Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 4

Topic gezien door 339508 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, vr 07 dec 2012 - 19:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

glenn

tis over en uit met winterse omstandigheden zeker tot nieuwjaar gemmidelde insemble is weeral omhoog en zit nu tussend e 4 en 7 graden !

samverhoeven

Nu moet ik helaas ijzel melden. Ik keek naar buiten, naar ons terras, en zag dicht bij het huis dat de stenen nat waren (donker), maar een meter verder waren de stenen niet nat (niet donker). Ik ging voelen en er lag een laagje ijs, zoals ik al dacht.

jorentje1997

Citaat van: Dennis op do 13 dec 2012 - 18:45
Heb er nog een leuke verrassing bij ........ ;)

Mag het aan de kust ook eens mee winteren?

Of ben ik niet meer op tijd met m'n bestelling? :P

wim67

Citaat van: glenn op do 13 dec 2012 - 18:52
tis over en uit met winterse omstandigheden zeker tot nieuwjaar gemmidelde insemble is weeral omhoog en zit nu tussend e 4 en 7 graden !
En dat binnen 2 uurtjes Glenn ;)

bliksems

Citaat van: Dennis op do 13 dec 2012 - 18:45
Heb er nog een leuke verrassing bij ........ ;)


2 tot 4 cm maar??nou..ja..beter dan niks in ieder geval.
het is een begin.
wie weet hoeveel sneeuwdagen nog en dan hopelijk 30 cm.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Arend

Citaat van: Dennis op do 13 dec 2012 - 18:45
Heb er nog een leuke verrassing bij ........ ;)

Dat kaartje is duidelijk van na 21 december, Twente volledig van de kaart geveegd.  :'(
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

bliksems

Citaat van: glenn op do 13 dec 2012 - 18:52
tis over en uit met winterse omstandigheden zeker tot nieuwjaar gemmidelde insemble is weeral omhoog en zit nu tussend e 4 en 7 graden !

ja,maar dan kijk jij in die goedkope glazen bol van de Lidl zeker.
die moet je niet hebben.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Unknown-user1778

die plotselinge siberische opwarming precies op 21 december! zit me toch niet lekker.
misschien is die maya voorspelling wel een nieuwe ijstijd...  ??? :o

ron12

We hebben hier in nijmegen deze winter al meer sneeuw gehad,dan de vorige winter. ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

pietjelol

op dit moment zakt de temp alweer lekker. Nu -2. Is ook trouwens ook niet boven nul geweest vandaag

Roan

Citaat van: Arend op do 13 dec 2012 - 19:11
Dat kaartje is duidelijk van na 21 december, Twente volledig van de kaart geveegd.  :'(
hahaha!!

grizzrh

Citaat van: dennis089 op do 13 dec 2012 - 19:21
die plotselinge siberische opwarming precies op 21 december! zit me toch niet lekker.
misschien is die maya voorspelling wel een nieuwe ijstijd...  ??? :o

hahah :P ik geloof graag dat we nu in het begin van een ijstijd zitten, maar dan moet je niet aan de film denken waar alles binnen 2 uur bevriest :P als er een ijstijd zou zijn merken wij er welicht niet zo heel veel van! alleen wat daling in temperatuur, en als er wat gebeurt op of na 21 december dan is het zo he :P kan er toch niets aan veranderen behalve in de schuilkelder gaan zitten ahha
Doenrade, Limburg

Mdelaat97

Reusel meldt: Regen temperatuur 0,2 graden.

bliksems

Citaat van: Mdelaat97 op do 13 dec 2012 - 19:43
Reusel meldt: Regen temperatuur 0,2 graden.

dat vind ik hartstikke spannend.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherman

Peter T Verwacht tot het einde van het jaar GEEN kou meer.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

jorentje1997

Citaat van: Weatherman op do 13 dec 2012 - 20:01
Peter T Verwacht tot het einde van het jaar GEEN kou meer.

En ik verwacht deze zomer GEEN warm weer...

Sorry dat ik het zo zeg maar ik vind om te voorspellen voor 3weken als het nog niet perfect lukt om te voorspellen voor 5dagen...

Laat ons gewoon afwachten en zien wat er komt. :)

bliksems

Citaat van: Weatherman op do 13 dec 2012 - 20:01
Peter T Verwacht tot het einde van het jaar GEEN kou meer.

dat zegt ie alleen omdat hij dat graag WIL.
knap dat ie 17 dagen voor uit kan kijken...
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

Weatherman

Citaat van: jorentje1997 op do 13 dec 2012 - 20:04
En ik verwacht deze zomer GEEN warm weer...

Sorry dat ik het zo zeg maar ik vind om te voorspellen voor 3weken als het nog niet perfect lukt om te voorspellen voor 5dagen...

Laat ons gewoon afwachten en zien wat er komt. :)
Oh maar ik zeg alleen maar wat petertje zegt  ;D ;D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Gerard1995

Zullen we maar weer overgaan op het weer van dit moment???? Altijd de zelfde weermensen-discussie.. volg gewoon Jan, Johann en de rest en je komt het meest ver :)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

jorentje1997

Citaat van: Weatherman op do 13 dec 2012 - 20:06
Oh maar ik zeg alleen maar wat petertje zegt  ;D ;D

Haha snap ik wel hoor. Maar ik vind het dom om er dan ook maar iets van te geloven..

Powered by EzPortal