[STELLING] "Winterchaos doen we zelf"

Topic gezien door 10181 bezoekers
Gestart door Kialna, vr 07 dec 2012 - 14:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xzaz

Citaat van: Glennb op wo 21 jan 2015 - 09:27
Volgens mij is dit toch echt Zwitserland, op 1, Japan op 2 en Nederland op 3. EN in Zwitserland zijn ze bijna nooit te laat...
Het enige wat ik weet, is dat ik de afgelopen winters UREN heb staan wachten, en wachten, en wachten.... Tot soms diep in de nacht. Ik ben heel blij dat ik tegenwoordig met de metro en bus naar mijn werk kan. Die hele NS en Prorail verafschuw ik.
Die vergelijking met Zwitersland altijd, apples and oranges.
De winter is nog niet eens begonnen!

ThaGhostNL

Eens met xzaz. Budget die ze in Zwitserland hebben voor winter maatregelen is aanzienlijk hoger dan wat we hier kennen.
Appels een peren vergelijken idd.

Ander probleem waar tegenaan wordt gelopen is het grijze kader wat reglementering betreft, welke door een regel zuchtig den-haag en europa steeds verder verkleint wordt. Waar we 10 jaar geleden nog de treindienstleiders mochten helpen met het schoonvegen van dicht gesneeuwde wissels, moeten we nu wachten op de storingsdienst en mogen wij (de machinisten) niet eens de cabine uit... en laat die zelfde storingsdienst nou net als ieder ander in de file staan op de rijksweg.

Al met al is het een stuk slechter geworden op en rond het spoor.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Powered by EzPortal