prut en alle resten krijgen we nu via een circulatie uit het Westen
Laten we nog niet negatief worden, het kan nog makkelijk...nu even doorbijten, dat is het Beste!

Momenteel maar 2 graden in t Oldambt. Ben even buiten geweest. Even voelen hoe de winter ook nog maar aanvoelt!  ;)
Ik blijf positief door te denken aan februari van dit jaar. Laten we hopen dat februari 2013 ons nog kan verrassen, maar m'n
geduld wordt op de proef gesteld als ik naar de pluim kijk....zucht...


WinschoterWeer


zwoof


Dennis


mauriceb

Komt goed, 2e week van januari lijken de kansen toe te gaan nemen. Dan gaat Jan toch gelijk krijgen.
Bovenin de stratosfeer borrelt het nog steeds.

Geduld nog even :)

grizzrh

wat een mooi verschil tussen pluim van gister en vandaag!!!




Doenrade, Limburg

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Johann

Citaat van: mauriceb op vr 28 dec 2012 - 10:55
Komt goed, 2e week van januari lijken de kansen toe te gaan nemen. Dan gaat Jan toch gelijk krijgen.
Bovenin de stratosfeer borrelt het nog steeds.
Geduld nog even :)

Eerst dat getreuzel en nu zeker in januari bitter koud en wrs. precies wanneer Jan en ik voor "Sneeuwhoogte.nl" in Aosta zijn (skigebied Breuill-Cervinia)  >:(  Jan bedankt  >:(

Jan van Ooijen

Citaat van: Johann op vr 28 dec 2012 - 12:11
Eerst dat getreuzel en nu zeker in januari bitter koud en wrs. precies wanneer Jan en ik voor "Sneeuwhoogte.nl" in Aosta zijn (skigebied Breuill-Cervinia)  >:(  Jan bedankt  >:(

Ach, wij hebben 3 meter sneeuw, als we terugkomen kan ik gelijk op de schaats ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Johann

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 28 dec 2012 - 12:13
Ach, wij hebben 3 meter sneeuw, als we terugkomen kan ik gelijk op de schaats ;)

Als je dat dan nog kunt  ;D! We gaan je nl. eerst skiën leren Jan. Op naar de 3000meter en hopla naar beneden !  :P

wim67


Oxize

Citaat van: Johann op vr 28 dec 2012 - 12:21
Als je dat dan nog kunt  ;D! We gaan je nl. eerst skiën leren Jan. Op naar de 3000meter en hopla naar beneden !  :P
Arme Jan!

Oxize Fotografie -  Bokehlicious! - Stormchasing and Skywarn Certified - Astrofotografie -  APEC Member

SniperEye

^^  ;D

Er zijn tekenen zat dat de winter kansrijk is vanaf de jaarwisseling. Het zal aankomen op de welbekende puzzelstukjes.

Powered by EzPortal