Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 4

Topic gezien door 339570 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 07 dec 2012 - 19:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bacci

Gaan we dus een tweedeling krijgen? of is alles nog helemaal onzeker?

arjanbruggink

Citaat van: Bacci op di 18 dec 2012 - 09:26
Gaan we dus een tweedeling krijgen? of is alles nog helemaal onzeker?
Als je goed gelezen hebt en evt. de weerkaarten bekeken had..... Zou je zeggen van ja.
Maar ja, het is nog maar dinsdag
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Erik V

Pluim wijst nog steeds op groen, nat en zacht weer rond kersumus

Reutel

Als je de laatste pluim bekijkt is het toch wel heel opvallend dat er een zeer grote spreiding in members is vanaf donderdag/vrijdag. De modellen zijn er zeker nog niet uit drie dagen vantevoren. Tevens een groot verschil in temperatuur tussen noord en zuid Nederland, dus we zitten echt op de grens van de koude lucht. Spannend, de komende dagen zal het duidelijk worden of we een witte kerst kunnen verwachten!

MarcS

Geweldig, dat we ieder jaar weer toch een soort van hoop hebben die vervolgens (met een beetje goede wil) ook nog eens door de kaarten / pluimen ondersteund worden. IK WIL SNEEUW!

marctsm

Citaat van: Jan van Ooijen op do 13 dec 2012 - 00:26
Nou witte Kerst niet, maar heb in een artikel gezegd (komt 18 december en is eind oktober geschreven) dat de echte winter in de tweede week van januari zal gaan komen ;) Hieronder een klein stukje:
euhm, nog niemand het artikel gelezen van jan dat vandaag zou uitkomen?

darkshadow

Citaat van: marctsm op di 18 dec 2012 - 12:58
euhm, nog niemand het artikel gelezen van jan dat vandaag zou uitkomen?
Nee want ik zou niet weten waar het te lezen is.

Jan van Ooijen

Hierbij het artikel wat te lezen is in de waterkantkrant.
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

gilleeesss

Leuk artikeltje :D

Btw.. Warmte overheerst serieus in de runs.. Gewoon herfstweer. --- simpelweg saai weer

Henk1976

Ik neem aan dat je de warmte in de runs bedoelt voor Belgie. Wel jammer voor jullie. Hier in NO NL zit ik gespannen af te wachten. Mag ik mijn auto sneeuwvrij maken, of loop ik door de natte drek? Dat is de vraag voor de komende dagen.
Ben ook benieuwd of ik in twee werelden ga komen, oftewel hoever komt de grens met de koude lucht. Ik woon in Assen en werk in Groningen. Hemelsbreed ongeveer 25KM, maar af en toe wel verschillen.

gilleeesss

Citaat van: Henk1976 op di 18 dec 2012 - 14:29
Ik neem aan dat je de warmte in de runs bedoelt voor Belgie. Wel jammer voor jullie. Hier in NO NL zit ik gespannen af te wachten. Mag ik mijn auto sneeuwvrij maken, of loop ik door de natte drek? Dat is de vraag voor de komende dagen.
Ben ook benieuwd of ik in twee werelden ga komen, oftewel hoever komt de grens met de koude lucht. Ik woon in Assen en werk in Groningen. Hemelsbreed ongeveer 25KM, maar af en toe wel verschillen.

ja dat bedoel ik, klote winter 2012 (december) staat al vast. Op naar januari 2013

WinschoterWeer

Citaat van: Henk1976 op di 18 dec 2012 - 14:29
Ik neem aan dat je de warmte in de runs bedoelt voor Belgie. Wel jammer voor jullie. Hier in NO NL zit ik gespannen af te wachten. Mag ik mijn auto sneeuwvrij maken, of loop ik door de natte drek? Dat is de vraag voor de komende dagen.
Ben ook benieuwd of ik in twee werelden ga komen, oftewel hoever komt de grens met de koude lucht. Ik woon in Assen en werk in Groningen. Hemelsbreed ongeveer 25KM, maar af en toe wel verschillen.

Heb hier ook de kriebels in Oost Groningen....laat maar komen dat pak sneeuw!!  ;D

Roan

wat een prachtig plaatje is dit, wat een enorm verschil tussen NO NL en zuid nederland  ;D


Henk1976

Nou, Roan. Ik denk dat wij ruiten moeten krabben! ;D.

Jenkie

Oooooh, 2 km zuidelijker in Twente en wij moeten ook krabben!!

Jan van Ooijen

Spannend voor het noordoosten, het zal net wel/net niet momentje zijn

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Henk1976

Wordt wel heel errug spannend. Ik denk dat alleen NO Groningen kans maakt. De Eems-Dollart regio dan.

Jenkie

Maar dan wel meteen regen erachteraan? Of lees ik het model van Jan dan verkeerd?

WinschoterWeer

Citaat van: Roan op di 18 dec 2012 - 15:14
wat een prachtig plaatje is dit, wat een enorm verschil tussen NO NL en zuid nederland  ;D

Dit kan haast niet waar zijn. Ongelooflijk wat een picture! Ik hoop dat het nog verder naar het Westen mag gaan....gewoon over heel ons Landje!Lekker winter!

grizzrh

Citaat van: Jenkie op di 18 dec 2012 - 15:37
Maar dan wel meteen regen erachteraan? Of lees ik het model van Jan dan verkeerd?

komt idd regen achteraan maja dat kan nog altijd in sneeuw overgaan he.. zal erom spannen wat de grond en lucht temperatuur doet ?
We zullen zien wat het weer doet he! hopelijk komt er een goede vorst inval komende week!
Doenrade, Limburg

Powered by EzPortal